BlaBla Skrevet 4. juli 2005 #1 Del Skrevet 4. juli 2005 God morgen alle sammen Nå har det seg sånn at jeg tok en graviditetstest i dag morres. Jeg tok ikke tiden, men det dukket opp en svak strek (det hadde ikke gått 5 min da). Etter en liten stund skjekket jeg den igjen og den var da blitt litt sterkere. For noen sykluser siden tok jeg også en test, men jeg kan ikke huske da at det kom en svak strek en gang. Jeg skjønner at ingen av dere kan si om jeg gravid eller ikke, men jeg synes det er litt vanskelig å vente til imorgen med å ta en ny. Fårhåpningene kommer jo, er glad for alle svar. Er det vanlig å ha litt mens murringer for det selv om det er en stund siden egget festet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shy(ikke logget inn) Skrevet 4. juli 2005 #2 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei, det samme skjedde meg.. jeg hadde de strips-testene fra billige-tester.dk eller hva det nå heter, og første testen slo ut svakt. Jeg ventet til neste morgen, og da var det INGEN TVIL!!! Vi skulle ha barn!! Jeg tok også en CB test rett etter det, for å være HELT sikker, og den var veldig positiv den og.. men som sagt, var den første veldig svak, men vi så streken der, og ble veldig i tvil!! Lykke til... hold oss oppdaterte!! hilsen shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2005 Tusen takk for svar shy Jeg klarte jo selfølgelig ikke å vente med å ta en test til. Så jeg har nettopp tatt en. Jeg tenkte jo at det kunne være noe feil med den jeg tok til morgen i dag, streken var svak, men det er ikke noen tvil om at det er en strek der. Det var i hvertfall deilig å høre at det kan være tilfelle. Kontakter vel lege de nærmeste dagene, hvis det ikke er noen forandringer i testene. Har en CB jeg skal ta for å være sikker. Dette er jammen spennende. Men prøver å ikke bli for ivrig, jeg blir alfor skuffet hvis det ikke er noe. Har holdt på i et år nå, så det hadde ikke gjort noe om storken endelig besøkte meg. Jeg skal gi beskjed så snart jeg vet mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LurerN Skrevet 4. juli 2005 #4 Del Skrevet 4. juli 2005 Disse testene, hvor svakt er negativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shy(ikke logget inn) Skrevet 5. juli 2005 #5 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei, dersom det ikke er positivt, kommer bare EN strek opp... jeg tok mange negative tester før jeg fikk en positiv, og det er ikke mulig å se en ekstra (altså strek nr 2) strek før det er positivt..... I allefall var det min erfaring!! Som sagt tidligere var den første positive testen veldig svak, men det VAR en svak svak svak strek der, og neste dag var den mye klarere..... shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 13. juli 2005 Heisann Da har jeg vært hos legen og fikk konstantert at jeg er GRAVID. Er nå ca i uke seks. Nå er det bare å håpe at alt går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 13. juli 2005 #7 Del Skrevet 13. juli 2005 Så bra da gratulerer :-) Ser du har fått svar på testene alt så :-) de fungerte fint for meg ihvertfall, både de og eggløsningstestene derfra. Svak strek er en strek og = gravid. Spennede. Lykke til med svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå