Gå til innhold

Den beste potetsalaten å kjøpe ferdig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha tips om hvilken du synes er best. Er det noen du styrer unna så må du gjerne nevne det også.

Om mulig så skriv noen ord om hvorfor/hvorfor ikke. 

Anonymkode: ed626...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig liker jeg Bjerke sin best :) Jeg syntes den er best på smak. Denja sin klassiske kommer på en god nummer to i min verden.

First Price sin holder jeg meg unna, den syntes jeg at smaker skikkelig dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei så synes jeg First Price sin er veldig god! Vet et par kokker også som tyr til den hvis de kjøper ferdig. Koster sånn 8 kr for en stor boks så en skulle kanskje ikke trodd det. Hvis ikke synes jeg grill potetsalaten til Delikat er god også. 

Anonymkode: edf07...c64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også for First price. Du kan også spreke den opp med seleri eller eple om du vil. Lavere innhold av karbohydrater har den også.

Anonymkode: 2539a...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Sirah skrev:

Personlig liker jeg Bjerke sin best :) Jeg syntes den er best på smak. Denja sin klassiske kommer på en god nummer to i min verden.

First Price sin holder jeg meg unna, den syntes jeg at smaker skikkelig dritt.

Hvor får du kjøpt Bjerke sin?

Anonymkode: ed626...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper butikkens egenlagde potetsalat. Ikke alle butikker som har det, men om butikkene ikke har det så kjøper jeg eldorado sin. 

Anonymkode: 66e56...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Sirah skrev:

Personlig liker jeg Bjerke sin best :) Jeg syntes den er best på smak. Denja sin klassiske kommer på en god nummer to i min verden.

First Price sin holder jeg meg unna, den syntes jeg at smaker skikkelig dritt.

Bjerke sin er deeeeilig. Den var lenge min favoritt, men nå liker jeg Rydbergs sin bittelitt bedre (men den er svensk, så vanskelig å få kjøpt).

Anonymkode: 182d4...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig overrasket over rema sine, de var veldig gode. Både den vanlige og den amerikanske.

Anonymkode: e5241...af5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2020 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Tro det eller ei så synes jeg First Price sin er veldig god! Vet et par kokker også som tyr til den hvis de kjøper ferdig. Koster sånn 8 kr for en stor boks så en skulle kanskje ikke trodd det. Hvis ikke synes jeg grill potetsalaten til Delikat er god også. 

Anonymkode: edf07...c64

Den er bare helt forferdelig! Jeg syns mye FP er bra, men den potetsalaten kjøper jeg aldri igjen!

Anonymkode: 35ea2...fbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nødings coop er definitivt den beste . Men du kan jo kjøpe i ferskvaredisk, de er nok best.

Anonymkode: 35ea2...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

First price fra kiwi! Den er supergod og koster omtrent ingenting 🤩 synes de andre billigmerker er veldig dårlige på potetsalat, men ikke denne. Har også testet veldig mange av de dyre, men de er gjerne ikke noe bedre enn first price, hellere dårligere faktisk.

Anonymkode: 16640...005

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fra Salatmesteren på rema

Anonymkode: ed386...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper nesten aldri ferdig potetsalat siden jeg synes de har altfor mye saus....  Hvis jeg en sjelden gang kjøper, blir det fra Delikat (el.Denja?) og så må jeg tilsette mer potet eller blande inn litt grønnsaker.  

Anonymkode: 84915...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marthas er veldig god, smaker faktisk skikkelig potetsalat og ikke bare majones. 

Anonymkode: 6e98d...140

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetsalat er en av de tingene jeg foretrekker å lage selv, men om jeg kjøper pleier jeg å velge Gorines. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet det ikke er det du spør om tips om, men potetsalat er veldig lett, raskt og billig  å lage selv! Ellers synes jeg first price sin er helt ok. Men kan ikke sammenliknes med hjemmelaget!

Anonymkode: 957d2...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappa får ofte skryt for deres potetsalat. De kjøper first price sin, blander inn litt lake fra sylteagurk, hvitløk, Purreløk og pepper... 

Anonymkode: 0bcf8...e82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best å lage selv. Kokte poteter, evt nypoteter med skall. Rømme og majones. Litt lake fra sylteagurk. Salt og pepper. Gressløk og vårløk. 

Av og til har jeg i litt oppkuttet sylteagurk, redikker, agurk, finkuttet sjalottløk, mais, chili, paprika, dill om det er tilbehør til fisk, kapers. Ikke alt samtidig altså. 

Synes det er greit å tilpasse litt etter hva som er hovedretten. Også greit å kutte i små biter om det skal oppå pølser eller i lomper. Større ved siden av kjøtt. Man kan også lage den litt mindre kremete og lettere med drømmelett og lett majones.

Anonymkode: 53185...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...