Gå til innhold

DNA dansk serie NRK nett-TV


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 5.7.2020 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Veldig bra serie og utrolig spennende. Og så var han så kjekk han som spiller politimannen ;) 

Anonymkode: 3e6ac...b48

hohoho samme her, syns også han var kjekk. (og serien bra!)

Anonymkode: 55856...7eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 7/5/2020 at 6:02 PM, AnonymBruker said:
  Hide contents

Men altså, hvem gjør sånt da? Man gir ikke bare ifra seg ungen sin sånn der da. Helt urealistisk! Bli skikkelig irritert over slutten på serien.

Til dere som har sett ferdig serien:

Anonymkode: 6273d...682

Spoiler

Tja, men jeg skjønte at han kom til å gjøre det etter at han så hvordan det gikk med det første kidnappede, stakkars barnet som hadde vært hos sine foreldre i 5 år og plutselig måtte gå til en mamma som hun ikke kjente. Den scenen bare... dro hardt i hjerterota. Han prioriterte at barnet skulle ha det bra hos mammaen hun hadde kjent, og som ikke visste at dette ikke var hennes barn. Det var derfor han slo "vennen" sin, tenker jeg. Han visste at "vennen" visste at hun hadde hans datter og at han ikke ville gjøre det mot de.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overraskende slutt, men alt i alt en veldig bra serie.  Klarte å holde på spenningen hele tiden, uten bare masse "pang pang" og vold/sex. Svenskene og danskene kan dette, synd Norge aldri får det til. Ja til flere skandinaviske samproduksjoner.

Anonymkode: e844b...c96

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de beste seriene jeg har sett, og jeg har sett mye 😊 kunne fint ha lagd en oppfølger til denne.

Anonymkode: d17b6...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Scherbatsky skrev:
  Vis skjult innhold

Tja, men jeg skjønte at han kom til å gjøre det etter at han så hvordan det gikk med det første kidnappede, stakkars barnet som hadde vært hos sine foreldre i 5 år og plutselig måtte gå til en mamma som hun ikke kjente. Den scenen bare... dro hardt i hjerterota. Han prioriterte at barnet skulle ha det bra hos mammaen hun hadde kjent, og som ikke visste at dette ikke var hennes barn. Det var derfor han slo "vennen" sin, tenker jeg. Han visste at "vennen" visste at hun hadde hans datter og at han ikke ville gjøre det mot de.

 

Spoiler

Jo ser den. Men det er fortsatt barnet hans, sitt eget kjøtt og blod liksom! Og moren fikk jo aldri vite(var det greit da siden hun var gravid på nytt?). Nei, det ble bare SÅ feil for meg denne slutten. 

 

Anonymkode: 6273d...682

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Så den ferdig på to dager - fy søren, så spennende! 

Synes slutten var hjerteskjærende, men også veldig, veldig riktig. En av de beste seriene jeg har sett på lenge!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...