banana hammock Skrevet 26. april 2021 #41 Del Skrevet 26. april 2021 Sjekk ut moments_bylene Trodde det først var rikke🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 30. april 2021 #42 Del Skrevet 30. april 2021 OMG de lysene, spent på om de selger🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 30. april 2021 #43 Del Skrevet 30. april 2021 LoppeLiten skrev (36 minutter siden): OMG de lysene, spent på om de selger🙄 Sett andre selge like til 80kr stk. Alt hun selger får man tak i andre steder og.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 1. mai 2021 #44 Del Skrevet 1. mai 2021 Greia er jo at tingene hun selger kan kjøpes andre steder og det er så sinnsykt mange som selger det samme. Jeg tror ikke dette blir en brakende suksess akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 2. mai 2021 #45 Del Skrevet 2. mai 2021 Igjen billige kopier som hun selger dyrt. Og heller ikke noe revolusjonerende. Jaja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 17. august 2021 #46 Del Skrevet 17. august 2021 pandabear skrev (På 2.5.2021 den 18.30): Igjen billige kopier som hun selger dyrt. Og heller ikke noe revolusjonerende. Jaja. Helt enig. Jeg plages av at hun tror hun er så unik. Hun har alltid vært så redd for at andre skal herme etter henne, men jeg ser hvem hun prøver å etterligne på mange måter nå. Jeg nevner ikke navn, og jeg liker hennes kreative ideer. Men slutt og klage på andre, og gjør bare din egen greie. da hun begynte med smokkesnorer, så hadde hun fått inspirasjon fra en plass og de tingene hun laget så ganske likt ut fra de som begynte før henne. Og det gjør ikke meg noe det, farger er farger og der er det vel nesten umulig å være helt unik. Men jeg mistet litt respekt da hun gikk hardt ut mot personen som hadde stjålet hennes merkevarer😜 for å ikke snakke om de unike sirklene, klipp og lim opplegget på Snapchat. Det er noe av det dummeste jeg har vært med på. Husker hun og en annen vlogger følte seg såret da noen hadde stjålet deres ideer på Snapchat. Gråt og var så fortvilet. Kan du ikke heller ta det som et kompliment at noen liker tinga som du har funnet på? Folk hadde ikke brukt det om det var stygt. Det er to ganske oppegående og voksne damer, men som oppfører seg som små barn når noe går imot dem. ellers skal det sies at jeg er veldig for mye av det er ikke gjør, og hun gjør veldig mye bra. Hun bør gjøre det hun er god på å slutte med sånt vås. Hun må stå for det hun gjør selv å slutte å klage på de andre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. august 2021 #47 Del Skrevet 18. august 2021 Solfridmedhatten skrev (12 timer siden): Helt enig. Jeg plages av at hun tror hun er så unik. Hun har alltid vært så redd for at andre skal herme etter henne, men jeg ser hvem hun prøver å etterligne på mange måter nå. Jeg nevner ikke navn, og jeg liker hennes kreative ideer. Men slutt og klage på andre, og gjør bare din egen greie. da hun begynte med smokkesnorer, så hadde hun fått inspirasjon fra en plass og de tingene hun laget så ganske likt ut fra de som begynte før henne. Og det gjør ikke meg noe det, farger er farger og der er det vel nesten umulig å være helt unik. Men jeg mistet litt respekt da hun gikk hardt ut mot personen som hadde stjålet hennes merkevarer😜 for å ikke snakke om de unike sirklene, klipp og lim opplegget på Snapchat. Det er noe av det dummeste jeg har vært med på. Husker hun og en annen vlogger følte seg såret da noen hadde stjålet deres ideer på Snapchat. Gråt og var så fortvilet. Kan du ikke heller ta det som et kompliment at noen liker tinga som du har funnet på? Folk hadde ikke brukt det om det var stygt. Det er to ganske oppegående og voksne damer, men som oppfører seg som små barn når noe går imot dem. ellers skal det sies at jeg er veldig for mye av det er ikke gjør, og hun gjør veldig mye bra. Hun bør gjøre det hun er god på å slutte med sånt vås. Hun må stå for det hun gjør selv å slutte å klage på de andre. Gråt de?!! 😂😂😂😂 hun og H ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 19. august 2021 #48 Del Skrevet 19. august 2021 BethD skrev (På 18.8.2021 den 9.19): Gråt de?!! 😂😂😂😂 hun og H ? Det var nok litt å ta i men de var så furtne på kamera lenge etterpå. For å ikke snakke om talene de holde om herming. De hadde nemlig funnet på noe helt nytt. Sitter friskt i minnet😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. august 2021 #49 Del Skrevet 19. august 2021 Solfridmedhatten skrev (2 timer siden): Det var nok litt å ta i men de var så furtne på kamera lenge etterpå. For å ikke snakke om talene de holde om herming. De hadde nemlig funnet på noe helt nytt. Sitter friskt i minnet😆 Husker det jeg også! Så utrolig teit 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 20. august 2021 #50 Del Skrevet 20. august 2021 Håper hun har testet seg for corona hun som er så syk med feber og bare MÅ på jobb. Får liksom ikke inntrykk av det på snap.. man kan bli smittet selv om man er vaksinert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. august 2021 #51 Del Skrevet 20. august 2021 Hollie321 skrev (26 minutter siden): Håper hun har testet seg for corona hun som er så syk med feber og bare MÅ på jobb. Får liksom ikke inntrykk av det på snap.. man kan bli smittet selv om man er vaksinert. Hun jobber alene da.. på et rom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 20. august 2021 #52 Del Skrevet 20. august 2021 BethD skrev (1 time siden): Hun jobber alene da.. på et rom.. Man skal teste seg uansett, er jo andre i det huset som går inn og ut. Er hun smittet må jo de i karantene. Jobber vel andre i samme bygget også, selv om hun har eget kontor 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 25. august 2021 #53 Del Skrevet 25. august 2021 Hollie321 skrev (På 20.8.2021 den 10.42): Man skal teste seg uansett, er jo andre i det huset som går inn og ut. Er hun smittet må jo de i karantene. Jobber vel andre i samme bygget også, selv om hun har eget kontor Hun sa i går eller på mandag at de har selvfølgelig testa seg, og at dette rett og slett var en hardnakka forkjølelse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlending85 Skrevet 26. februar 2022 #54 Del Skrevet 26. februar 2022 Hei! Skulle bestille noe fra nettsiden hennes men syntes prisen var noe stiv, så prøvde google for å se om det fantes ett rimeligere alternativ, endte da på eBay… Mye av det hun selger får man kjøpt der til kanskje 1/4 av prisen! Bestiller hun varer fra eBay for å selge videre? 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2022 #55 Del Skrevet 26. februar 2022 Nordlending85 skrev (30 minutter siden): Hei! Skulle bestille noe fra nettsiden hennes men syntes prisen var noe stiv, så prøvde google for å se om det fantes ett rimeligere alternativ, endte da på eBay… Mye av det hun selger får man kjøpt der til kanskje 1/4 av prisen! Bestiller hun varer fra eBay for å selge videre? 😔 Det er det jo ingen som vet bortsett fra henne… hva fant du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlending85 Skrevet 26. februar 2022 #56 Del Skrevet 26. februar 2022 BethD skrev (20 minutter siden): Det er det jo ingen som vet bortsett fra henne… hva fant du? Alt av solbriller, smykkeboksene, de tynne kortmappene, iPad stativet, dekkmattene, solbrillene til barn, veggdekoren til barnerom, kleshengerene i perler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 26. februar 2022 #57 Del Skrevet 26. februar 2022 Nordlending85 skrev (2 timer siden): Hei! Skulle bestille noe fra nettsiden hennes men syntes prisen var noe stiv, så prøvde google for å se om det fantes ett rimeligere alternativ, endte da på eBay… Mye av det hun selger får man kjøpt der til kanskje 1/4 av prisen! Bestiller hun varer fra eBay for å selge videre? 😔 Helt tydelig at det hun selger er kjøpt grisebillig fra Kina. Skrevet om det før her inne. Har funnet det neste av det hun selger på aliexpress og wish. Hun får det nok enda billigere også fordi hun kjøper store kvanta. morsomste er jo at hun blir sur på andre aom hermer etter henne. Come on girl. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlending85 Skrevet 26. februar 2022 #58 Del Skrevet 26. februar 2022 pandabear skrev (39 minutter siden): Helt tydelig at det hun selger er kjøpt grisebillig fra Kina. Skrevet om det før her inne. Har funnet det neste av det hun selger på aliexpress og wish. Hun får det nok enda billigere også fordi hun kjøper store kvanta. morsomste er jo at hun blir sur på andre aom hermer etter henne. Come on girl. Har hørt rykter ja om at hun blir veldig sur om noen konfronterer henne med noe, eller «hermer». Derfor jeg ikke turte spørre henne selv, i fall hun blokkerte meg på snap.. Syns forøvrig det er ganske dårlig å lure kjøperne sine med at dette er av høy kvalitet, også er det kjøpt på EBay, wish, aliexpress… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2022 #59 Del Skrevet 26. februar 2022 Nordlending85 skrev (2 minutter siden): Har hørt rykter ja om at hun blir veldig sur om noen konfronterer henne med noe, eller «hermer». Derfor jeg ikke turte spørre henne selv, i fall hun blokkerte meg på snap.. Syns forøvrig det er ganske dårlig å lure kjøperne sine med at dette er av høy kvalitet, også er det kjøpt på EBay, wish, aliexpress… Men vet vi dette sikkert? Har ikke sett noe som er kliss likt..prøvde å søke på den mobilveska på wish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlending85 Skrevet 26. februar 2022 #60 Del Skrevet 26. februar 2022 BethD skrev (9 minutter siden): Men vet vi dette sikkert? Har ikke sett noe som er kliss likt..prøvde å søke på den mobilveska på wish Mye av det jeg skrev ovenfor er det jeg har funnet som er helt likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå