Gå til innhold

Pacific Blue 2020

NordicViking

Anbefalte innlegg

Ingen sommer uten 'Pacific Blue' på TV2. Starter mandag kveld 22. juni klokken 00:10.  😁

0Pacificblue.jpg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aiaiai, sender de den enda? Husker jeg satt klistret til skjermen en sommer i ...øh...1997. Kanskje på tide med et gjensyn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel første gang på ganske mange år at de sender den serien-

Husker jeg så den tilbake på 90 tallet og likte den ganske godt.  Er ganske sikker på at jeg har sett alle episodene.

Men jeg mener og huske at serien ble ganske mye dårligere da en del av de originale skuespillerne forlot serien 

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, NordicViking skrev:

Ingen sommer uten 'Pacific Blue' på TV2. Starter mandag kveld 22. juni klokken 00:10.  😁

0Pacificblue.jpg

Får nesten tårer i øynene.. Barndomsminner og sommerminner!

Serien i seg selv er ikke veldig bra, og Marcos Ferraez (spiller Victor Del Toro) har vel sagt at dette er noe av det flaueste han har gjort som skuespiller!😂 Da er det ekstra artig at så mange nordmenn verdsetter den.

Serien har noen episoder som jeg husker ekstra godt. Episoden hvor TC blir gravlagt under sanden er en favoritt. Husker også den med bankranet hvor Cory og TC bli holdt som gisler. Den hvor Del Toro kommer tilbake på slutten av serien, er hjerteskjærende.

Syns definitivt det tapte seg litt da de nye skuespillerne kom med. Av dem syns jeg bare Russ var en kul karakter. Episoden hvor Russ og Bobby frakter et vanskelig vitne til en rettssak er kanskje favoritten blant de "nye" sesongene.

Det blir uansett et veldig gledelig gjensyn😀

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt flau over jeg så Pacific blue før. Så det igjen for noen år siden. Herregud for noe søppel. Baywatch på sykkel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.6.2020 den 20.56, Kågebruker skrev:

Er litt flau over jeg så Pacific blue før. Så det igjen for noen år siden. Herregud for noe søppel. Baywatch på sykkel.

At du så på en dårlig serie er ikke noe å være flau for.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

At du så på en dårlig serie er ikke noe å være flau for.

Neida. Men det er litt som Mot i Brøstet. At jeg oppdaget i voksen alder hvor dårlig det var. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg elsker denne serien i tenårene! Jeg ser jo nå hvor dårlig den faktisk er(men det var sikkert bra på den tiden, vi har vel bare blitt bortskjemte med bra serier med tiden😅). Fengende intro da, og hunks & babes i fleng! 

Anonymkode: 1b0e3...1cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg elsker denne serien i tenårene! Jeg ser jo nå hvor dårlig den faktisk er(men det var sikkert bra på den tiden, vi har vel bare blitt bortskjemte med bra serier med tiden😅). Fengende intro da, og hunks & babes i fleng! 

Anonymkode: 1b0e3...1cf

Nei den var ikke det, en dårlig serie er en dårlig serie, en god serie er en god serie uavhengig hvilket 10 år den er laget.

Anonymkode: cc0e7...e0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jeg tok og så på den vel jeg så 20 minutter av den så gadd jeg ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Forstår ikke at jeg gadd å kaste bort tiden med å se den på 90-tallet, for bra var den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Kågebruker skrev:

Neida. Men det er litt som Mot i Brøstet. At jeg oppdaget i voksen alder hvor dårlig det var. 

Nå holder det. Mot i brøstet er jo minst like bra som det alltid har vært! Legendarisk!

Anonymkode: ef6cc...c8a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Catalina Culès skrev:

Forstår ikke at jeg gadd å kaste bort tiden med å se den på 90-tallet, for bra var den ikke.

Var lite annet å se på om sommeren.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født i 1990 og elsket denne serien! Jeg syns både sakene og karakterene var interessante. Jeg er ikke enig i at det ble dårligere da det kom inn nye folk, for jeg syns egentlig de var et veldig friskt pust. Det eneste som irriterte meg var at Amy Hunter, som spilte Jamie, åpenbart var eldre enn de andre nye og unge som kom inn. Det var ikke troverdig at hun skulle være på samme alder som de andre, så jeg skjønte aldri hvorfor hun ble castet til den rollen. 

Anonymkode: baefb...9b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det handler ikke om den er bra eller ikke etter x antall år, men om nostalgi - for min del, ihvertfall.😎

Anonymkode: 19293...590

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke om den er bra eller ikke etter x antall år, men om nostalgi - for min del, ihvertfall.😎

Anonymkode: 19293...590

En god serie er en god serie og blir ikke dårligere fordi den ble laget for en stund siden.

Pacific Blue var alltid dårlig. 

Anonymkode: cc0e7...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det. Mot i brøstet er jo minst like bra som det alltid har vært! Legendarisk!

Greit jeg beklager🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gode sommervibber fra tenårene av å se på denne serien😂

Anonymkode: fe899...31c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...