Gå til innhold

Magasin/ukeblad til 13 år gammel jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe et magasin/ukeblad til 13 år gammel jente. Noen anbefalinger? Vanskelig å treffe mellom det som er for barnslig (og kan fornæøme henne) og det som er for voksent og/eller kropsfokusert. 

Anonymkode: 2e3d1...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min 13-åring er ikke interessert i andre blader enn Donald,beklager. Noen av de mest modne liker kanskje Det Nye eller et av de bladene der. 

Anonymkode: 66c2e...06b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste Julia da jeg var på den alderen. Vet ikke om Julia finnes fortsatt, men det var midt i blinken for meg i hvertfall. Likte ikke Topp, det var for kjedelig.

Anonymkode: d6fd5...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte godt topp da jeg var på den alderen, men fins det lengre? 
Ellers likte jeg Wendy og Jessie, men jeg likte hester også da :P Da søsteren min var rundt 13 likte hun Girls, men det fins vel kanskje ikke? 

Anonymkode: 6534f...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket Sølvpilen da jeg var 13, Ponnyklubben og Donald 👌

Anonymkode: 23d93...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg leste Julie når jeg var 11 år frem til 13 og så begynte jeg å lese topp. Su kan sjekke om topp er her fortsatt. Mener å ha sett det i butikken at det fortsatt er der, men ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenposten har mange interessant blader. Jeg har gitt historie-bladet i gave til flere barn i den alderen, og de har blitt veldig glade. Illustrert vitenskap kan kanskje også være gøy?

Er engelskspråklige blader ok?

Anonymkode: 89ec8...3a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser unger blader i 2020? Tror ikke det finnes noen norske blader for unge jenter lengre. Kan ikke jenta velge ut et blad selv? Om det er en gave kan du kanskje gi noe annet.

Anonymkode: 49734...670

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nesten ikke slike blader lengre! Da jeg var fjortis, var det mange av dem. Verken Topp eller Det Nye, som noen har nevnt, kommer i papirutgave nå.

Jeg synes fortsatt Julia var koselig da jeg selv var tretten :) Det kommer ut ennå. Ellers begynner jo de som er interesserte å lese "nisjeblader" i den alderen. Costume for den moteglade, Historie som noen nevnte over her. Men det må jo være hvis det treffer hennes interesser, ingen av delene vil treffe alle trettenåringer.  

Anonymkode: deb3f...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...