Gå til innhold

Ferietur til Sverige i sommer. Det blir stortur til Ullared. Legger oss inn på campingen i noen uker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker ta en tur til Sverige i sommer. Kommer til å legge oss inn på campingen i Ullared i 3-4 uker og storhandle. Blir mye rea. Kommer til å leie diger henger for å ha med alt hjem. Røyk er billing. Flesk finnes der tonnevis av der. Ikke sprit der, men vi kjører innen et par sysbolag tenker jeg. Det blir bra.   

Er det fint på campingen der? Det er lov å gå toppløs er det mange som sier. Kan man gå til sandstranden? Ellers blir det lang å gå. Liker saltvann da. Er det låv å feste om natten? Liker å ta en klunk å en svingom etter en hard dag. Danseband er det beste.

Anonymkode: 4a9bc...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. God ferie. Karantene når dere kommer hjem men det går vel greit når dere har fylt opp med bacon og sprit. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å kjøre på rødt i tollen, kan bli litt å betale når du kommer med et hengerlass ;) 

Anonymkode: c0d90...3d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ta en tur til Sverige i sommer. Kommer til å legge oss inn på campingen i Ullared i 3-4 uker og storhandle. Blir mye rea. Kommer til å leie diger henger for å ha med alt hjem. Røyk er billing. Flesk finnes der tonnevis av der. Ikke sprit der, men vi kjører innen et par sysbolag tenker jeg. Det blir bra.   

Er det fint på campingen der? Det er lov å gå toppløs er det mange som sier. Kan man gå til sandstranden? Ellers blir det lang å gå. Liker saltvann da. Er det låv å feste om natten? Liker å ta en klunk å en svingom etter en hard dag. Danseband er det beste.

Anonymkode: 4a9bc...a36

Godt forsøk, men du overdriver litt for mye..............

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ta en tur til Sverige i sommer. Kommer til å legge oss inn på campingen i Ullared i 3-4 uker og storhandle. Blir mye rea. Kommer til å leie diger henger for å ha med alt hjem. Røyk er billing. Flesk finnes der tonnevis av der. Ikke sprit der, men vi kjører innen et par sysbolag tenker jeg. Det blir bra.   

Er det fint på campingen der? Det er lov å gå toppløs er det mange som sier. Kan man gå til sandstranden? Ellers blir det lang å gå. Liker saltvann da. Er det låv å feste om natten? Liker å ta en klunk å en svingom etter en hard dag. Danseband er det beste.

Anonymkode: 4a9bc...a36

Du burde droppet det med «en klunk å en svingom»,så skulle jeg trodd på deg. 

Anonymkode: e3f22...7bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at dem vi ser på TV som er på Ullared sikkert både klunker og svinger, Gud bedre noe så blodharry :sjokkbla:

Anonymkode: 366fc...e78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2020 den 14.12, AnonymBruker skrev:

Du burde droppet det med «en klunk å en svingom»,så skulle jeg trodd på deg. 

Anonymkode: e3f22...7bf

Det var det jeg anså som ekte. Resten tok jeg for vas.

Anonymkode: 58f85...dd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Campen på ullared er helt ok, og nei man kan ikke gå toppløs eller naken der. Det er en campingplass for mennesker som liker klær. Flere uker der ville nok blitt kjedelig da du har ullared,pluss omerødet rundt, Thats it.

Men er jo helt greit, bare du passer på å handle for ti dager ektsra, så du har til karantenetiden når du kommer hjem. 

tenker selv å ta en tur over når det er igjen 11 dager av min ferie ( da charlottenberg), også tilbringe de sist 10 dagene av ferien i karantene hjemme da vi har mer enn nok å gjøre hjemme også. 

Anonymkode: 2f017...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er at dem vi ser på TV som er på Ullared sikkert både klunker og svinger, Gud bedre noe så blodharry :sjokkbla:

Anonymkode: 366fc...e78

Har vært der en tur, menneskene som er der er akkurat helt vanlige mennesker du ser alle andre steder. Foruten de få spesielle som vi har over alt, de som de så klart velger å sende på tv. 

Mye billig der, mye ok der, stooor butikk. Men ikke et sted man tilbringer ei uke av ferien sin. En helg er helt innafor. Må si jeg synes det var stas å finne håndklær til 50% av KIDpris. Kvalitet var det også. VAr ingen klunking eller klinking på campingen da jeg var der.

Anonymkode: 2f017...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...