Gå til innhold

Tips om hvordan jeg kan ri mannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Vi begge nyter når jeg rir han, men det er jo et problem at jeg blir for fort sliten i lårene! Er det noen som har tips til hvordan jeg kan ri uten å bli så sliten? (og ja, jeg trener lårmuskler men det hjelper ikke raskt nok 😉

Anonymkode: 6d478...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tranma

Hvis jeg ikke orker lenge nok tar han over og støter inn i meg. Skal han komme funker ikke det da han blir litt "lam" i den siste perioden, men ellers funker det helt fint! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sitter du med bena? Jeg synes det hjelper å bytte på å sitte på huk, helt nede på lårene og å snu meg rundt. Han kan også holde hoftene dine og på den måten avlaste deg så du orker det myee lengere.

Anonymkode: cfb2f...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytter på å ri og "bare å være øverst" (legge meg ned over ham så man kan kysse), samt lene meg på hender, gjerne med hendene støttet på ham. 

Anonymkode: ec7ec...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rir best når jeg ikke direkte sitter, men heller ligger mer i den posisjonen mannen ville ligget i misjonæren. Da får jeg en skikkelig god vinkel til å ri både hardt og hurtig, mannen elsker det.

Anonymkode: 614b0...e05

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å rugge frem og tilbake som avveksling til opp og ned. Hjelper også å lene meg frem eller tilbake og støtte med hendene. Og at han møter meg litt.

Jeg har samlet en del ideer her: https://fiolsex.net/wp/?cat=201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...