AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Del Skrevet 14. juni 2020 Hei. Vi begge nyter når jeg rir han, men det er jo et problem at jeg blir for fort sliten i lårene! Er det noen som har tips til hvordan jeg kan ri uten å bli så sliten? (og ja, jeg trener lårmuskler men det hjelper ikke raskt nok 😉) Anonymkode: 6d478...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tranma Skrevet 14. juni 2020 #2 Del Skrevet 14. juni 2020 Hvis jeg ikke orker lenge nok tar han over og støter inn i meg. Skal han komme funker ikke det da han blir litt "lam" i den siste perioden, men ellers funker det helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Del Skrevet 14. juni 2020 Hvordan sitter du med bena? Jeg synes det hjelper å bytte på å sitte på huk, helt nede på lårene og å snu meg rundt. Han kan også holde hoftene dine og på den måten avlaste deg så du orker det myee lengere. Anonymkode: cfb2f...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Del Skrevet 14. juni 2020 Jeg bytter på å ri og "bare å være øverst" (legge meg ned over ham så man kan kysse), samt lene meg på hender, gjerne med hendene støttet på ham. Anonymkode: ec7ec...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #5 Del Skrevet 14. juni 2020 Jeg rir best når jeg ikke direkte sitter, men heller ligger mer i den posisjonen mannen ville ligget i misjonæren. Da får jeg en skikkelig god vinkel til å ri både hardt og hurtig, mannen elsker det. Anonymkode: 614b0...e05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 14. juni 2020 #6 Del Skrevet 14. juni 2020 Jeg liker å rugge frem og tilbake som avveksling til opp og ned. Hjelper også å lene meg frem eller tilbake og støtte med hendene. Og at han møter meg litt. Jeg har samlet en del ideer her: https://fiolsex.net/wp/?cat=201. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #7 Del Skrevet 14. juni 2020 Takker for svar 😊 Anonymkode: 6d478...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå