Gå til innhold

Hva tenker du på akkurat nå?


Banankaka04

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At dette spørsmålet føltes litt som det samme Facebook spør om, eller spurte om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vaskemaskina er ferdig og at jeg burde henge opp dagens siste klesvask 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.6.2020 den 19.30, 000VF000 skrev:

Tenker på morgendagen. 

Wow. Skulle akkurat til å skrive det samme, og tenkte at vi måtte være sjelevenner. Men så la jeg merke til at du skrev dette i går, og det kan bare bety én ting; du er min erkefiende, min nemesis.

Møt i morgen utenfor gamle Teisen Skole klokken 14:00. Du kan velge våpen.

Endret av Kaptein Klein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg burde gå og pusse tennene før jeg sovner .. :Gjesp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Chantielle said:

At jeg bør spise frokost snart

Det vil ikke være frokost men lunsj :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg skal kjøpe smågodt imorgen, etter å ha holdt meg hard i ukesvis mtp corona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anne 69 skrev:

At jeg håper hodepinen gir seg🙄

Drikker du masse vann? 🙂 Gjør du noe mer enn å spise paracet eller andre sentralstimulerende som bare blokkerer signalene og ignorerer årsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, MarieLo skrev:

Drikker du masse vann? 🙂 Gjør du noe mer enn å spise paracet eller andre sentralstimulerende som bare blokkerer signalene og ignorerer årsaken?

Ja. Fikk en non-stop hodepine etter spinalbedøvelse tidligere i uken.Har fått beskjed om å ligge 95% av tiden, drikke mye og ta store doser paracet og koffein smertestillende. Når jeg ligger er hodepinen borte og når jeg reiser meg opp kommer den tilbake. 

Aldri mer spinalbedøvelse😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anne 69 skrev:

Ja. Fikk en non-stop hodepine etter spinalbedøvelse tidligere i uken.Har fått beskjed om å ligge 95% av tiden, drikke mye og ta store doser paracet og koffein smertestillende. Når jeg ligger er hodepinen borte og når jeg reiser meg opp kommer den tilbake. 

Aldri mer spinalbedøvelse😒

Yikes! Traff de noe feil? Var den hodepinen forventet? Hørtes intenst ut.

Huff, håper det går bra igjen snart. Og jeg ville ha ligget mye hvis hodepinen gir seg da, kroppen trenger hvilen da, inntil en kan gjøre annet uten hodepine. Og ikke tatt for mye koffein, man blir fort rastløs da. 

Og ja, det er sikkert ikke dumt, jeg får gåsehud av å tenke på nåler i ryggraden. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobias Juul Grythe

At jeg må rydde etter meg, skylle av, sette i oppvaskemaskinen, sette den på og at jeg gleder meg til jeg er ferdig med det siden jeg hater det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MarieLo skrev:

Yikes! Traff de noe feil? Var den hodepinen forventet? Hørtes intenst ut.

Huff, håper det går bra igjen snart. Og jeg ville ha ligget mye hvis hodepinen gir seg da, kroppen trenger hvilen da, inntil en kan gjøre annet uten hodepine. Og ikke tatt for mye koffein, man blir fort rastløs da. 

Og ja, det er sikkert ikke dumt, jeg får gåsehud av å tenke på nåler i ryggraden. 😕

De stakk for langt inn og perforerte en hinne i spinalkanalen. Når jeg står siver det spinalvæske ut men ikke når jeg ligger. Koffein hjelper til å få vekk hodepinen faktisk... Hjelper det ikke må jeg få det som heter "blood patch" behandling. 

De tar ut 30 ml blod fra inni ryggmargen og sprøyter det inn for å tette det hullet de lagde når jeg fikk spinalbedøvelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...