Gå til innhold

Smerter i overarm når jeg trener

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Opplever at jeg har smerter i overarmen når jeg går på ski, både klassisk og skøyting. Nå går jeg en del på rulleski, og det er veldig plagsomt, spesielt siden det er snakk om min "hengearm" når jeg skøyter. Har P-stav i samme arm, og det er i det området smertene ligger. Føles som om smertene ligger dypere i armen. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive smerten. Det blir gradvis vondt (men det går fort), så er det veldig vondt, dette varer det noen minutter før smertene avtar gradvis. Som regel får jeg disse smertene i starten av treningsøkten. Det er sjelden jeg opplever det som et problem når jeg har gått en stund. Det kan være litt småvondt, men ikke slik at det holder meg tilbake. Verdt å nevne at jeg alltid starter rolig slik at jeg får varmet opp kroppen. Jeg har lurt på om det er p-staven som forårsaker dette, men synes det virker litt rart siden den ligger rett under huden, mens smertene sitter mer midt i armen. 

Jeg lurer rett og slett på om noen har en ide om hva det er som forårsaker denne smerten? Forslag til hva jeg evt. kan gjøre for å unngå det?  

Anonymkode: b0e8e...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...