362masa Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Hei, lurer på hva dere tenker angående bruk av string/brazilian bikin på spa anlegg? Er det greit at kvinner går i dette der? Og hva ville dere tenkt om dere så en mann på spa med string bikin truse?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 Helt greit uansett kjønn, så lenge det er 18års grense og ikke barn der. Anonymkode: cc0e9...b76
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Dårlig respons på runketråden din? Daakar. Anonymkode: 557f8...c76 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 Greit er det, man må jo få lov til å kle seg slik man vil. Men hva andre syns om dette er en annen sak. De fleste menn liker nok å se kvinner kledd slik, men om man bryr seg mer om å bli respektert enn å få oppmerksomhet, eller om man er på jakt etter en bra kjæreste, er det kanskje lurt å velge andre klesplagg. De fleste kvinner liker derimot ikke menn i string, det er homofile menn som gjør det. På spa er ikke dette passende for noen kjønn. Anonymkode: 866a1...061 1
Morpheus Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 (endret) På 14.6.2020 den 23.37, AnonymBruker skrev: Greit er det, man må jo få lov til å kle seg slik man vil. Men hva andre syns om dette er en annen sak. De fleste menn liker nok å se kvinner kledd slik, men om man bryr seg mer om å bli respektert enn å få oppmerksomhet, eller om man er på jakt etter en bra kjæreste, er det kanskje lurt å velge andre klesplagg. De fleste kvinner liker derimot ikke menn i string, det er homofile menn som gjør det. På spa er ikke dette passende for noen kjønn. Anonymkode: 866a1...061 Jeg har opplevd at det er damene jeg har vært sammen med som har mast mest på at jeg skal gå med tanga, også på stranden. Mulig jeg har en fin rompe Endret 17. juni 2020 av Morpheus
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #6 Skrevet 17. juni 2020 På spa er det ikke passende for hverken menn eller kvinner. Da får man heller gå naken på The Well. Anonymkode: 4380a...1fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå