Gå til innhold

Legendariske tråder på kvinneguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo! Vet ikke om dette er riktig undertråd, men jeg er på utkikk etter en oppsamling av alle de gøyeste trådene her på kvinneguiden dere kan komme på 😄 Jeg elsker gøye tråder, og har lest meg gjennom "beste/verste bryllupshistorier", "godtesnop"-tråden og flere andre artige med gode diskusjoner. Det trenger ikke være veldig kjente tråder, bare gøyale problemstillinger og alt mulig!

Anonymkode: 651a2...b8b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godtesnop -tråden er en hederstråd!

Visstnok har samme person laget tallerkenrulleredama-tråden, nesten like bra men ikke like kjent:

 

Anonymkode: c3d7d...975

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke link men den tråden som ble postet av en dame som mente en annen kollega ødela arbeidsmiljøet ved å ikke henge med de andre kollegaene på fritiden + hun hadde fått jobben de mente en vikar skulle ha! Jeg har aldri hisset meg sånn opp for en KG post men det der tok kaka! Noen som kan finne link?? Det er så krise 😅

Anonymkode: 34750...bef

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å lete etter gamle tråder, men de mest utrolige jeg har lest har vært pappaen til Albert åberg - dårlig forbilde for barn, han som tok på rumpa til ei venninne i begravelse til hennes bestemor, hun som "bretta ut" musa til elskeren og han ville ikke slikke og han som puttet sæden sin i maten til dama for å få følelsen av å se henne svelge. 🤣🤣🤣

Anonymkode: eeeed...e70

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede en klassiker. Fra i går...

 

Anonymkode: 084e9...5d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner de to trådene om mann54 og kona hans. De to som latet som at de ikke kjente hverandre men som tok oppgjør her 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtesnop tråden! 😆😆

😆

Diskuterer forskjellige godteri hva som er best å sånn.

Anonymkode: 22f3a...053

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: a3b3c...930

En klassiker ja. Men utrolig tragisk og skummelt. Ikke gi ham mer oppmerksomhet og vind i seilene...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

En klassiker ja. Men utrolig tragisk og skummelt. Ikke gi ham mer oppmerksomhet og vind i seilene...

Tviler på at han kommer tilbake.

Anonymkode: a3b3c...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tviler på at han kommer tilbake.

Anonymkode: a3b3c...930

Håper ikke det. Men gud vet hva han driver med rundt omkring. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

En klassiker ja. Men utrolig tragisk og skummelt. Ikke gi ham mer oppmerksomhet og vind i seilene...

Men, ja du har rett. Jeg leste bare tittelen på denne tråden og ser nå at ts skrev gøyale tråder, så denne passet ikke helt inn. 

Anonymkode: a3b3c...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker noen «Er det muskler i kjøttdeig?»

Jeg klarer ikke å finne den igjen men den var legendarisk.

Anonymkode: bbd66...216

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne husker jeg for lenge siden 😅 

Anonymkode: 3f443...995

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finner ikke link men den tråden som ble postet av en dame som mente en annen kollega ødela arbeidsmiljøet ved å ikke henge med de andre kollegaene på fritiden + hun hadde fått jobben de mente en vikar skulle ha! Jeg har aldri hisset meg sånn opp for en KG post men det der tok kaka! Noen som kan finne link?? Det er så krise 😅

Anonymkode: 34750...bef

Googlet det du skrev! Er det denne? 😄

 

Anonymkode: 651a2...b8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pet trådene elsket jeg, badekar tråden, den om den flatklemte katten og hår/skjellag tråden.  Herregud som jeg har ledd av disse. 

Den om hun som fikk mannen til å kaste bindene for seg og det var ikke flaut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, en gang var det en tråd hvor en dame trengte råd om hvordan håndtere skikkelig kravstore og kjipe familiemedlemmer. Damen var veldig flink til å sy og hadde laget forseggjorte bunader i gave til utvalgte familiemedlemmer. Så var det flere slektninger som ble snurte og skjelte henne ut fordi de ikke fikk bunad de også, selvsagt gratis og i tide til 17.mai. 

Anonymkode: 40e4a...9f6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den tråden med hun som oppdaterte kg med mange innlegg samtidig som hun smugleste mobilen til typen når han dusjet og som kjørte etter han og tittet inn vinduet når han kysset en annen. 

Anonymkode: 22f3a...053

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...