Gå til innhold

Hjelp, jeg skal snart ha analsex for første gang! Grugleder meg veldig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en godt voksen dame. Aldri hatt lyst på analsex, før nå. Mulig 40 årskrise? 
Jeg gruer meg veldig! Livredd for at det skal gjøre veldig vondt. Men har samtidig veldig lyst til å prøve. Gjør det sykt vondt første gang uansett? 
Noen som har følt det samme, og fikk en god første opplevelse? 

Jeg tror jeg kommer til å like det. Tåler/liker litt smerte ved sex. Men vet jo aldri før prøvd. Han jeg skal ha sex med har god erfaring med analsex, så han vet hva han gjør. 
 

Men hvordan kan jeg gjøre det best mulig for meg selv? Leste her tidligere at jeg måtte trykke ut (som å bæsje) for lettere for penis å komme inn. Stemmer det? Eller bare slappe helt av i analen? 
 

Hvis jeg er veldig kåt, en fordel? Lurt å bli rimmet først? Vanlig sex først? Med eller uten kondom i analen? Hvilken stilling åpner analen best? 
Så mange spørsmål....


Hvilken glid, bedre med babyolje? Hvis jeg har gått på do den dagen, liten sjanse for avføring da ved sexen? 
Etterpå da, vanlig å få akutt bæsjetrang? Eller vondt i analen i flere dager etterpå? 
 

Håper noen kan berolige meg litt. Dette er noe jeg selv vil gjøre. Ikke noe han har fått med med på. 
 

Anonymkode: 746dd...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Kjøp og bruk en analdusj, så slipper du å bekymre deg for avføring. Vanligvis er det ikke noe problem, men det kan være rester i tarmen. Like greit å være på den sikre siden.

- Nei, du skal ikke trykke ut. Du skal slappe av

Anonymkode: 78752...45e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd noe rester , har vært på toalettet samme dag :) 

jeg syns det er best med et glass vin på forhånd 😅 

masse glidekrem , og slapp av, ja prøv å åpne som om du skal bæsje , og bare slapp av , og bruk GOD tid inn, ta det gradvis.. men hvis mannen din har mye erfaring vet han sikkert også dette 😁 

Føler litt at det er vanskeligere å holde prompen inne i noen timer etterpå 😆 

ellers liker jeg å presse ut sæden før jeg kler på meg igjen 😅 

Anonymkode: 819f9...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd med minidildo, analkuler eller fingre først, for å se om du i det hele tatt liker å få noe opp der? 

Er nok lurt å være veldig kåt, samt å stole på partneren for å slappe helt av. "varm opp" med fingre og leketøy før du tar penisen, slik at du slapper av. Bruk en god glidekrem. 

Er han forsiktig og tilvenner deg godt først, så gjør det ikke spesielt vondt, dog en jo en stiv penis mye større enn fingre etc.. 
 

Anonymkode: 1bd45...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forberedt på at det ikke lukker seg rett etterpå, det er helt normalt.  

Anonymkode: c0adc...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som ikke har avføring som alltid er helt fast, og som ofte kan få det på leketøy om jeg bruker det bak, skyller og ordner alltid på forhånd. Mye glid, for min del er de beste stillingene der overkroppen min er oppreist, enten stående i dusjen, eller at jeg rir han. Doggy klarer jeg ikke å ta imot. Nå har min sexpartner godt over snittet stor penis, og jeg har arrvev etter å ha revnet ringmuskelen under fødsel. Så jeg er nok mye mer sensitiv enn andre, defor har vi ikke analsex så ofte. Jeg får litt ubehag på wc et par dager etterpå.

Anonymkode: 3dcbf...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(trykket send inn for tidlig, så fortsetter her)

- Nei, du skal ikke trykke ut, du skal slappe helt av. Trykker du ut må penis jobbe mot musklene. Det gjør vondt. Slapp av og la ham gli inn litt etter litt. Ta tiden til hjelp. 

- Bruk kondom.

- Det går ikke an å bruke for mye glidemiddel. Det finnes egne typer spesielt laget for analsex. Disse er gjerne litt tykkere i konsistensen enn vanlig glidemiddel. Vanlig glidemiddel funker helt fint det også, men husk: det er ikke mulig å bruke for mye!

- Dersom det gjør vondt gjør dere det feil. Da stopper dere opp, venter til du slapper av, tilfører mer glidemiddel, og prøver på nytt. Sakte og forsiktig. 

- Kommunikasjon er ekstremt viktig. Det skal ikke gjøre vondt for deg, og han er helt avhengig av å vite hva du føler for å kunne ta det i ditt tempo. Det er du som har kontrollen (hvis ikke er han ikke den rette å prøve dette med).

- Det er en absolutt nødvendighet å være skikkelig kåt. Bruk god tid på forspill og oppvarming. Slikking, suging, stryking og kosing, og gjerne litt "vanlig" puling får deg godt i gang og gjør det lettere å slappe av.

- Rimming eller ikke rimming spiller liten rolle, men stimulering av rompa må dere bruke en del tid på. Dette vet han helt sikkert siden du sier han har erfaring. Start med en finger og beveg dere sakte men sikkert opp til større saker. 

- En buttplug er ikke verdens dummeste investering for deg nå. Kos deg og øv på egenhånd før du slipper til andre.

Anonymkode: 78752...45e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les innleggene over, og tenk så litt. Hva har dette med kåthet og nytelse å gjøre? Når man i tillegg vet alt man risikerer av helseplager i etterkant, nesten besvimer osv.  Hvem av dere gjør dette for egen nytelses skyld? Høres mer ut som tortur..

Anonymkode: 06f5d...e8e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du la være. Damer må slutte å la seg presse til ting de egentlig ikke vil, bare fordi mannen har fått noen rare ideer.

Anonymkode: 474c7...ddd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sykt deilig, og ikke vondt om du varmer opp. Pirrende på en helt annen måte👍

Anonymkode: 919eb...126

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt og ubehagelig. + kan gi skader. Ingen vits i å penetrere en avføringstarm

Anonymkode: cc5a1...7c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vondt og ubehagelig. + kan gi skader. Ingen vits i å penetrere en avføringstarm

Anonymkode: cc5a1...7c0

Vel, - fitta er faktisk en avføringstarm den også 

Anonymkode: fa6b4...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, - fitta er faktisk en avføringstarm den også 

Anonymkode: fa6b4...78f

Nei det er den ikke. Hvor har du det fra?

Anonymkode: 78752...45e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da skal du la være. Damer må slutte å la seg presse til ting de egentlig ikke vil, bare fordi mannen har fått noen rare ideer.

Anonymkode: 474c7...ddd

Hun skriver jo ganske tydelig i åpningsinnlegget sitt at dette er noe hun ønsker og har bedt om, og at det ikke er han som har tatt initiativet til dette. 

Anonymkode: 78752...45e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du skal ikke trykke ut, du skal slappe helt av. Trykker du ut må penis jobbe mot musklene. Det gjør vondt. Slapp av og la ham gli inn litt etter litt. Ta tiden til hjelp. 

Rådet om å trykke er gammelt som pyramidene, og jeg som mann har testet det med ganske mye forskjellig leketøy. Det funker helt klart.  Ellers tror jeg du har all verdens forutsetning for en vellykket debut, i og med at du har lyst, og er nysgjerrig.  Hvis du søker opp de hundrevis av analtråder som ligger her, så kan du få svar på spørsmål du aldri ville tenkt å stille. 😊

Anonymkode: ff27f...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Takk for alle tips. Dette er noe jeg selv vil prøve. Ikke han som presser meg. Og han har lovet å ta det forsiktig. 
 

Han sier olje er bedre enn glid? Bør han bruke kondom? Evnt hvorfor? Bedre glid da? 
 

Ikke bra å få sperm i rumpa? Gjør det at du får bæsjetrang? 
 

Jeg klarer ikke å skylle rumpa med analdusj. Og heller ikke prøve finger eller analplug. Bør han prøve med en finger først? 
 

Hvordan utvides analen egentlig? Ikke ved opphisselse? Men med tid? 

Anonymkode: 746dd...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 10.6.2020 den 10.58, AnonymBruker skrev:

TS. Takk for alle tips. Dette er noe jeg selv vil prøve. Ikke han som presser meg. Og han har lovet å ta det forsiktig. 
 

Han sier olje er bedre enn glid? Bør han bruke kondom? Evnt hvorfor? Bedre glid da? 
 

Ikke bra å få sperm i rumpa? Gjør det at du får bæsjetrang? 
 

Jeg klarer ikke å skylle rumpa med analdusj. Og heller ikke prøve finger eller analplug. Bør han prøve med en finger først? 
 

Hvordan utvides analen egentlig? Ikke ved opphisselse? Men med tid? 

Anonymkode: 746dd...f0e

Noen? 

Anonymkode: 746dd...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2020 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Jeg er en godt voksen dame. Aldri hatt lyst på analsex, før nå. Mulig 40 årskrise? 
Jeg gruer meg veldig! Livredd for at det skal gjøre veldig vondt. Men har samtidig veldig lyst til å prøve. Gjør det sykt vondt første gang uansett? 
Noen som har følt det samme, og fikk en god første opplevelse? 

Jeg tror jeg kommer til å like det. Tåler/liker litt smerte ved sex. Men vet jo aldri før prøvd. Han jeg skal ha sex med har god erfaring med analsex, så han vet hva han gjør. 
 

Men hvordan kan jeg gjøre det best mulig for meg selv? Leste her tidligere at jeg måtte trykke ut (som å bæsje) for lettere for penis å komme inn. Stemmer det? Eller bare slappe helt av i analen? 
 

Hvis jeg er veldig kåt, en fordel? Lurt å bli rimmet først? Vanlig sex først? Med eller uten kondom i analen? Hvilken stilling åpner analen best? 
Så mange spørsmål....


Hvilken glid, bedre med babyolje? Hvis jeg har gått på do den dagen, liten sjanse for avføring da ved sexen? 
Etterpå da, vanlig å få akutt bæsjetrang? Eller vondt i analen i flere dager etterpå? 
 

Håper noen kan berolige meg litt. Dette er noe jeg selv vil gjøre. Ikke noe han har fått med med på. 
 

Anonymkode: 746dd...f0e

huffa meg......bak der skal dritten ut og ingenting inn !!!!!

Anonymkode: 0acdc...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2020 den 10.58, AnonymBruker skrev:

TS. Takk for alle tips. Dette er noe jeg selv vil prøve. Ikke han som presser meg. Og han har lovet å ta det forsiktig. 
 

Han sier olje er bedre enn glid? Bør han bruke kondom? Evnt hvorfor? Bedre glid da? 
 

Ikke bra å få sperm i rumpa? Gjør det at du får bæsjetrang? 
 

Jeg klarer ikke å skylle rumpa med analdusj. Og heller ikke prøve finger eller analplug. Bør han prøve med en finger først? 
 

Hvordan utvides analen egentlig? Ikke ved opphisselse? Men med tid? 

Anonymkode: 746dd...f0e

Hvilken olje? 

Til analsex skal man bruke vannbasert glidemiddel, hvis ikke risikerer du å revne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, O.G. skrev:

Hvilken olje? 

Til analsex skal man bruke vannbasert glidemiddel, hvis ikke risikerer du å revne. 

kan du anbefale noe ???

Anonymkode: 0acdc...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...