AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #21 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Handrau eller scott , Rawble eller kinkey Norske ville jeg gått for Sverre eller Sigurd Anonymkode: f4c87...b77 Er du seriøs? 😂😂 (minus Scott og de to norske) Anonymkode: 4775d...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #22 Del Skrevet 8. juni 2020 Lasse og Ludvik synes jeg ☺️ Bo blir liksom ikke et navn for min del... altfor kort, bare to bokstaver 😅😂 Anonymkode: 1ea39...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #23 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg likte Sivert best. Det synes jeg er et kjempefint navn. Jeg liker Ludvik veldig godt også, men er ikke helt bekvem med samme forbokstav på søsken. Albert er ingen favoritt. (Det oppfyller egentlig de viktigste navnekriteriene mine: passe langt, et navn med lange tradisjoner og ujålete, men jeg liker det bare ikke. Personlig smak, ikke noe annet.) Bo er heller ingen favoritt. Det høres liksom ikke helt ut som et navn. Jo, derimot, liker jeg godt selvom det er veldig kort og enkelt. Anonymkode: 9ff70...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #24 Del Skrevet 9. juni 2020 Navnet Søren. Anonymkode: f4c87...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #25 Del Skrevet 9. juni 2020 Albert over Sivert. Ludvik over Bo. Anonymkode: af834...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #26 Del Skrevet 9. juni 2020 Sivert og Albert er fine navn, men høres grusomme ut på min dialekt (bergensk) Allbart! 🙈 Så slår et slag for Ludvik. Anonymkode: 16610...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillfrid Skrevet 9. juni 2020 #27 Del Skrevet 9. juni 2020 Liker best Albert eller Ludvig. 😉 Andre navneforslag i "samme kategori" er Amandus, Mikkel, Martinius, Jeppe, Pelle, Louis, Birk, Benny, Alfred, Arthur, Kasper, Elliot, Filip, Willy, Nikolai og Morris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 9. juni 2020 #28 Del Skrevet 9. juni 2020 On 6/7/2020 at 1:00 PM, BareEtLiteSpørsmål said: Tusen takk for alle gode innspill! Det med å binde seg til en bokstav er noe jeg også har tenkt litt på, tilfelle det blir en nr tre. Likte Ludvik best. Du må ikke føle at du må binde deg til en bokstav. Det er mange tilfeller med søsken hvor to av tre har samme forbokstav, og den siste har en helt annen forbokstav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #29 Del Skrevet 11. juni 2020 Hva med Vidkun? Det er jo fint og sjeldent Anonymkode: 829b9...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå