Gå til innhold

Mistet selvtilliten i parforholdet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært et par i 14 år gift i 10 år, vi er begge i 40-årene og har barn. Vi er en god match, både mentalt og sexuelt, og utfyller hverandre i praksis. Jeg har vært gjennom ganske mye, fått noen kroniske lidelser på veien, noe som gjør at han må ta seg av mesteparten hjemme og barna. Tidligere har jeg stått for mesteparten.

Det som er problemet er at jeg har på veien også mistet fullstendig selvtilliten. Er redd for at han skal få nok snart og dra fra meg, selv om han sier det motsatte. (Jeg har blitt lurt og forrått i noen forhold før, det sitter nok i enda) Og jeg har fullstendig mistet selvtilliten i sexlivet. Det er kleint for meg rett og slett, og jeg klarer ikke slappe av, takler verken å gi eller få oralsex, noe jeg elsket før. Jeg får fullstendig panikk når han foreslår noe nytt, eller noe jeg likte før. 😕 Dette plager meg veldig, savner det gode sexlivet vi hadde.

Det handler også om overskudd, jeg er mye syk og sliten, og følelsen av utilstrekkelighet er over meg konstant, har mye dårlig samvittighet. Har prøvd å snakke med mannen om dette, men han klarer ikke forstå hvordan jeg plutselig skal synes sex er vanskelig.

Noen som har noen tips til å få opp selvtilliten igjen? Jeg kan finne meg i å ha sjeldnere sex, helsa tatt i betraktning, men jeg vil nyte det igjen...
Evt tips til hva vi kan gjøre for å nyte hverandre som partnere når den ene får kroniske utfordringer med helsa? Blir veldig glad for innspill!

Anonymkode: 94140...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...