Gjest hannah2 Skrevet 30. juni 2005 #1 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg må jo bare spørre: bruker dere det?? Her i gården føles det som om tampongen faller ut..... Usj og usj, så da blir det de hersens bindene i stedet. Og jeg som har knepet og knepet Hvordan er det med dere andre? Henger tampongen i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemonster Skrevet 30. juni 2005 #2 Del Skrevet 30. juni 2005 Mener du nå rett etter fødselen? Eller de som kommer en stund etter? For man skal vel helst bruke bind første blødningen. Men har ikke merket noen forskjell fra tampongbruk før og etter fødsel nei. Kjøp større tamponger kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hannah2 Skrevet 30. juni 2005 #3 Del Skrevet 30. juni 2005 Mener den som kom nå etter 8 mndr..... Større tamponger er innkjøpt uten hell.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 30. juni 2005 #4 Del Skrevet 30. juni 2005 da tror jeg du bør knipe mere... Vet ikke helt hva jeg skal si, det høres litt trist ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. juni 2005 #5 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg prøvde den aller minste og den gjorde vondt :o Men etter hvert går det bedre. Men ingen prob med at det var for stort der nede iallefall. Men jeg fikk mensen igjen etter 4 mnd da. Kanskje det hadde noe å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 30. juni 2005 #6 Del Skrevet 30. juni 2005 efter 8 måneder skulle du gerne kunne bruge en regular tampon, hvis ikke så tror jeg virkelig du må begynde med kibeøvelserne, ikke for at skremme vette af dig men ens urinblære kan faktisk falde ud og må sysop, så væmmeligbilleder af det for 20¨år siden og efter det er det knibe øvelser hverdag. og jeg kan gripe om en blyant og jeg skal føde nr 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hanna2 Skrevet 1. juli 2005 #7 Del Skrevet 1. juli 2005 efter 8 måneder skulle du gerne kunne bruge en regular tampon' date=' hvis ikke så tror jeg virkelig du må begynde med kibeøvelserne, ikke for at skremme vette af dig men ens urinblære kan faktisk falde ud og må sysop, så væmmeligbilleder af det for 20¨år siden og efter det er det knibe øvelser hverdag. og jeg kan gripe om en blyant og jeg skal føde nr 6[/quote'] :o Du skremmer meg! Mannen sier at sexen ikke var noe annerledes enn tidligere, så det kan da ikke være så ille. Kanskje det bare er tregere å få knepet "i fasong" igjen fordi babyen hadde så stort hode da den ble født!? Selv om jeg ba om dette, så må jeg nesten si at dagen min ble litt ødelagt nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 1. juli 2005 #8 Del Skrevet 1. juli 2005 det var nu ikke for at skremme vette af dig men det er utrolig vigtig med de kibeøvelser, især hvis man skal ha flere unger og man bliver også ældre og slapper i muskulaturet, så lidt knipeøvelser hver dag skulle holde. god weekend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #9 Del Skrevet 3. juli 2005 Kniping er lurt, uten tvil. Men det er også viktig å huske på at det går like lang tid som et svangerskap før du kan forvente at kroppen er normal igjen etter et svangerskap. Jeg ville ikke bekymret meg, men knepet masse og brukt bind, og ikke tenkt mer over det ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fødter Skrevet 4. juli 2005 #10 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg kan ikke bruke det fordi det er for tørt og sårt "der". Kanskje du blør mye? Det gjorde jeg de første gangene... Kanskje du kan prøve et annet merke? OB er jo helt umulig nå... Kanskje er skjeden mer følsom nå og du bare føler at tampongen ramler ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå