Gå til innhold

Høye temperaturer selv uten graviditet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har 'tempet' i et halvårs tid, og har hatt rimelig jevn temperatur (ca 36,4 før eggløsning, og ca 36,7 etter eggløsning). I slutten av forrige syklus økte håpet om at spiren endelig satt, ettersom temperaturen ikke dalte som normalt før mens. Likevel kom mensen, og jeg fikk også negativ test (måtte jo sjekke). Jeg er nå på dag 7 i ny syklus, og temperaturen er fremdeles stabil rundt 36,6 - 36,7. Har flere opplevd dette? Kan basaltemperaturen øke om våren/sommeren på grunn av varmere vær?

Anonymkode: dc8a6...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. 

Jeg har sluttet å tempe helt på grunn av dette. Jeg har rett og slett høye og ustabile temperaturer. Temp stemmer aldri med eggløsning. Jeg tror uansett hva supertemperne her sier at det faktisk ikke funker for alle. 

Anonymkode: 17f23...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på kroppen temper du? Jeg tempet vaginalt, og det fungerte utmerket. Fikk aldri noe ujevn temperatur. Men noen av mine "med-tempere" på prøverforum tempet i munnen, og de opplevde oftere slike ting her som du nevner. Sover man f.eks med munnen åpen og det er varmt på soverommet så kan det innvirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 6/6/2020 at 6:42 PM, Amatariel said:

Hvor på kroppen temper du? Jeg tempet vaginalt, og det fungerte utmerket. Fikk aldri noe ujevn temperatur. Men noen av mine "med-tempere" på prøverforum tempet i munnen, og de opplevde oftere slike ting her som du nevner. Sover man f.eks med munnen åpen og det er varmt på soverommet så kan det innvirke.

Jeg temper vaginalt, men har kun termometer med en desimal. Selv om det har fungert greit til nå har jeg akkurat kjøpt et nytt fra Babyplan med to desimaler, så kanskje det blir bedre til 'sommer-temping'. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, rabarbrafrø skrev:

Jeg temper vaginalt, men har kun termometer med en desimal. Selv om det har fungert greit til nå har jeg akkurat kjøpt et nytt fra Babyplan med to desimaler, så kanskje det blir bedre til 'sommer-temping'. 

Ah ja, hvis man skal kartlegge eggløsning så er det basaltemperturen som er viktig, altså med to desimaler. Imponert over at du har klart det hittil med bare èn! Kjempebra at du har fått nytt termometer nå da, det vil bli mye enklere! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...