Gå til innhold

Etterlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er etterlivet? 

Har det noe konsekvenser av å dø for tidlig? Er dødsdato planlagt? Hva med aktiv dødshjelp? Bør man ikke tillate det så folk slipper å lide? Er det sånn at man fortsetter der man slapp av i etterlivet? Hva ventes på andre siden? Hva er mening med livet? 

Hvorfor er vi her? Hvorfor inkarnerer man på nytt og nytt hvis noen personer likevel ikke har noe spesifikt å gjøre? Er det noe vits i å inkarnere til livet her dersom det alltid blir tomme liv i et mørke som ligner depresjon og ensomhet? 

Hvorfor tillates det at dyr blir avlivet når de er i smerte eller lidelse, men ikke oss mennesker? 

Anonymkode: 0751b...7a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode spørsmål. Jeg har lyst å svare hva jeg tror på et av dem, hvorfor man inkarnerer og lever flere liv hvis de alltid blir tomme og fylt med depresjon og ensomhet. Jeg tror man skal lære ulike ting i hvert liv. Og hvis man ikke klarte å lære det man skulle lære gjennom et liv, så får man kanskje de samme utfordringene igjen og igjen, helt til man lærer det man skal lære om den aktuelle utfordringen? Man får flere sjanser på å lære hva som er viktig, og hvordan man skal takle de aktuelle utfordringene? Så hvis man lever flere liv som alle er tunge, ensomme og depressive, så er det meningen at dette er følelser man skal lære hvordan kjennes, og man skal også lære hvordan man skal komme seg ut av det. Reflektere, søke ulik typer hjelp som litt etter litt gir deg gode svar? Man må lære at en endring i tankemønster må til, lære at tankene skaper følelser, men at vi kan styre tankene og velge hvordan man skal tenke, og hva man skal fokusere på av tanker. Dermed kan man skape gode tanker som igjen for gode følelser, som igjen vil gi ringvirkninger til livet generelt.

Anonymkode: f39d4...094

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva hvis livet fortsatt er tom og et mørke, selv med endret tankemønster. Da nyttet det jo ikke å forandre tenkemåte. 

Og hva hvis det ikke hjelper å søke hjelp. For blir misforstår de og får feil hjelp. 

Er livet tomt, er det jo ingenting å tenke på. Og ei heller ikke noe å føle

Anonymkode: 0751b...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo å spørre seg selv om det er noen som liker seg selv som person og om det er ingen som liker, hva vil hjelp være til nytte for? Hvordan hjelp hjelper en person hvis den personen er absolutt ikke likt av noen og alltid blir avvist og eksludert? 

Anonymkode: 0751b...7a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er etterlivet? 

Har det noe konsekvenser av å dø for tidlig? Er dødsdato planlagt? Hva med aktiv dødshjelp? Bør man ikke tillate det så folk slipper å lide? Er det sånn at man fortsetter der man slapp av i etterlivet? Hva ventes på andre siden? Hva er mening med livet? 

Hvorfor er vi her? Hvorfor inkarnerer man på nytt og nytt hvis noen personer likevel ikke har noe spesifikt å gjøre? Er det noe vits i å inkarnere til livet her dersom det alltid blir tomme liv i et mørke som ligner depresjon og ensomhet? 

Hvorfor tillates det at dyr blir avlivet når de er i smerte eller lidelse, men ikke oss mennesker? 

Anonymkode: 0751b...7a4

Det gjør man ikke.

Anonymkode: f1413...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2020 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Hva er etterlivet? 

Har det noe konsekvenser av å dø for tidlig? Er dødsdato planlagt? Hva med aktiv dødshjelp? Bør man ikke tillate det så folk slipper å lide? Er det sånn at man fortsetter der man slapp av i etterlivet? Hva ventes på andre siden? Hva er mening med livet? 

Hvorfor er vi her? Hvorfor inkarnerer man på nytt og nytt hvis noen personer likevel ikke har noe spesifikt å gjøre? Er det noe vits i å inkarnere til livet her dersom det alltid blir tomme liv i et mørke som ligner depresjon og ensomhet? 

Hvorfor tillates det at dyr blir avlivet når de er i smerte eller lidelse, men ikke oss mennesker? 

Anonymkode: 0751b...7a4

Har dødd flere ganger så jeg vet at det ikke finnes noe død, i hvert fall ikke som du tenker på det.

Spørsmålene dine er tynn luft siden de spør om ting som ikke eksisterer. 

Det er alltid latterlig å høre folk diskuskutere hva som skjer etter døden xD 

Som en god venn fortalte meg en gang: "Vi er alle en Gud og vår subjektive opplevelse er alt som finnes."

Han hadde knekt av latter av tanken på å dø, og jeg hadde knekt sammen med han xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Conal skrev:

Har dødd flere ganger så jeg vet at det ikke finnes noe død, i hvert fall ikke som du tenker på det.

Spørsmålene dine er tynn luft siden de spør om ting som ikke eksisterer. 

Det er alltid latterlig å høre folk diskuskutere hva som skjer etter døden xD 

Som en god venn fortalte meg en gang: "Vi er alle en Gud og vår subjektive opplevelse er alt som finnes."

Han hadde knekt av latter av tanken på å dø, og jeg hadde knekt sammen med han xD

Du hevder å ha dødd flere ganger tidligere og latterliggjør andres meninger. Å se bjelken i eget øye er ikke din sterkeste side tydeligvis.

Anonymkode: 938b7...c03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Conal said:

Det er alltid latterlig å høre folk diskuskutere hva som skjer etter døden xD 

Det er langt mer som er latterlig, som å høre om folk som har daua flere ganger, men likevel er her.

Anonymkode: 0e5c3...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Conal skrev:

Har dødd flere ganger så jeg vet at det ikke finnes noe død, i hvert fall ikke som du tenker på det.

Spørsmålene dine er tynn luft siden de spør om ting som ikke eksisterer. 

Det er alltid latterlig å høre folk diskuskutere hva som skjer etter døden xD 

Som en god venn fortalte meg en gang: "Vi er alle en Gud og vår subjektive opplevelse er alt som finnes."

Han hadde knekt av latter av tanken på å dø, og jeg hadde knekt sammen med han xD

Er sant det, vi er jo alle en Gud, men det finnes bare en Gud, og Gud er alt som er i universet, så vi er alle en. 

Anonymkode: 68893...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2020 den 11.45, AnonymBruker skrev:

Det gjør man ikke.

Anonymkode: f1413...57a

Jeg må alltid trekke på smilebåndet når noen svarer så bastant som dette på spørsmål ingen av oss kan svare 100% sikkert på. Her kan man bare velge hva man skal tro på, ingen kan vite. Personlig syns jeg det er fint å være undrende i forhold til dette. Og ja, jeg tror på inkarnasjon.

Anonymkode: f39d4...094

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2020 den 9.44, AnonymBruker skrev:

Men hva hvis livet fortsatt er tom og et mørke, selv med endret tankemønster. Da nyttet det jo ikke å forandre tenkemåte. 

Og hva hvis det ikke hjelper å søke hjelp. For blir misforstår de og får feil hjelp. 

Er livet tomt, er det jo ingenting å tenke på. Og ei heller ikke noe å føle

Anonymkode: 0751b...7a4

Hvis livet fortsatt føles tomt og mørkt etter at man har prøvd å endre tankemønster, så mener jeg at man foreløpig (ordet «foreløpig» er viktig her) ikke har klart å endre tankemønsteret på en måte som gir positive resultater for en selv. Det kreves mye trening, og det kreves at man virkelig går inn i temaet og jobber med det, gjerne går til ulike kognitive terapeuter som vil gi deg ulike byggeklosser på veien videre, lese om temaet, diskutere temaet i forum hvor flere er opptatt av det samme, og aldri gi opp. Gradvis, eller kanskje plutselig, vil man føle at mye er endret. Plutselig har man det bedre med seg selv, selv om ingenting rundt er endret. Men har man det bra med seg selv, så vil også verden og menneskene rundt endre seg iforhold til deg, i positiv forstand.

Jeg tror som sagt at vi mennesker skal gjennom ulike utfordringer som vi skal lære å takle og komme oss videre fra, i hvert av livene vi lever. Hvis man ikke klarte å lære den forrige «leksa» si gjennom et liv, så tror jeg man får den samme utfordringen igjen og igjen. Det samme gjelder de som tar livet sitt, jeg tror (jeg gjentar «tror») at de so tar livet sitt får, kanskje t.o.m velger selv, de samme utfordringene i sitt neste liv, som de utfordringene som gjorde at vedkommende tok sitt eget liv i sitt forrige liv. Vi skal lære ulike lekser, lære å komme oss ut av problemer og utfordringer, vonde følelser, lære å takle fysiske og psykiske sykdommer, lære å finne en måte å ha det bra på, selv om man har disse utfordringene. Og klarer man det, vil følelsen disse utfordringene gir, blekne, og man blir sterkere og mer lykkelig.

Tanker skaper følelser. Vi kan selv velge hvordan vi skal ha det. Vi er alle selv ansvarlig for å skape et liv som gjør oss lykkelig, vi må selv finne byggeklossene, og lære hvordan man skal tenke for å få det til. Så lett, men likevel så vanskelig❤️
 

Om det er du selv som har disse mørke tankene, så anbefaler jeg kognitiv terapi på det sterkeste. Jeg anbefaler også et gratis tilbud alle kommuner har, «Rask psykisk helsehjelp.». Dette er et lavterskel- tilbud for mennesker som har lette til moderate psykiske utfordringer, og man kommer til raskt. Man får tilbud om å delta på et kurs som omhandler kognitiv tenkning, og kan velge både fysiske kurs i grupper på ca 10stk, eller nettkurs som man kan ta hjemme på egenhånd, med ukentlige tlf-samtaler med en av kurslederne. Dette er et kjempebra opplegg! Jeg vet, for jeg har tatt kurset selv, både det fysiske og nettkurset.

Ønsker deg lykke til❤️

Anonymkode: f39d4...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/7/2020 at 10:55 AM, AnonymBruker said:

 

Anonymkode: 68893...5dd

Den var bra. Ga et nytt perspektiv..

 

On 6/7/2020 at 7:16 PM, AnonymBruker said:

Hvis livet fortsatt føles tomt og mørkt etter at man har prøvd å endre tankemønster, så mener jeg at man foreløpig (ordet «foreløpig» er viktig her) ikke har klart å endre tankemønsteret på en måte som gir positive resultater for en selv. Det kreves mye trening, og det kreves at man virkelig går inn i temaet og jobber med det, gjerne går til ulike kognitive terapeuter som vil gi deg ulike byggeklosser på veien videre, lese om temaet, diskutere temaet i forum hvor flere er opptatt av det samme, og aldri gi opp. Gradvis, eller kanskje plutselig, vil man føle at mye er endret. Plutselig har man det bedre med seg selv, selv om ingenting rundt er endret. Men har man det bra med seg selv, så vil også verden og menneskene rundt endre seg iforhold til deg, i positiv forstand.

Jeg tror som sagt at vi mennesker skal gjennom ulike utfordringer som vi skal lære å takle og komme oss videre fra, i hvert av livene vi lever. Hvis man ikke klarte å lære den forrige «leksa» si gjennom et liv, så tror jeg man får den samme utfordringen igjen og igjen. Det samme gjelder de som tar livet sitt, jeg tror (jeg gjentar «tror») at de so tar livet sitt får, kanskje t.o.m velger selv, de samme utfordringene i sitt neste liv, som de utfordringene som gjorde at vedkommende tok sitt eget liv i sitt forrige liv. Vi skal lære ulike lekser, lære å komme oss ut av problemer og utfordringer, vonde følelser, lære å takle fysiske og psykiske sykdommer, lære å finne en måte å ha det bra på, selv om man har disse utfordringene. Og klarer man det, vil følelsen disse utfordringene gir, blekne, og man blir sterkere og mer lykkelig.

Tanker skaper følelser. Vi kan selv velge hvordan vi skal ha det. Vi er alle selv ansvarlig for å skape et liv som gjør oss lykkelig, vi må selv finne byggeklossene, og lære hvordan man skal tenke for å få det til. Så lett, men likevel så vanskelig❤️
 

Om det er du selv som har disse mørke tankene, så anbefaler jeg kognitiv terapi på det sterkeste. Jeg anbefaler også et gratis tilbud alle kommuner har, «Rask psykisk helsehjelp.». Dette er et lavterskel- tilbud for mennesker som har lette til moderate psykiske utfordringer, og man kommer til raskt. Man får tilbud om å delta på et kurs som omhandler kognitiv tenkning, og kan velge både fysiske kurs i grupper på ca 10stk, eller nettkurs som man kan ta hjemme på egenhånd, med ukentlige tlf-samtaler med en av kurslederne. Dette er et kjempebra opplegg! Jeg vet, for jeg har tatt kurset selv, både det fysiske og nettkurset.

Ønsker deg lykke til❤️

Anonymkode: f39d4...094

Hva hvis man klarer å endre tankemønster, men det er fortsatt håpløst? Hva om det med å endre tankemønster, bare fører til det verre fordi det er det jeg har følt. Det er bedre å ha noe problemer å holde seg fast i , noe galt med tankene , enn at alt er helt tomt dersom tankemønseret skulle vært helt bra.

OG hvis man har endret tankemønster i løpet av de siste årene , ingen kan egentlig vite det. Alt de ser er den samme personen som før , så det jeg har lært. Er at det ikke hjelper å endre tankemønster.
 

Anonymkode: 0751b...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var bra. Ga et nytt perspektiv..

 

Hva hvis man klarer å endre tankemønster, men det er fortsatt håpløst? Hva om det med å endre tankemønster, bare fører til det verre fordi det er det jeg har følt. Det er bedre å ha noe problemer å holde seg fast i , noe galt med tankene , enn at alt er helt tomt dersom tankemønseret skulle vært helt bra.

OG hvis man har endret tankemønster i løpet av de siste årene , ingen kan egentlig vite det. Alt de ser er den samme personen som før , så det jeg har lært. Er at det ikke hjelper å endre tankemønster.
 

Anonymkode: 0751b...7a4

Alle kan alltid endre livet sitt til det bedre, men man trenger hjelp fra ulike hold for å få det til. Hvis man er misfornøyd med noe i livet, så må man tenke på om det er noe man kan gjøre for å endre det, og selv om det krever mye jobb eller vil ta lang tid, så bør man gå inn for å få det til. Dersom noe av det du er misfornøyd med ikke kan gjøres noe med, så skal man godta situasjonen, og legge problemstillingen fra seg. Endre det man kan endre, godta det man ikke kan endre😊

Hvor gammel er du? Jeg kan nevne at jeg ser veldig annerledes nå på mange av de jeg gikk i klasse med på barneskole, ungdomsskole og vgs. Alt og alle er stadig i endring, og når man møter igjen folk man f.eks ikke likte så godt tidligere i livet, har jeg ofte merket at jeg får opp øynene på nytt for mange av dem etter at det har gått noen år. Man kan hele tiden velge hvem man skal være, hvordan man skal være, hvordan man skal behandle andre, osv. Ha tro på deg selv, gjør gode gjerninger, vær der for andre som har det vanskelig, lytt, hjelp.. så skal du se du får gode reaksjoner😊 Kanskje du rett og slett burde funnet deg et nytt miljø? Ny fritidsinteresse? 

Anonymkode: f39d4...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Alle kan alltid endre livet sitt til det bedre, men man trenger hjelp fra ulike hold for å få det til. Hvis man er misfornøyd med noe i livet, så må man tenke på om det er noe man kan gjøre for å endre det, og selv om det krever mye jobb eller vil ta lang tid, så bør man gå inn for å få det til. Dersom noe av det du er misfornøyd med ikke kan gjøres noe med, så skal man godta situasjonen, og legge problemstillingen fra seg. Endre det man kan endre, godta det man ikke kan endre😊

Hvor gammel er du? Jeg kan nevne at jeg ser veldig annerledes nå på mange av de jeg gikk i klasse med på barneskole, ungdomsskole og vgs. Alt og alle er stadig i endring, og når man møter igjen folk man f.eks ikke likte så godt tidligere i livet, har jeg ofte merket at jeg får opp øynene på nytt for mange av dem etter at det har gått noen år. Man kan hele tiden velge hvem man skal være, hvordan man skal være, hvordan man skal behandle andre, osv. Ha tro på deg selv, gjør gode gjerninger, vær der for andre som har det vanskelig, lytt, hjelp.. så skal du se du får gode reaksjoner😊 Kanskje du rett og slett burde funnet deg et nytt miljø? Ny fritidsinteresse? 

Anonymkode: f39d4...094

Og hva skal det være for seg av en interesse? Hvem vil ha noe med meg å gjøre? Jeg er imidt på treet, verken for gammel eller ung men jeg sier ikke nøyaktig alder her. Noe sier at man kan ikke hjelpe andre, før man har hjulpet seg selv og jeg trenger hjelp selv. Hjelper jeg andre vil jeg forsømme mine egne behov som gjør at jeg ikke tar noe vare på meg selv. Jeg har heller ikke mulighet å hjelpe andre. Men ok. Kan gjerne hjelpe andre som du sier. Det er viktig det, men ikke viktigst å hjelpe seg selv.

Ja, en ny fritidsinteresse kunne nok være å skaffe seg våpenbevis og begynt med jakt. Da får jeg drept mange dyr og til slutt så kan jeg drepe meg selv.

Anonymkode: 0751b...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva skal det være for seg av en interesse? Hvem vil ha noe med meg å gjøre? Jeg er imidt på treet, verken for gammel eller ung men jeg sier ikke nøyaktig alder her. Noe sier at man kan ikke hjelpe andre, før man har hjulpet seg selv og jeg trenger hjelp selv. Hjelper jeg andre vil jeg forsømme mine egne behov som gjør at jeg ikke tar noe vare på meg selv. Jeg har heller ikke mulighet å hjelpe andre. Men ok. Kan gjerne hjelpe andre som du sier. Det er viktig det, men ikke viktigst å hjelpe seg selv.

Ja, en ny fritidsinteresse kunne nok være å skaffe seg våpenbevis og begynt med jakt. Da får jeg drept mange dyr og til slutt så kan jeg drepe meg selv.

Anonymkode: 0751b...7a4

Jeg syns du skal søke hjelp. Jeg er ingen psykolog, jeg er bare en ukjent person på nett som prøver å hjelpe deg. Du har rett i at man må hjelpe seg selv før man kan hjelpe andre. Så du må starte med å hjelpe deg selv. Søk profesjonell hjelp❤️
Jeg kjenner verken til hvem du er eller hvilke problemer du sliter med. Når jeg skrev at du kan prøve å hjelpe andre, så mente jeg bare små, fine gester, eller bare et smil til venner, familie, bekjente, fremmede.. det er en positiv gest som gjør at du selv blir mer lykkelig. Det skal ikke mye til. Å glede andre, gjør at man selv blir glad. Men søk hjelp. Kontakt fastlegen din og fortell hvordan du har det. Dette måå du ta tak i❤️ Lykke til, ønsker deg alt godt!

Anonymkode: f39d4...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg må legge til at jeg vet hvordan det er å ha mørke tanker, å ha det vondt og vanskelig, og føle på håpløsheten. Jeg har jobbet meg gjennom det, og derfor kan jeg si at det fungerer. Det hjelper å prøve. Ikke gi deg etter første runde med psykolog, søk hjelp ulike steder, prøv ulike psykologer. Alle har ulike ting å bidra med, å hjelpe med. Finn kampviljen i deg selv, og begynn på veien til en bedre hverdag. Dette klarer du! ❤️

Anonymkode: f39d4...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Alle har ulike ting å bidra med og der jeg kan bidra med noe er på den andre siden i etterlivet..Jeg hørte og en beskjed for noen år siden som nok var fra en guide, om at som dette vil det være resten av livet mitt så å søke hjelp fungerer ikke. Har allerede vært mye i hjelp, men ingenting nyttet. Hva skal de hjelpe med? Psykolog hjelper ikke. Jeg står uten alt annet liv og. Har ingen nettverk, jobb eller skole og heller ingen venner og i alderen jeg er i er det ikke lett finne seg nye da de fleste er i en tid med barneoppdragelse

Anonymkode: 0751b...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Alle har ulike ting å bidra med og der jeg kan bidra med noe er på den andre siden i etterlivet..Jeg hørte og en beskjed for noen år siden som nok var fra en guide, om at som dette vil det være resten av livet mitt så å søke hjelp fungerer ikke. Har allerede vært mye i hjelp, men ingenting nyttet. Hva skal de hjelpe med? Psykolog hjelper ikke. Jeg står uten alt annet liv og. Har ingen nettverk, jobb eller skole og heller ingen venner og i alderen jeg er i er det ikke lett finne seg nye da de fleste er i en tid med barneoppdragelse

Anonymkode: 0751b...7a4

Da har du ikke møtt den rette terapeuten enda. Undersøk muligheten for kognitiv terapi, det anbefales. Jeg er ikke utdannet i faget og derfor ikke den rette til å ta denne diskusjonen videre, men jeg ber deg om å være så snill å finne hjelp et sted, be om en ny psykolog, en ny terapeut. Ikke gi opp, du er verdifull❤️
 

Vil bare helt til slutt dele noe Lilli Bendriss sa: 

− Vil den som begår selvmord måtte inkarnere på nytt og oppleve slik sorg igjen? Ja, sannsynligvis vil man det for å se om man kan takle det på en annen måte. Men man ville bli tilbudt læring igjen. Ofte repeterer vi ting vi ikke har taklet eller ikke har et balansert forhold til. Da må vi prøve igjen, sier Lilli.

Ja tenk om det er sånn det er, at du vil bli inkarnert igjen og igjen for å oppleve det samme som du nå står i, helt til du klarer å takle det på en bedre og annen måte? At du blir tilbudt læring på den andre siden, og deretter blir sendt tilbake for å prøve deg på de samme utfordringen igjen, helt til du klarer å takle det på en god måte? Personlig tror jeg på dette. Og jeg tror ikke man blir noen ressurs for andre på den andre siden før man har lært de leksene man skal lære her på jorden. Dette er jo temaer ingen vet noe om med sikkerhet, selvfølgelig. Men det er nettopp det, ingen vet. Så gjør ditt beste her og nå, stå i det, søk ytterligere hjelp, ikke gi deg. Og du vil få det bedre❤️

Anonymkode: f39d4...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man kan repetere ting i livet selv om ikke det, om man uansett ikke har lært hva skulle 

Hvis man bare sitter å se på" kattevideoer" og unngår alt som sine karmiske lekser, tankemønster og det skal lære, så vil man uansett måtte gå gjennom samme i et mulig neste liv. Og noe kan være avhengig skole, valg feks... Det skal lære, kan og være avhengig av alder. Hvis jeg gjorde feil med skole, kan jeg ikke få gjort noe med det nå for det må jeg vente med til neste liv og få gjort noe med så jeg da kan ta andre skolevalg. Skolevalg er det som enten lukker eller åpner dører. Mine skolevalg, lukket dører fordi jeg ikke kjente meg selv når skulle velge vei noe som førte at valgte noe absolutt ikke passer til. 

Men jeg vet at dette er ikke siste livet mitt her og heller ikke første. Jeg har flere, men det med å måtte gå gjennom akkurat samme vet jeg ikke. Tror det vil være litt likt og samme som dette, for man fortsetter jo der man slapp av og alt man går gjennom er bare en forberedelse til noe som kommer senere. 

Man inkarnerer jo også alltid med en sjel familie som den man ble født inni. Inni seg har jo alle noe  karmiske energier fra forfedre som man bærer på eller hva det kalles. Så healer man seg selv, vil man hele alle forfedre å

Tror det er som her på andre siden, men man utvikler seg mye saktere der enn her fordi de har ikke det fysiske. Så de kan vel jobbe seg gjennom ting der å ved å endre tanker feks, bare at siden de ikke har fysiske går det tregere

 

Anonymkode: 0751b...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...