Gå til innhold

Er sexen ferdig når gutten/mannen kommer? ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt noen som prøver å få dama til å komme under ONS :) 

Ons er jo i utg.punktet at gutten skal tømme seg, og det er det. Ikke gå ned på en helt random person.

Anonymkode: 65013...ea7

Dummeste jeg har lest. Ikke ha ons hvis han ikke tørr å få henne til og komme også. Må være de for han ikke vet hvordan han skal gjøre det..

Sexen er ferdig når begge har kommet. Gjerne flere ganger også. Hvis dama ikke kan komme av forskjellig grunner så er den ferdig når hun er fornøyd og når mannen har kommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Warrior skrev:

Dummeste jeg har lest. Ikke ha ons hvis han ikke tørr å få henne til og komme også. Må være de for han ikke vet hvordan han skal gjøre det..

Sexen er ferdig når begge har kommet. Gjerne flere ganger også. Hvis dama ikke kan komme av forskjellig grunner så er den ferdig når hun er fornøyd og når mannen har kommet. 

Dessverre er det ikke sånn.

Ved ons, og når gutta tar med seg damer hjem, er det å dunke på i 10 min også er det over. I svært sjeldne tilfeller, kan mannen gå ned på dama ja, men det er sjeldent. 

Sånn er guttementalliteten.

Anonymkode: 65013...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slikker flere enn jeg knuller, eller blir sugd av, så for meg er det en selvfølge at dama får sitt også ved ons.

Anonymkode: 6e5e9...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så alle du møter på byen og drar med deg hjem, går ned å slikker på deg, og ikke bare pumper løs i 10 min og stikker?

Anonymkode: 65013...ea7

Vel, ja. Har møtt på en skikkelig drittsekk som ikke var noe grei, han var egentlig med venninna mi, men hadde sex med meg mens jeg sov ut rusen. Men alle andre har gjort masse for meg og min nytelse. Alle har ikke slikket, men de fleste og ellers har de brukt fingrene.

Overnatter også som regel hos hverandre da det er ganske sent fra før av. Men jeg har bodd i en litt mindre by de siste årene da, vet ikke om det har hatt noe å si. Kanskje det blir annerledes nå som jeg er tilbake i Oslo:p 

Anonymkode: 82923...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre er det ikke sånn.

Ved ons, og når gutta tar med seg damer hjem, er det å dunke på i 10 min også er det over. I svært sjeldne tilfeller, kan mannen gå ned på dama ja, men det er sjeldent. 

Sånn er guttementalliteten.

Anonymkode: 65013...ea7

Trodde det var vanlig og en selvfølge jeg. Må finne mer mannfolk da og ikke guttunger som oppfører seg som fjortiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå handler vel ONS om att begge er kåte der og da, men ja man bør ta hånd om dama først;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det er naturlig for deg. Mange menn gjør en innsats. Slutt å skyld på alle menn når dere skal si noe som gjelder dere selv. Er så drittlei av det. Noen av dere menn ødelegger rykte for andre menn. Det hender jeg kommer først og jeg er jente. Da er jeg ferdig og sliten og vil sove jeg også, men holder på litt lenger så begge blir fornøyd. Skikk og bruk finnes blant mange, også på ons,

Anonymkode: 28cab...1e8

Mja, vi slipper løs en hormonell cocktail som har mer avslappende effekt enn morfin, så en kan argumentere for at det er naturlig for menn å sove etter sex.

Personlig foretrekker jeg å gjøre partneren min tilfredsstilt, gjerne flere ganger, før jeg lar meg selv komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt så mange ons, men mannen har stort sett prøvd å tilfredsstille meg før han kommer. Ikke alltid mulig pga alkohol og sånt da🙈 Men sex er jo gøy/digg uten orgasme og, og jeg forventer ikke å komme på random hookups. Jeg må være veldig tilstede mentalt for å komme..

Anonymkode: 7f552...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle mine ONS har pleid å gi meg orgasme først... Så da er det jo ferdig når han også er ferdig. 

Anonymkode: a8575...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre er det ikke sånn.

Ved ons, og når gutta tar med seg damer hjem, er det å dunke på i 10 min også er det over. I svært sjeldne tilfeller, kan mannen gå ned på dama ja, men det er sjeldent. 

Sånn er guttementalliteten.

Anonymkode: 65013...ea7

En sånn mann har jeg aldri opplevd heldigvis. I omtrent alle tilfeller har mannen gått ned på meg, og hvis ikke brukt fingrene.

Anonymkode: a8575...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Mja, vi slipper løs en hormonell cocktail som har mer avslappende effekt enn morfin, så en kan argumentere for at det er naturlig for menn å sove etter sex.

Personlig foretrekker jeg å gjøre partneren min tilfredsstilt, gjerne flere ganger, før jeg lar meg selv komme.

De fleste jeg kjenner blir trøtte etter orgasme. Om man gjør den andre ferdig først eller etter, kan man jo bestemme selv. Orgasmer har avslappende effekt på de aller fleste. Jeg onanerer ofte hvis jeg er stressa, og sovner tvert etterpå. Poenget er ikke at det ikke er noen forskjell generelt eller statistisk, for meg spiller det ingen rolle. Poenget er at begge parter fint klarer å fortsette litt etterpå, hvis de faktisk gidder. Hvis man blir veldig trøtt etterpå og vil avslutte med å sovne, så kan man selvfølgelig fikse den andre først. Som kvinne som kommer kjapt så hender det jeg gjør det, for da er alt avsluttet med min orgasme, og jeg kan sove eller slappe av. Min kjæreste blir dessuten hyper etter å ha kommet, så det kan være ganske store forskjeller.

Anonymkode: 28cab...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...