Gå til innhold

Er sexen ferdig når gutten/mannen kommer? ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når gutten/mannen kommer ved ONS, er sexen ferdig for dere damer?

Svar helt ærlig.

Anonymkode: 65013...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Da er det for meg et dårlig ONS og en dårlig partner. Nå skal det ikke så mye til for at jeg kommer. Har bare vært borti en eller to som utelukkende har brydd seg om seg selv - det var dritkjedelig.

Anonymkode: 28cab...1e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det! Er jo ikke alle jenter som kommer ved ons, men synes i det minste mannen burde prøve å fullføre for henne også😊

Anonymkode: 921db...77b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Da er det for meg et dårlig ONS og en dårlig partner. Nå skal det ikke så mye til for at jeg kommer. Har bare vært borti en eller to som utelukkende har brydd seg om seg selv - det var dritkjedelig.

Anonymkode: 28cab...1e8

Høres sjeldent ut.

Så han velger å gå ned på en helt random ons, etter å ha tømt seg selv? Du må jo ha hatt prinser.

Anonymkode: 65013...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke det! Er jo ikke alle jenter som kommer ved ons, men synes i det minste mannen burde prøve å fullføre for henne også😊

Anonymkode: 921db...77b

Hvordan mener du, fullføre for henne og? 

Anonymkode: 65013...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan mener du, fullføre for henne og? 

Anonymkode: 65013...ea7

Følge henne til bussen..... 🤪

Anonymkode: 30271...5d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følge henne til bussen..... 🤪

Anonymkode: 30271...5d2

Har aldri hørt noen som prøver å få dama til å komme under ONS :) 

Ons er jo i utg.punktet at gutten skal tømme seg, og det er det. Ikke gå ned på en helt random person.

Anonymkode: 65013...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt noen som prøver å få dama til å komme under ONS :) 

Ons er jo i utg.punktet at gutten skal tømme seg, og det er det. Ikke gå ned på en helt random person.

Anonymkode: 65013...ea7

Hvis det var tilfelle, så hadde ONS vært forbeholdt menn som har sex med menn. For all del, ONS kan være ganske kleine greier om det viser seg at kjemien ikke stemmer, men jeg tror ikke det er har skjedd en eneste gang at jeg ikke i alle fall har prøvd å gjøre en innsats. Det er forøvrig ikke sånn at jeg kommer hver gang jeg heller, det gjelder ikke bare damer.

Endret av Jdz
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres sjeldent ut.

Så han velger å gå ned på en helt random ons, etter å ha tømt seg selv? Du må jo ha hatt prinser.

Anonymkode: 65013...ea7

Nei. Jeg kan komme vaginalt og med klitorisstimulering og fingring, så det er ingen grunn til å la meg ligge utilfredsstilt, med mindre man er en egoistisk lathans. Målet mitt med ons er ikke at en fyr skal få tømt seg selv. Herregud, da hadde jeg ikke giddet å ha ONS.

Anonymkode: 28cab...1e8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt noen som prøver å få dama til å komme under ONS :) 

Ons er jo i utg.punktet at gutten skal tømme seg, og det er det. Ikke gå ned på en helt random person.

Anonymkode: 65013...ea7

jesus christ... er du gutt eller jente som definerer ons på denne måten? ærsj.

Anonymkode: 28cab...1e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er ferdig å tømme meg, så er jeg trøtt og sovner. Det er helt naturlig for menn.

Anonymkode: e7c27...552

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når jeg er ferdig å tømme meg, så er jeg trøtt og sovner. Det er helt naturlig for menn.

Anonymkode: e7c27...552

Nei, det er naturlig for deg. Mange menn gjør en innsats. Slutt å skyld på alle menn når dere skal si noe som gjelder dere selv. Er så drittlei av det. Noen av dere menn ødelegger rykte for andre menn. Det hender jeg kommer først og jeg er jente. Da er jeg ferdig og sliten og vil sove jeg også, men holder på litt lenger så begge blir fornøyd. Skikk og bruk finnes blant mange, også på ons,

Anonymkode: 28cab...1e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor det er idioti med ONS og derfor mange menn ikke får kontakt på Tinder for man vet hva de er ute etter og at det er 0 å hente der som kvinne

 

Anonymkode: 965f3...657

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller fleste onsene mine har gjort sitt for å gi meg orgasme enten før eller etter selve penetreringen. Eller begge deler.  Ja, ons handler bare om sex, men under denne sexen så er det digg at begge nyter og det tror jeg både menn og damer er enige om.

Og helt vanlig at ons slikker meg uoppfordret. 

Anonymkode: 82923...2fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor det er idioti med ONS og derfor mange menn ikke får kontakt på Tinder for man vet hva de er ute etter og at det er 0 å hente der som kvinne

 

Anonymkode: 965f3...657

Nå synes jeg du drar alle over en kam her.. Selv om noen har lyst på sex betyr det ikke at de ikke samtidig ønsker mer kontakt og nærhet.

Anonymkode: 82923...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er ferdig å tømme meg, så er jeg trøtt og sovner. Det er helt naturlig for menn.

Anonymkode: e7c27...552

Takk.

Regner med du er mann?

Anonymkode: 65013...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste onsene mine har gjort sitt for å gi meg orgasme enten før eller etter selve penetreringen. Eller begge deler.  Ja, ons handler bare om sex, men under denne sexen så er det digg at begge nyter og det tror jeg både menn og damer er enige om.

Og helt vanlig at ons slikker meg uoppfordret. 

Anonymkode: 82923...2fd

Nei, det er ikke vanlig. I 80% er det røm og røm for mannen.

Men man kan alltids finne han ene som heller vil få deg til å komme, før deg.

Anonymkode: 65013...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Når jeg er ferdig å tømme meg, så er jeg trøtt og sovner. Det er helt naturlig for menn.

Anonymkode: e7c27...552

Eksen var sånn, men hun er kvinne. Jeg på den annen side er ikke sånn i det hele tatt. Jeg kan godt ta meg en joggetur etterpå. Tror ikke det har noe med å være mann å gjøre, mer at hver og en reagerer forskjellig.

Anonymkode: 3799c...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke vanlig. I 80% er det røm og røm for mannen.

Men man kan alltids finne han ene som heller vil få deg til å komme, før deg.

Anonymkode: 65013...ea7

Da må dine 80% være noe helt annet enn mine da? Men du kan ikke bare "bestemme" at sånn er det i alle fall. Jeg har hatt mange ons. Både på byen, tinder, fester osv..   Eneste jeg har vært borti som var sånn at han aldri ville fingre eller slikke var en type jeg hadde i tenårene over flere år. Aldri igjen 🙈 

Anonymkode: 82923...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da må dine 80% være noe helt annet enn mine da? Men du kan ikke bare "bestemme" at sånn er det i alle fall. Jeg har hatt mange ons. Både på byen, tinder, fester osv..   Eneste jeg har vært borti som var sånn at han aldri ville fingre eller slikke var en type jeg hadde i tenårene over flere år. Aldri igjen 🙈 

Anonymkode: 82923...2fd

Så alle du møter på byen og drar med deg hjem, går ned å slikker på deg, og ikke bare pumper løs i 10 min og stikker?

Anonymkode: 65013...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...