Gå til innhold

Skjønner ikke at dere tør å ha ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dere ikke redde for å få lus eller skabb? Fysj.

Anonymkode: 2cfd7...e63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere ikke redde for å få lus eller skabb? Fysj.

Anonymkode: 2cfd7...e63

Frykter mest av alt JENTELUS 😂🤣😂

Mann fåkke pult 😱

Anonymkode: bafd1...ef5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lys og skabb er et utbredt problem i Norge? 

Anonymkode: 9dd8e...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Frykter mest av alt JENTELUS 😂🤣😂

Mann fåkke pult 😱

Anonymkode: bafd1...ef5

Nei men seriøst. 

F eks de som blir med noen hjem, man vet jo aldri hvor skittent de har det, om de har sykdommer eller som nevnt ovenfor. 

Anonymkode: 2cfd7...e63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For lys og skabb er et utbredt problem i Norge? 

Anonymkode: 9dd8e...275

Har lest mye om at skabb er utbredt blant studentene i noen byer i landet. 

Anonymkode: 2cfd7...e63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Skitne og umoralske har ons. Normale folk tar vare på helsa si og har ikke ons med fremmede. Dele spytt og kroppsvæsker man ikke vet hvor har vært. Ekkelt!

Anonymkode: e843e...9a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lus og skabb kan man vel alltids fjerne (visste ikke at lus var seksuelt overførbar infeksjon heller). Verre med herpes. 

Anonymkode: 96378...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig. Skitne og umoralske har ons. Normale folk tar vare på helsa si og har ikke ons med fremmede. Dele spytt og kroppsvæsker man ikke vet hvor har vært. Ekkelt!

Anonymkode: e843e...9a0

😱😱😱

Anonymkode: bafd1...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forbauser meg at ingen nevner coronavirus her. I normale tider vil komdom gi god beskyttelse mot kjønnssykdommer. Den er selvsagt ikke 100%, men ved korrekt bruk ikke så langt unna.

Komdom beskytter derimot ikke mot coronavirus. Å havne i seng med en vilt fremmed i disse dager, er det virkelig folk som er så dumme? Det er vel alltids noen.

Anonymkode: b5522...cee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forbauser meg at ingen nevner coronavirus her. I normale tider vil komdom gi god beskyttelse mot kjønnssykdommer. Den er selvsagt ikke 100%, men ved korrekt bruk ikke så langt unna.

Komdom beskytter derimot ikke mot coronavirus. Å havne i seng med en vilt fremmed i disse dager, er det virkelig folk som er så dumme? Det er vel alltids noen.

Anonymkode: b5522...cee

Sier seg selv at man burde vært redd for å få corona. Men ja, slike er også så dumme.

Anonymkode: 2cfd7...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdommer er åpenbart en skremmende risiko. Det samme kan sies om ufrivillig graviditet.

Men noe som også har slått meg som litt snurrig et par ganger er også hvor sårbar en gjør seg. Fra barnsben av blir vi fortalt at vi ikke må bli med "voksne med seigmenn" og lignende varianter, samtidig som en som "frigjort" voksen gjerne kan ha/bli med fullstendig fremmede personer hjem, gjerne under sterk påvirkning av rus og sette seg i en ekstremt sårbar situasjon, ofte med en fysisk overlegen person, og det å påpeke risikoen dette medfører er gjerne tabu. Det er på mange måter et litt interessant paradoks. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere ikke redde for å få lus eller skabb? Fysj.

Anonymkode: 2cfd7...e63

Når eg var singel, var eg meir redd for hiv, herpes eller kjønnsvorter. 

Skabb og lus kan eg bli kvitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Charlene87 skrev:

Vel virker som horer greier seg fint, de som bruker kondom da

Ingen vet om de får livmorhalskreft og topper statistikken her. Skulle vært greit å visst. Livmorhalskreft er økende. 300 dør hvert år. Hyppige sexpartnere er grunnen. For hver ny sexpartner øker sjansen 10 %. Det er mye.

Anonymkode: e843e...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg var mest redd for å treffe på moren hennes, ikke så rart at jeg har flere ganger hoppet ut vinduet enn å bruke døra... skabb og lus har jeg aldri hatt. Kun hatt clamydia en gang i hele min ONS-karriere ...og brukt kondom en gang🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass mye intimfrisering som skjer her til lands er virkelig ikke lus noe man trenger frykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...