Gå til innhold

Hjelp meg gjerne med å få til et godt samarbeid med far!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legger til: jeg har erfaring, har tre barn med eksen og det ble slutt når minste var liten. Jeg har også irritert meg over hans merkelige rutiner for soving osv. Men det har jo ingen hensikt! Et år fra nå og så er ting helt annerledes. Slapp av litt!

Anonymkode: 41abd...753

Og selvfølgelig, når man får råd man har prøvd så svarer man jo at man har prøvd. Jeg har også prøvd å forklare hva jeg mente i første innlegget. For jeg er ikke flink til å forklare så masse på så kort. 

Anonymkode: 144f6...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og selvfølgelig, når man får råd man har prøvd så svarer man jo at man har prøvd. Jeg har også prøvd å forklare hva jeg mente i første innlegget. For jeg er ikke flink til å forklare så masse på så kort. 

Anonymkode: 144f6...d5c

Da fortsetter du å ha en god og hyggelig tone med han uten å provosere han, uansett hvor sint og sur han blir. Hold tonen rolig og forståelsesfull, si at det var ikke meningen å gjøre han sur, men akkurat det med legging er litt viktig når barnet er såpass liten. Tro meg, hvis du gjør det snur far etterhvert. Hver hyggelig hver bidig gang du snakker med han, men ikke mas på han. Samt les litt bøker om kommunikasjon, veldig mye nyttig. 

Anonymkode: e8e15...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...