Gå til innhold

Å finne en ny mann..


Anonym35

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lever i et svært usunt forhold, der han jeg bor med har store psykiske problemer uten at han vil gjøre noe med det. Vi har 2 små barn sammen. Jeg innser gradvis mer og mer at det ikke nytter mer og at et brudd vil skje( vi har prøvd mye parterapi). Jeg ønsker å vente minst 1 år med endelig brudd pga. år barna er så små og han vil nok kreve 50 prosent omsorg, jeg vet at ungene trenger meg. Jeg skal derfor holde ut i kulda hans litt til,selv om det er veldig vondt.  Men jeg har blitt sterk! Jeg ønsker ikke å være utro,men å bli kjent med noen nye menn som venner, som kanskje  kan bli noe mer etterhvert når det er slutt.  Jeg har lest flere andre som har hatt slike bekjentskap, men hvor finner man dem? Hvem vil involvere seg med meg når jeg står ulykkelig i det forholdet jeg e i nå? Jeg ønsker meg meg en god mannlig venn, men vet ikke hvor  jeg skal lete. Jeg er først og fremst mamma og har lite nettverk. Tar gjerne i mot tips. Jeg ønsker ikke å gå fra han, men jeg må, for å berge meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...