Gå til innhold

Anngående eggløsning???


Felicity

Anbefalte innlegg

Merkelige greier. Hvet ikke om noen har noen forklaring, men spør.

Har hatt eller er på vei med eggløsning, men det jeg stusser litt på er tempen.

Livmora følte åpen tror jeg og jeg har hatt eggehvitte slim. Sjekket i går med å ta det oppe i et glass med vann og det sankt til bund og forble sammen i en klump lignende sak. Og det er jo tegn på EL-slim??

Men så hadde jeg på tirsdag 36,3 i temp, men i går hadde jeg 36.5 og i dag 36.6. Og luerer på egentlig, har jeg hatt El da, men med lite slim eller kan jeg allerede kanskje blitt gravid? Har hatt ubeskyttet sex lørdag, søndag, mandag og i går. Vondt i eggstokken og forrrige dagen stakk det skikkelig i den ene siden jeg har eggløsning i.

Alt tilsier altså El, men tempen har plutselig blitt høyere og jeg har målt til samme tid og har ikke reist meg fra senga før jeg har tempet!!!

Noen som har opplevd det samme? Eller har en forklaring?

Takker for svar iallefall :-)

P.s, vet jo at ingen kan gi meg 100%forklaring før jeg selv venter mensen :-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan legge til at livmoren var høyt oppe på tirsdag og onsdag, men har gått ned nå. Og en annen ting. Brukte glidemiddel i helgen, leste det at om man skulle bli gravid så skulle man ikke bruke det for det minsket sjangsen? Er den sjangsen stor for at man ikke blir gravid da?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL vil vise seg på tempen selv om du skulle blitt gravid. Uten EL blir du jo ikke gravid! :ler:

Første måneden jeg tempet var jeg litt usikker på hvordan det hele foregår. Du må huske å tempe til samme tid, ikke gå på do først. Har du f.eks. drukket alkohol? Fortsett å tempe, det ville jeg gjort, og så vil du se. Husk at økning i temp kommer dagen etter EL.

Husk også at vi i snitt har kun 10 EL i året, kanskje du har hatt en syklus uten EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...