Gå til innhold

IKM Juli


Amatariel

Anbefalte innlegg

:humpe:Jobber med saken:

Amatariel - 35 år - B4 - PP2 - EL 19.06 - IKM 2.7

Safira07 - 29 år - B1 - PP2 - EL 18.06 - IKM 4.7

Firkløveret - 32 år- B1- PP3 - EL 24.06 - IKM 4.7

Anonym_09 - 27år - B1 - PP2 - EL 20.06 - IKM 4.7

gulmentos - 28 år - B2 - PP4 - EL 21.06 - IKM 5.7

Amy. Kw - 26 år - B2 - PP3 - EL 21.06 - IKM 6.7

Pepsiflax - 29 år - B2 - PP3 - EL 25.06 - IKM 8.7

AkkMa - 34 år - B2 - PP4 - EL 24/25.06 - IKM 9.7

Sjela - 32 - B2 - PP2 - EL 26.06 - IKM 10.7

Dame1989 - 30 år - B1 - PP1 - El 26.6 og IKM 10.7

Vret - 33 år - B2 - PP2 - EL 28.06 - IKM 11.7

Emkj11 - 29 år - B1 - PP1 - EL 30.06 - IKM 13.7

Gulli88 - 31 år - B1 - PP4 - EL 26.06 - IKM 13.7

Idaroe - 29 år - B2 - PP1 - EL 30.06 - IKM 15.7

Juss-jenta - 28 år - B1 - PP4 - EL 01.07 - IKM 16.7

Jegpgduogvito - 26 år -B2-PP2- EL 08.07-IKM 23.7

89jenta - 26 år - B1 - PP4 - EL usikker - IKM usikker (mistet 11/6)

 

  :frustrert: Mensen:

 



  :gravid:Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:humpe:Jobber med saken:

Safira07 - 29 år - B1 - PP2 - EL 18.06 - IKM 4.7

Firkløveret - 32 år- B1- PP3 - EL 24.06 - IKM 4.7

Anonym_09 - 27år - B1 - PP2 - EL 20.06 - IKM 04.07.

gulmentos - 28 år - B2 - PP4 - EL 21.06 - IKM 5.7

Amy. Kw - 26 år - B2 - PP3 - EL 21.06 - IKM 6.7

Pepsiflax - 29 år - B2 - PP3 - EL 25.06 - IKM 8.7

AkkMa - 34 år - B2 - PP4 - EL 24/25.06 - IKM 9.7

Sjela - 32 - B2 - PP2 - EL 26.06 - IKM 10.7

Dame1989 - 30 år - B1 - PP1 - El 26.6 og IKM 10.7

Amatariel - 35 år - B4 - PP2 - EL 28.06 - IKM 11.7

Vret - 33 år - B2 - PP2 - EL 28.06 - IKM 11.7

Misslykketroll -24år - B1-PP3-EL 27.06 -IKM 12.07

Emkj11 - 29 år - B1 - PP1 - EL 30.06 - IKM 13.7

Gulli88 - 31 år - B1 - PP4 - EL 26.06 - IKM 13.7

Idaroe - 29 år - B2 - PP1 - EL 30.06 - IKM 15.07

Juss-jenta - 28 år - B1 - PP4 - EL 01.07 - IKM 16.07

89jenta - 26 år - B1 - PP4 - EL usikker - IKM usikker (mistet 11/6)

Jegpgduogvito - 26 år -B2-PP2- EL 08.07-IKM 23.07

 

 

  :frustrert: Mensen:

 



  :gravid:Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:humpe:Jobber med saken:

Amatariel - 35 år - B4 - PP2 - EL 19.06 - IKM 2.7

Safira07 - 29 år - B1 - PP2 - EL 18.06 - IKM 4.7

Firkløveret - 32 år- B1- PP3 - EL 24.06 - IKM 4.7

Anonym_09 - 27år - B1 - PP2 - EL 20.06 - IKM 4.7

gulmentos - 28 år - B2 - PP4 - EL 21.06 - IKM 5.7

Amy. Kw - 26 år - B2 - PP3 - EL 21.06 - IKM 6.7

Pepsiflax - 29 år - B2 - PP3 - EL 25.06 - IKM 8.7

AkkMa - 34 år - B2 - PP4 - EL 24/25.06 - IKM 9.7

Sjela - 32 - B2 - PP2 - EL 26.06 - IKM 10.7

Dame1989 - 30 år - B1 - PP1 - El 26.6 og IKM 10.7

Vret - 33 år - B2 - PP2 - EL 28.06 - IKM 11.7

Misslykketroll - 24år - B1- PP3- EL 27.06 - IKM 12.7

Emkj11 - 29 år - B1 - PP1 - EL 30.06 - IKM 13.7

Gulli88 - 31 år - B1 - PP4 - EL 26.06 - IKM 13.7

Idaroe - 29 år - B2 - PP1 - EL 30.06 - IKM 15.7

Juss-jenta - 28 år - B1 - PP4 - EL 01.07 - IKM 16.7

Jegpgduogvito - 26 år - B2 - PP2 - EL 08.07 - IKM 23.7

89jenta - 26 år - B1 - PP4 - EL usikker - IKM usikker (mistet 11/6)

 

  :frustrert: Mensen:

 



  :gravid:Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym_09 skrev:

Vanlig med spotting 2 dpo? 😅

Her tenkte jeg at jeg bare måtte svare! Jeg har alltid startet å spotte et par dager før mensen, men denne måneden begynte jeg faktisk å spotte så tidlig som 2 DPO. Aldri opplevd lignende. Dette fortsatte og jeg brukte til og med bind og tampong. 10 DPO tok jeg en graviditetstest som viste at jeg var gravid! Hadde aldri i livet trodd det! I mitt tilfelle var det et positivt tegn tydeligvis. Så anbefaler deg å ta en tidligtest om ca. en ukes tid. Spottingen ga seg 12 DPO og g-testene ble sterkere for hver dag. Er 4+1 i dag ☺️ Håper den holder seg. Lykke til!

Anonymkode: a7978...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym_09
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her tenkte jeg at jeg bare måtte svare! Jeg har alltid startet å spotte et par dager før mensen, men denne måneden begynte jeg faktisk å spotte så tidlig som 2 DPO. Aldri opplevd lignende. Dette fortsatte og jeg brukte til og med bind og tampong. 10 DPO tok jeg en graviditetstest som viste at jeg var gravid! Hadde aldri i livet trodd det! I mitt tilfelle var det et positivt tegn tydeligvis. Så anbefaler deg å ta en tidligtest om ca. en ukes tid. Spottingen ga seg 12 DPO og g-testene ble sterkere for hver dag. Er 4+1 i dag ☺️ Håper den holder seg. Lykke til!

Anonymkode: a7978...cea

Åå så morro🤩 Gratulerer så mye👏😁

Tusen takk for svar! ☺️ Håper inderlig at dette er et tegn, men man vet jo aldri hva som skjer. Men krysser fingrene også får jeg ta en test senere🤞 har selv hatt spotting et par dager før mens, aldri så tidlig som dette her. Hvertfall ikke som jeg kan huske. 

Hadde du noen andre symptomer så tidlig eller var det kun spotting? 😅🙈

Endret av Anonym_09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Anonym_09 skrev:

Åå så morro🤩 Gratulerer så mye👏😁

Tusen takk for svar! ☺️ Håper inderlig at dette er et tegn, men man vet jo aldri hva som skjer. Men krysser fingrene også får jeg ta en test senere🤞 har selv hatt spotting et par dager før mens, aldri så tidlig som dette her. Hvertfall ikke som jeg kan huske. 

Hadde du noen andre symptomer så tidlig eller var det kun spotting? 😅🙈

Hihi takk🥰

Bare hyggelig. Kjekt å kunne dele erfaringer. Blir spennende å høre, får krysse alt vi har 🤞Jeg hadde ingen andre symptomer foruten ømme bryster, noe jeg ellers har til vanlig før mensen og. Denne gangen var det en mer "sprengt" følelse. Jeg drakk vin hos svigers 9 DPO og fikk halsbrann i etterkant, noe som kan ha vært et tegn. Ble virkelig overrasket over positivt resultat, var forberedet på negativt svar som har skjedd gang på gang. Rart med den kroppen vår🤷‍♀️ Nærmere IKM fikk jeg murringer nederst i magen. 

Du får holde oppdatert om hva som skjer 🤩😚

Anonymkode: a7978...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym_09
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hihi takk🥰

Bare hyggelig. Kjekt å kunne dele erfaringer. Blir spennende å høre, får krysse alt vi har 🤞Jeg hadde ingen andre symptomer foruten ømme bryster, noe jeg ellers har til vanlig før mensen og. Denne gangen var det en mer "sprengt" følelse. Jeg drakk vin hos svigers 9 DPO og fikk halsbrann i etterkant, noe som kan ha vært et tegn. Ble virkelig overrasket over positivt resultat, var forberedet på negativt svar som har skjedd gang på gang. Rart med den kroppen vår🤷‍♀️ Nærmere IKM fikk jeg murringer nederst i magen. 

Du får holde oppdatert om hva som skjer 🤩😚

Anonymkode: a7978...cea

Er så spennende det her😊 Morro å høre om andre sine erfaringer med dette og spesielt når det blir en overraskelse😊 Man tenker kanskje ikke på alle tegnene etter å ha prøvd en stund. 😅

Er godt den endelig ble positiv for deg, også håper jeg alt går bra gjennom de 12  første ukene🥰🤞

Vi er helt nye i dette, å ønsker og håper som alle andre at det skjer fort🙈😅 men holder hodet kaldt fortsatt, ble bare veldig tatt på senga av den spottinga.😅🤞🤞 

Skal komme med oppdatering 👌🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle her? I følge listen er det mange som har EL i disse dager :)

Jeg er 5 dpo i dag og er kjeeempespent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet i ca 1 uke, men ikke fått noe antydning til El enda. Bruker sånne Clearblue digital med smilefjes.

Satser på at El kommer i løpet av uken. Blir helt gal av å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dame1989 skrev:

Jeg har testet i ca 1 uke, men ikke fått noe antydning til El enda. Bruker sånne Clearblue digital med smilefjes.

Satser på at El kommer i løpet av uken. Blir helt gal av å vente...

Ja det skjønner jeg godt! Jeg syn ventetiden mellom mens og EL er verre enn mellom EL og dpo faktisk.... Er både kjedelig og man blir gal av å vente på EL. Mens etterpå er jobben gjort og man er "bare" spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh så spennende  @Amatariel 😄 krysser alt jeg har!

jeg har tatt en EL test hver kveld siden rett etter mens. Fikk ikke babyplan sine egne da jeg bestilte, men et erstatningsprodukt fra one step. Synes disse var smale og svake streker på. Men ingen EL er dokumentert så langt i alle fall så da er det håp med tanke på at mannen min er borte denne uken. 

Men er det slik at det skal holde å teste hver kveld? Synes det ikke sto sånn veldig tydelig i veiledningen, men forstå at LH øker utover dagen og det derfor er lurt å ta det på kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Amatariel skrev:

Ja det skjønner jeg godt! Jeg syn ventetiden mellom mens og EL er verre enn mellom EL og dpo faktisk.... Er både kjedelig og man blir gal av å vente på EL. Mens etterpå er jobben gjort og man er "bare" spent...

Ja, har jo egentlig ikke peiling på syklusene mine. Etter at jeg sluttet på minipillen etter ca 10 år så fikk jeg positiv el test på dag 16 og ble gravid på første pp. Etter at jeg mistet og måtte ta en medisinsk abort er dette første pp vi kan prøve igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sjela skrev:

Ååh så spennende  @Amatariel 😄 krysser alt jeg har!

jeg har tatt en EL test hver kveld siden rett etter mens. Fikk ikke babyplan sine egne da jeg bestilte, men et erstatningsprodukt fra one step. Synes disse var smale og svake streker på. Men ingen EL er dokumentert så langt i alle fall så da er det håp med tanke på at mannen min er borte denne uken. 

Men er det slik at det skal holde å teste hver kveld? Synes det ikke sto sånn veldig tydelig i veiledningen, men forstå at LH øker utover dagen og det derfor er lurt å ta det på kvelden?

Skjønte ikke helt - fikk du utlevert Onestep da du bestilte hos Billigetester.no? Jeg må si at jeg ikke er fornøyd med de testene der... brukte OneStep en del for 6 år siden da jeg var prøver, men misfornøyd - men ga de en sjanse igjen her nå i tilfelle de var blitt bedre (er så billige på ebay), men de var dårlige! Jeg tok og testet dem ut forrige helg, med både BP og OS på samme urin. Den store forskjellen kan du se her i dagboken min. Når BP ble positive, var ikke OS i nærheten av lik strek. Se innlegg #64 og #72.

For mange skal det holde å teste èn gang om dagen ja. Ettermiddag er aller best. Men har du veldig kort LH-topp så kan det være greit å ta flere... når jeg ser at styrken begynner å øke blir jeg nysgjerrig, og liker å ta både morgen og kveld også. Men det gjør jeg kun 1-2 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat det jeg mener @Amatariel utrolig skuffet for selve strimmelen er veldig tynn og strekene svake. Er lik den med grønt på som en annen la ut i tyde-tråden. Jeg ser at babyplan sine er bredere og bedre streker på så hvordan de kan mene det er likeverdige produkter forstår jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte for første gang hos billigetester forrige uke og fikk også Onestep sine. mener jeg leste at de pga covid har problemer med å få leveranser :(
Men jeg fikk veldig positiv test i dag! dag 3 hvor jeg tester. CD 14. Så veldig spent på om den går ned i morgen. Men da er EL i dag eller i morgen ish. Blir ikke helt klok på dette 😂 (ref ditt svar i tråden for eggløsningstesttolkning @Amatariel :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var din test jeg tenkte på når jeg skrev det @vret ... jeg var inne og så det nå da jeg stusset på dette. Om jeg hadde bestilt feil f eks. Jeg kan ikke huske jeg så den teksten der inne når jeg bestilte dem. Jaja... vet de har en pakke fra makesure på meny om det ikke skulle klaffe denne gangen heller. Men når det er sagt var jo din test tydelig positiv👌

Har du stabile sykluser? Jeg har det forholdsvis men blir aldri klok på EL. Og nå ville jeg teste for å være sikker på at vi ikke går glipp av den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sjela said:

Har du stabile sykluser? Jeg har det forholdsvis men blir aldri klok på EL. Og nå ville jeg teste for å være sikker på at vi ikke går glipp av den heller.

Jeg er kun på pp2 etter å ha fjernet hormonspiral. Forrige syklus var 33 dager, mens før 1 barn (født jan18) var de stabile på 28 dager. Så jeg er litt usikker...
Forrige pp testet jeg med clear blue sin digitale eltest, og fant aldri el. Lurer på om jeg begynte for sent. Uansett, var så innstilt på å teste leeenge denne gangen også, så ble så overassket over så tydelig positivt etter bare 3 dagers testing 😄 Og rimelig lettet - er et herk å vente 😖 har ventet over 1 år på å få lov å starte prøvingen nå så er meget klar for nr 2 ❤️ 

Håper du finner EL snart! Det vil si.. når mannen din er hjemme igjen ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at dere skrev at det er best å teste etter El på ettermiddagen tok jeg en ny test nå 😄

20200624_163001.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å slippe å vente særlig lenger @vret🥳 krysser fingrene for at den sitter 😊 tok det lang tid med nr 1? Her gikk det vel 10 mnd sist så er ikke den som er mest optimistisk akkurat, men så gikk det jo til slutt sist da, så får vi bare se hvor lang tid det tar denne gang 😊

Så bra du fikk positiv test @Dame1989 Var den negativ i dag tidlig? Bare å begynne å legge inn rikelig med aksjer nå😁

En venninne anbefalte å holde rumpa høyt en stund etterpå, og når jeg tenker tilbake er det mulig det var den gangen det gikk også. Jeg er ikke spesielt tålmodig av meg så å ligge sånn blir fort kjedelig. Spesielt når man er usikker på EL. Den gangen visste jeg EL med sikkerhet ettersom jeg var inne til vanlig gyn og ul i akkurat det tidsrommet😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...