Gå til innhold

Hva spiser dere til frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Havregrøt eller yoghurt med musli

AnonymBruker
Skrevet

En liten skål gresk yoghurt med knuste valnøtter og akasiehonning ❤️

Anonymkode: 0eb63...19c

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid slitt med frokost. Brød er tungt. Knekkebrød er tørt. Yoghurt er kvalmende. Middagsrester er tungt for magen. 

Nå har jeg gjenoppdaget frokostblanding og det har reddet hverdagen. Men det må være sånne ment for barn. Cheerios, Nesquick osv. Med H-melk. Disse granola-greiene er for tungt. 

Anonymkode: 776a1...93c

AnonymBruker
Skrevet

Smoothiebowl med hjemmelagd granola,hjemmelagd nøttesmør og friske bær eller grovt kornbrød med hjemmelagd hummus,rødbeter og et dryss havsalt 

Anonymkode: 94d97...94d

AnonymBruker
Skrevet

Som regel overnight oats med chiafrø og granateplekjerner eller chiafrø, nøtter, en dæsj med lønnesirup og generøst dryss kanel 

Anonymkode: 2e085...52f

Skrevet

Minst en halv liter kaffe.  Et par brødskiver med gulost.

AnonymBruker
Skrevet

Smoothie/smoothiebowl.

Avocadotoast med egg

Ostesmørbrød

Yoghurt med granola og bær

Frokostpannekaker med bacon

Brødskiver med makrell i tomat

Bagels med kremost og røkelaks

Anonymkode: 7803c...13d

AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2020 den 5.34, Vinglepetra skrev:

Hva spiser dere til frokost? Jeg har to alternativer jeg bytter på: 

- omelett med to skiver grovt brød

- en skive med ost og agurk 

Nå begynner jeg å bli lei frokosten min, har dere noen tips? Jeg kan ikke fordra grøt, i noen som helst form (kokt havregrøt, overnight oats, chiapudding). 

I dag? En banan 😂

I går: en skål med coco pops 😅

Dagen før? 🤔 Middag 😅

Har vært dårlig på frokost i det siste. Men en skive og to med pålegg er det det pleier å gå i, veldig glad i ristet brød med smør og bana 🤤

Eller ristet skive med egg og reker 😄

Anonymkode: 71e6b...2a8

AnonymBruker
Skrevet

Baguette med salat, ost, skinke, agurk, paprika, reddik,løk,tomat,majones og pepper.

Anonymkode: 954d4...8f2

AnonymBruker
Skrevet

Er heller ikke så glad i grøt, granola etc til frokost. Blir for søtt på morgenen, foretrekker noe salt, helst med egg og brød involvert. To gjengangere er: 

- Ristet brød med most avokado og koriander, eggerøre ved siden av

- Omelett med tomat, basilikum og parmesandryss, og et rundstykke ved siden av 

Drikker stort sett alltid et glass juice og to-tre kopper kaffe. Da har jeg fått en bra start på dagen. 

Anonymkode: 4d694...c6f

Skrevet

På hverdager spiser jeg stort sett kjøleskapgrøt til frokost: Havregryn, chiafrø, kanel, honning og mandelmelk. Friske bær på toppen. Hvis jeg har glemt å lage kvelden før, blir det brødskive, lompe eller knekkebrød med pålegg. 
I helgene er det egg og bacon eller rundstykker med kokt egg, eller annet godt pålegg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ett par ganger i uka spiser jeg en pimpa havregrøt som jeg koker med smør, hakkede valnøtter, litt rosiner og et halvt revet eple. I helgene er det stort sett egg, bacon og tomatbønner + tomat og agurk.  Resten av dagene er det to skiver Speltbrød fra Jacob`s med variert pålegg. Det kan være egg og ansjos, avocado og tomat, peanøttsmør, banan, varmrøkt makrell, sursild, eller omelett med masse grønnsaker i.  -Men aller først kaffe! 😄

Anonymkode: c1da1...512

Skrevet

brødskive og proteinbar 😄 Ganske kjedelig frokost igrunn 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøleskapsgrøt, omelett eller smoothie.

Anonymkode: 74b47...c7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...