AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #22 Skrevet 4. juni 2020 En liten skål gresk yoghurt med knuste valnøtter og akasiehonning ❤️ Anonymkode: 0eb63...19c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #23 Skrevet 4. juni 2020 Har alltid slitt med frokost. Brød er tungt. Knekkebrød er tørt. Yoghurt er kvalmende. Middagsrester er tungt for magen. Nå har jeg gjenoppdaget frokostblanding og det har reddet hverdagen. Men det må være sånne ment for barn. Cheerios, Nesquick osv. Med H-melk. Disse granola-greiene er for tungt. Anonymkode: 776a1...93c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #24 Skrevet 4. juni 2020 Smoothiebowl med hjemmelagd granola,hjemmelagd nøttesmør og friske bær eller grovt kornbrød med hjemmelagd hummus,rødbeter og et dryss havsalt Anonymkode: 94d97...94d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #25 Skrevet 4. juni 2020 Som regel overnight oats med chiafrø og granateplekjerner eller chiafrø, nøtter, en dæsj med lønnesirup og generøst dryss kanel Anonymkode: 2e085...52f
MiniMjau Skrevet 4. juni 2020 #26 Skrevet 4. juni 2020 Minst en halv liter kaffe. Et par brødskiver med gulost.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #27 Skrevet 6. juni 2020 Smoothie/smoothiebowl. Avocadotoast med egg Ostesmørbrød Yoghurt med granola og bær Frokostpannekaker med bacon Brødskiver med makrell i tomat Bagels med kremost og røkelaks Anonymkode: 7803c...13d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #28 Skrevet 6. juni 2020 På 3.6.2020 den 5.34, Vinglepetra skrev: Hva spiser dere til frokost? Jeg har to alternativer jeg bytter på: - omelett med to skiver grovt brød - en skive med ost og agurk Nå begynner jeg å bli lei frokosten min, har dere noen tips? Jeg kan ikke fordra grøt, i noen som helst form (kokt havregrøt, overnight oats, chiapudding). I dag? En banan 😂 I går: en skål med coco pops 😅 Dagen før? 🤔 Middag 😅 Har vært dårlig på frokost i det siste. Men en skive og to med pålegg er det det pleier å gå i, veldig glad i ristet brød med smør og bana 🤤 Eller ristet skive med egg og reker 😄 Anonymkode: 71e6b...2a8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #29 Skrevet 6. juni 2020 Baguette med salat, ost, skinke, agurk, paprika, reddik,løk,tomat,majones og pepper. Anonymkode: 954d4...8f2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #30 Skrevet 7. juni 2020 Er heller ikke så glad i grøt, granola etc til frokost. Blir for søtt på morgenen, foretrekker noe salt, helst med egg og brød involvert. To gjengangere er: - Ristet brød med most avokado og koriander, eggerøre ved siden av - Omelett med tomat, basilikum og parmesandryss, og et rundstykke ved siden av Drikker stort sett alltid et glass juice og to-tre kopper kaffe. Da har jeg fått en bra start på dagen. Anonymkode: 4d694...c6f
Era Vulgaris Skrevet 7. juni 2020 #31 Skrevet 7. juni 2020 På hverdager spiser jeg stort sett kjøleskapgrøt til frokost: Havregryn, chiafrø, kanel, honning og mandelmelk. Friske bær på toppen. Hvis jeg har glemt å lage kvelden før, blir det brødskive, lompe eller knekkebrød med pålegg. I helgene er det egg og bacon eller rundstykker med kokt egg, eller annet godt pålegg.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #32 Skrevet 7. juni 2020 Ett par ganger i uka spiser jeg en pimpa havregrøt som jeg koker med smør, hakkede valnøtter, litt rosiner og et halvt revet eple. I helgene er det stort sett egg, bacon og tomatbønner + tomat og agurk. Resten av dagene er det to skiver Speltbrød fra Jacob`s med variert pålegg. Det kan være egg og ansjos, avocado og tomat, peanøttsmør, banan, varmrøkt makrell, sursild, eller omelett med masse grønnsaker i. -Men aller først kaffe! 😄 Anonymkode: c1da1...512
Stoltskeiv Skrevet 7. juni 2020 #33 Skrevet 7. juni 2020 brødskive og proteinbar 😄 Ganske kjedelig frokost igrunn
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #34 Skrevet 9. juni 2020 Kjøleskapsgrøt, omelett eller smoothie. Anonymkode: 74b47...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå