Gå til innhold

Hjelp meg å innrede stua? 1. Veggfarge :D


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Sofaen skal stå og dere ser jo fargen. Hele veggen i stua har disse panelene bortsett fra ved kamin. Der er det hvit mur. 

Hvilken farge bør jeg ha på veggen? Går det med litt lys tone av terracotta?

går det an å henge noen småhyller på veggen her?

Vegglampe?

Tenker også ett stort bilde, men usikker på hvor jeg skal henge hva. 

Jeg skal nok finne ut av det, men hadde vært kult med noen kreative innspill herfra 😄

15911235102511879466418714854333.jpg

Anonymkode: acf5e...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Tarracotta tror jeg blir fint.

Vil også hengt opp et stilig stort bilde over sofaen.

Litt usikker på sånne småhyller. Men det er bare fordi jeg ikke er så glad i der sjøl.

 

Anonymkode: 8f396...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt en blåfarge a la denne.  I stedet for ett stort bilde ville jeg laget en bildevegg.  En vegglampe som den på bildet kan svinges, og er også et godt leselys når du sitter i sofaen.  Så trenger du sofaputer :)
Blå farge på stueveggen hos @krickelin

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Tarracotta tror jeg blir fint.

Vil også hengt opp et stilig stort bilde over sofaen.

Litt usikker på sånne småhyller. Men det er bare fordi jeg ikke er så glad i der sjøl.

 

Anonymkode: 8f396...d35

Det ble spontant noe lignende med rosatone i da jeg sto på butikken 😛

Tror det blir bra. Lurer fælt på innredningen da. Blir gjerne stående ganske bart på mine vegger en lang stund, inntil jeg begynner å henge opp random ting jeg aldri blir fornøyd med. 

 

Takk for svar :)

Anonymkode: acf5e...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zienna skrev:

Jeg ville valgt en blåfarge a la denne.  I stedet for ett stort bilde ville jeg laget en bildevegg.  En vegglampe som den på bildet kan svinges, og er også et godt leselys når du sitter i sofaen.  Så trenger du sofaputer :)
Blå farge på stueveggen hos @krickelin

Jeg så på en farge lignende dette også, men ble en matt mørkerosa tone istedenfor. Fin lampe på bildet der. 

Liker ideen med bildevegg.

Er det ok å ta andre bilder enn familiebilder? Har kanskje mest lyst til å bruke innrammede postere av diverse, men føler jeg er en heks hvis jeg ikke bruker de 50 000 bildene av ungene istedenfor. Har et portrettbilder av hver av dem på en annen vegg, men skulle helst hatt helt annen kunst i stua 😛

Anonymkode: acf5e...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zienna skrev:

Jeg ville valgt en blåfarge a la denne.  I stedet for ett stort bilde ville jeg laget en bildevegg.  En vegglampe som den på bildet kan svinges, og er også et godt leselys når du sitter i sofaen.  Så trenger du sofaputer :)
Blå farge på stueveggen hos @krickelin

PS. Passende sofaputer har jeg, men skal også kjøpe nye ❤️

Takk for svar til deg og 

Anonymkode: acf5e...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aniita

Jeg hadde valgt en lys kaffe latte farge, den er varm, og stuen som er et samlingssted er fin med lun farge.

Jeg hadde hengt et stort bilde, nesten like bredt som sofaen din, på veggen som vises mot meg. Eller eventuelt to like store bilder ved siden av hverandre. Bilder bør henges i lik høyde.

La merke til den åpne plassen ved siden av sofaen. Der hadde jeg satt et minibord, kanskje i glass. Med en lampe på. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så på en farge lignende dette også, men ble en matt mørkerosa tone istedenfor. Fin lampe på bildet der. 

Liker ideen med bildevegg.

Er det ok å ta andre bilder enn familiebilder? Har kanskje mest lyst til å bruke innrammede postere av diverse, men føler jeg er en heks hvis jeg ikke bruker de 50 000 bildene av ungene istedenfor. Har et portrettbilder av hver av dem på en annen vegg, men skulle helst hatt helt annen kunst i stua 😛

Anonymkode: acf5e...45c

På en bildevegg i stua synes jeg ikke du skal ha familiebilder i det hele tatt.  Det blir for traust og gammeldags!  Plasser familiebildene tett i tett i f.eks. gangen.  Hos oss er den i soveromsgangen - fra gulv til tak :)  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...