Gå til innhold

Når regnes man som en gammel gris?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde en gang en kollega i 50-årene som stadig kommenterte en del av de yngste jentene på jobben. Alle syntes det var kvalmt og han ble ganske beryktet for måten han snakket på, men etter at en av kvinnene i 20-årene titulerte ham som "bestefar" en del ganger, virket det som han tok hintet.

30 års forskjell.. Da er man gris!

Anonymkode: 01973...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Middelaldrende damer som legger seg etter unge menn er minst like vanlig, og veldig ofte resulterer det i sex. Hadde selv sex med ei dame som var minst dobbelt så gammel som meg da jeg var ung. So what? Ingen bryr seg. 

Anonymkode: 4e2b4...8d0

Tydeligvis mange om tilfellet er motsatt

Anonymkode: 01973...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen tror at dette har med kjønn å gjøre. Nei det har det ikke. Det finnes damer som er gamle griser også. Jeg har vært borti det. 

Anonymkode: 80416...a37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser at noen tror at dette har med kjønn å gjøre. Nei det har det ikke. Det finnes damer som er gamle griser også. Jeg har vært borti det. 

Anonymkode: 80416...a37

Tror svært mange menn har opplevd å bli sjekket opp av gamle udelikate damer. Mange damer har også null sperringer og kan både klapse ukjente menn på rumpa og ta dem på skrittet. 

Anonymkode: 7fc25...bfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er en gammel eller "bare" en gris kommer an på øyet som ser. For meg er en på 41 ikke gammel, bare en gris. For ei på 18 er nok 41 en gammel gris. 

Om man er en gris eller ikke kommer jo an på oppførsel. Om man står å slikker seg rundt munne å røsker seg i taska mens man ser på damer, eller prøver å klå å ta på noen som obv ikke synes det er greit, eller man ytrer tydelig at man vil ha sex, eller slibrige kommentarer. 

Om man sitter rolig å bedagelig å betrakter andre mennesker og drar hjem å runker mens man fantaserer, er det ikke å være gris...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, AnonymBruker said:

Har sett på noen tråder her at det i flere tilfeller har vært kommentarer om gamle eller halvgamle griser. 
Er selv mann på 41år, så lurer på om jeg kommer inn i kategorien selv? Og hvilke kriterier gis dette stempelet ut ifra?

Anonymkode: 16dc7...60e

Spørs hvor mye penger du har. Er du rike nok blir du aldri gammel gris - kun "skjarmerende".

Anonymkode: 44ad0...d60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gris for meg er en kar som må fortelle meg at fitta mi sikkert er så våt..og kunne likt å gjort det og det med...uten å i det heletatt kjenne meg først eller prøve å bli kjent med meg først, men er kun interessert i det seksuelle... for meg er gammel gris 45+ som holder på sånt...det er ekkelt og heslig å høre på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thai dame på 25 med mann på 55 da? 

Svært vanlig det? 

Anonymkode: 43207...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøsser enda når jeg tenker på meg som 13-14 åring, begynte å få former og oppdaget at godt voksne menn siklet etter deg. Det er ekkelt det! Og svært vanlig. Da dattera mi var 14 år, var det henne de voksen mennene så på og ikke meg som var mora og på deres alder. Blir kvalm av mange menn.Tydeligvis mange hebefile menn der ute.

Anonymkode: d8860...b75

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker både menn og kvinner bør la folk tidlig i 20-årene være i fred når de bikker 35.

Anonymkode: 6a345...4c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett på noen tråder her at det i flere tilfeller har vært kommentarer om gamle eller halvgamle griser. 
Er selv mann på 41år, så lurer på om jeg kommer inn i kategorien selv? Og hvilke kriterier gis dette stempelet ut ifra?

Anonymkode: 16dc7...60e

Jeg er 32-år og jeg syns ikke at du er en gammel gris for meg,men hadde reagert på hvis du hadde snakket med en på 16-30 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Popp skrev:

Jeg er 32-år og jeg syns ikke at du er en gammel gris for meg,men hadde reagert på hvis du hadde snakket med en på 16-30 

16-25 mente jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grøsser enda når jeg tenker på meg som 13-14 åring, begynte å få former og oppdaget at godt voksne menn siklet etter deg. Det er ekkelt det! Og svært vanlig. Da dattera mi var 14 år, var det henne de voksen mennene så på og ikke meg som var mora og på deres alder. Blir kvalm av mange menn.Tydeligvis mange hebefile menn der ute.

Anonymkode: d8860...b75

😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Gammel gris, da tenker jeg på menn på 40+ som ikke har sosiale antenner og gjerne tror at de skal få seg noe ved å fortelle unge kvinner seksuelle ting. Kombiner det med et sleskt glis og upassende blikk på kropp så er det bildet komplett. 

De fleste kvinner har vel opplevd slike da de var unge. Spesielt da jeg var 18-20 var disse veldig på. 

Det er måten de snakker om kvinner og gjerne mye yngre kvinner som gjør dem til gammel gris. Veldig vulgært og egentlig ekkelt å høre på. 

Hva de tror at de skal oppnå med det kan man lure på, men de er sikkert like desillusjonerte som menn som henger på seksualitet og legger ut tråd på tråd om at de ønsker seg sex. Tviler på at noen av dem får særlig mange napp. 

Endret av TheCatLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke et snev av intoleranse å stemple et menneske bare pga alder? Det er jo bare alder det kommer an på her, er han ett år eldre er det ok liksom. Skal ikke vi tolerere alt og integrere alle liksom? Hvorfor er det plutselig lov å være frekk og ufin når det gjelder seksualiteten til noen som er eldre enn en annen? Dette lukter bare av fordommer. Ingen god  duft.

Anonymkode: 402d8...bb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke et snev av intoleranse å stemple et menneske bare pga alder? Det er jo bare alder det kommer an på her, er han ett år eldre er det ok liksom. Skal ikke vi tolerere alt og integrere alle liksom? Hvorfor er det plutselig lov å være frekk og ufin når det gjelder seksualiteten til noen som er eldre enn en annen? Dette lukter bare av fordommer. Ingen god  duft.

Anonymkode: 402d8...bb7

Ingen her har lagt kun alder til grunn for stempelet som gammel gris, av hva jeg husker å ha lest i tråden. Det handler om en viss type oppførsel i kombinasjon med stor aldersforskjell. Mange unge griser der ute også, men det blir ekstra truende når personen som oppfører seg slik er mye eldre. Det blir upassende, et slags svik om du vil. 

 

Anonymkode: 6734e...9a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det handler ikke om alder i seg selv, men om upassende oppførsel. 

Skamløs stirring, tafsing, slibrige kommentarer og objektivisering. Hvis du ikke ser på kvinner som mennesker som fortjener respekt og verdighet. Og behandler dem som et stykke kjøtt - ja da er du en en gris. 

Anonymkode: 66c65...74e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel slik at man skal finne seg kjæreste når man er rundt 15- 16 år, og debutere med denne når man er trygg på vedkommende, når man har bestemt seg for å gifte seg. Men har man ikke skaffet seg kjæreste og pult før man er 18-19, så tar man hintet og innstiller seg på å leve aleine som den uattraktive hund man er.

Hvis ikke er man ikke bare patetisk, men desperat- patetisk.

Tar man høyere utdanning, så er man ferdig med det midt i tjueårene, begynner å jobbe og etablerer seg, så man har i grunnen god tid til å få det man trenger av barn til man er 33 år. Har man ikke det, så tar man hintet og lar være. I og med at man har sex for å få barn, så trenger man ikke å ha sex når man har fått dem.

Så hvis du har sex etter at du er blitt 33 år, så er du en gris.

Dette gjelder menn, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2020 den 11.42, AnonymBruker skrev:

Tror svært mange menn har opplevd å bli sjekket opp av gamle udelikate damer. Mange damer har også null sperringer og kan både klapse ukjente menn på rumpa og ta dem på skrittet. 

Anonymkode: 7fc25...bfc

Og de damene blir sett på som ekle de også, så det går selvsagt begge veier. 

Anonymkode: efa80...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...