Gå til innhold

Vil du som er mann ha ONS med asiatisk dame du traff ute på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke relevant om hun er asiatisk eller ei, men alt er jo litt situasjonsavhengig. Så kanskje, kanskje ikke

Anonymkode: 10a5b...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Er allerede i lag med ei asiatisk dame og foretrekker at utstyret mitt henger fast til kroppen min så måtte nok sagt nei.

Anonymkode: 4bf72...fb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/2/2020 at 2:44 AM, Bamseklemmer said:

Den har jeg hørt mange ganger på byen av småfulle kvinner... jeg liker at de er så ærlige og direkte, men det dreper en del av spenningen også... Flørter hun med ei god seng og frokost blir jeg nok mere fristet😉 Maser de mye ber jeg om en smaksprøve før vi kommer hjem...

Jeg er motsatt. Liker best å være direkte og det samme fra andre. Vil jeg pule så vil jeg pule, og det er bedre å gå rett på sak. Spenningen er jo det å få pult. Ja jeg er enkel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun har puls og minst 16 år er det greit.

Anonymkode: 2f67e...de8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2020 den 0.29, AnonymBruker skrev:

Hun er singel,  har jobb, er høyutdannet, langt svart hår, høy , sexy, ikke liten og lav.

Hvis hun var litt full og har lyst på deg, vil du bli med henne hjem? Eller vil du bare spurte nr.hennes og vente til senere anleding når hun er edru? Og se om det blir mer enn bare ONS mellom dere?

Anonymkode: 0dd68...15d

Hvilken utdanning hun har har ingen sammenheng med om jeg blir med hjem eller ikke. Hvis jeg liker dama så hadde jeg sikkert blitt med hjem, men sex hadde det ikke blitt hvis hun var brisen.

Var det sex i mine øyne som var viktig hadde jeg ventet med det til hun ble edru kansje i håp om noe mere på sikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.6.2020 den 0.58):

Ingen tør å svare 😹

Anonymkode: 0dd68...15d

Nei er vel ikke så rart så mye fordommer norske kvinner har mot asiatiske jenter.. 

Til hoved spm. Ja de fleste menn ville nok det enten edru eller på byen. 

Anonymkode: 089ae...aab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større sanssynlighet for at jeg sier ja om hun er asiatisk, enn om hun er hvit/nordisk.

Anonymkode: e05d3...e92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun snakker norsk og ellers virker grei så. Etnisitet og utdanning betyr fint lite. Litt brisen ok, men var hun veldig påvirket blir det nok pass. 

Hvis jeg var singel, vel og merke. 

Anonymkode: 9086f...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spiller utdannelsen noen rolle? Hun skal da vel ikke snakke jobb mens hun har munnen full av kuk? 

Anonymkode: 94ae6...e6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (På 2.6.2020 den 7.52):

Hvorfor er det et poeng her at hun er asiatisk?

 

De er som oftest penere enn norske så det er et poeng. Det jeg ikke skjønner var det med utdanning, man bryr seg da fint lite om det ved ONS.

Anonymkode: 8576f...82f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke hatt sex med en asiat. De har små flate ansikt

Anonymkode: e4684...dcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kunne ikke hatt sex med en asiat. De har små flate ansikt

Anonymkode: e4684...dcd

Så alle asiater ser like ut? Israelere, russere, kinesere, tamiler, tyrkere. For å nevne noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med en kinesisk kvinne og en thailandsk kvinne, begge i Norge. Jeg kan ikke si at det var noen stor forskjell på følelsen sammenlignet med norske kvinner. Jeg har ligget med norske kvinner som er trangere, men også det motsatte, og jeg tenker at dette er individuelle forhold mennesker imellom og ikke noe som har med folkeslag å gjøre.

At de to kvinnene det her er snakk om var slanke/trente, er heller ikke spesielt, siden de minste/spedeste kvinnene jeg har ligget med har vært norske.

Det spesielle med dem var selvsagt det "eksotiske" ved at de så litt annerledes ut enn norske. Da jeg hadde sex med den kinesiske kvinnen var dette elementet så sterkt til stede at jeg kom ekstremt fort den første gangen.

Dersom jeg noen gang er sammen med en afrikansk kvinne, vil jeg tro det blir på samme måte: Det mentale er annerledes, mens det fysiske egentlig er likt.

Anonymkode: e8197...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva ligger bak dette spørsmålet? 

Lurer du på om menn ville ligget med en asiatisk dame? Eller en full dame? Eller hvem som helst man ikke vet om man er tiltrukket av (at du beskriver henne som sexy er irrelevant)? Om de ville hatt ons med en tilfeldig person? Det er jo umulig å svare når det ikke er et ordentlig spørsmål.

Hele posten er meningsløs. 

Anonymkode: e0c10...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si.
Gitt at jeg var singel:

Der og da er det svært fristende å gå med henne. Det står ingen steder at et ennattsopplegg ikke kan bli noe mer. Og blir det ikke noe mer, ja så hadde jeg i vertfall fått pult henne. Det hadde det jo ikke blitt hvis jeg hadde "satt henne i banken" for framtidig forhold (da hadde det bare kommet en annen og pult henne i steden).

Men det som er greia, det er det sørgelige i det, at men blir sett, og man blir observert, og det eneste som ødelegger "byryktet" ditt, anseelsen i norske kvinners øyne, mer enn det å gå aleine hjem gang på gang ("Han der er det ingne som vil ha"), det er å gå sammen med ei utenlandsk kvinne, særlig asiat. ("Åja, det er ingen av oss som vil ha han, så da finner han seg ei asiatisk. Typisk gris")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asiatisk har ingen betydning. Så ja, hadde ikke hatt noen bremser. 

Anonymkode: b860c...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...