Gå til innhold

Vil du som er mann ha ONS med asiatisk dame du traff ute på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er singel,  har jobb, er høyutdannet, langt svart hår, høy , sexy, ikke liten og lav.

Hvis hun var litt full og har lyst på deg, vil du bli med henne hjem? Eller vil du bare spurte nr.hennes og vente til senere anleding når hun er edru? Og se om det blir mer enn bare ONS mellom dere?

Anonymkode: 0dd68...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tør å svare 😹

Anonymkode: 0dd68...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok klint med henne, men samleie hadde ikke vært aktuelt. Skjedde faktisk med meg for 3 dager (er russ), var ikke en asiatisk jente da. Hun ba om å suge meg, men jeg ble litt irritert og stakk vekk.. Selvom hun definitivt var en 10er i utseendet. 
I mine øyne skal man aldri ha sex med en full person. ;) 

Anonymkode: 04ed4...53f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er singel,  har jobb, er høyutdannet, langt svart hår, høy , sexy, ikke liten og lav.

Hvis hun var litt full og har lyst på deg, vil du bli med henne hjem? Eller vil du bare spurte nr.hennes og vente til senere anleding når hun er edru? Og se om det blir mer enn bare ONS mellom dere?

Anonymkode: 0dd68...15d

Spørs jo helt på kjemien det. At du er asiatisk skjønner jeg ikke hvorfor skal være relevant? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun var litt full og har lyst på deg, vil du bli med henne hjem?

Den har jeg hørt mange ganger på byen av småfulle kvinner... jeg liker at de er så ærlige og direkte, men det dreper en del av spenningen også... Flørter hun med ei god seng og frokost blir jeg nok mere fristet😉 Maser de mye ber jeg om en smaksprøve før vi kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er poenget at man blir dømt av rasistiske kvinner? Ville nok ha vært bevisst på det, er mange med ekle holdninger. Men hadde jeg vært brisen selv ville jeg neppe brydd meg. La bare drittkjerringene prate dritt

Anonymkode: 00a6f...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Sannsynligvis ville jeg takket ja, om hun virket OK. Asiat eller ikke spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er poenget at man blir dømt av rasistiske kvinner? Ville nok ha vært bevisst på det, er mange med ekle holdninger. Men hadde jeg vært brisen selv ville jeg neppe brydd meg. La bare drittkjerringene prate dritt

Anonymkode: 00a6f...bdc

Hvorfor ville du vert bevisst på om folk er rasistiske? Er ikke det deres problem? Du må ikke automatisk bli en rasist selv fordi andre er det? 

Anonymkode: aad84...222

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun var litt full...... når hun er edru?

Litt full betyr = greit å utnytte henne/situasjonen. 

Det var hun som drakk, om hun hadde ikke helt 100% dømmekraft -

dette var hennes ansvar, ingen tvang henne for å drikke for mye! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble skjenket av en mann som var interessert i henne,  det var han som spurte først om han kunne bli med henne hjem. Hun likte ham, og det ble ja.

Anonymkode: 0dd68...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke relevant om hun er asiatisk, men jeg har null interesse av ONS. Møtte min asiatiske eks på byen, men vi ble kjent før det skjedde noe.

Anonymkode: fcf62...35b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Superson skrev:

Selvfølgelig.. Alltid gått med litt sex..

 

Hadde sagt ja med en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke relevant om hun er asiatisk, men jeg har null interesse av ONS. Møtte min asiatiske eks på byen, men vi ble kjent før det skjedde noe.

Anonymkode: fcf62...35b

Så hun er eks av deg, og det vil si at det ikke er forskjell om du hadde ONS med henne, eller ble kjæresten hennes. Det ble uansett slutt.

Anonymkode: 0dd68...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig hadde jeg det om kjemi og tenning oppsto. Etnisitet spiller ingen rolle, kunne like gjerne vært fra Numedal eller Turkmenistan.

Anonymkode: b1164...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2020 den 0.29, AnonymBruker skrev:

Hun er singel,  har jobb, er høyutdannet, langt svart hår, høy , sexy, ikke liten og lav.

Hvis hun var litt full og har lyst på deg, vil du bli med henne hjem? Eller vil du bare spurte nr.hennes og vente til senere anleding når hun er edru? Og se om det blir mer enn bare ONS mellom dere?

Anonymkode: 0dd68...15d

Ja

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke egentlig problemstillingen. Asiatisk eller ikke har selvfølgelig ingenting å si. Hvis jeg finner henne attraktiv, så er svaret ja, hvis jeg ikke finner henne attraktiv, så er svaret nei. Antar dette gjelder for omtrent alle andre også. Unntakene er jo om man har kjæreste eller av andre grunner ikke driver med ONS i det hele tatt. Merkelig spørsmål, om det ikke ligger noe annet bak.

Anonymkode: 7aa92...7d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du spør om egentlig?

Om en hvit mann, ville hatt sex med ei asiatisk dame?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...