Gå til innhold

Smerte ved høyre side av magen i noen stillinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har merket at hvis jeg ikke har vært veldig tent først kan jeg få vondt på høyre side av magen i enkelte stillinger hvis han går dypt/røft. Da mener jeg ikke det som kan skje hvis han prøver å dytte den inn uten at jeg er klar i det hele tatt.

problemet forsvinner hvis jeg har hatt orgasme først/hatt sex en stund og veldig klar. Men jeg synes det er spesielt at det er på høyre side. Kan det være et medisinsk problem, kan det være at han treffer livmorhalsen? 
 

Anonymkode: 7f0c7...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja han treffer livmorshalsen, han «bunner» deg, og det er helt normalt at det kan gjøre ondt- uansett hvor kåt man er. Vet ikke hvorfor det bare er på høyre side, men snakk med han også finner dere ut av det. Enten kan han la være å gå dypt eller så kan dere prøve andre stillinger.

Og det er normalt at det gjør mindre ondt når du er sånn ordentlig klar for da er livmorshalsen blitt mykere fordi du er skikkelig kåt.

Anonymkode: f4a28...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan prøve å endre stilling. Jeg liker at det gjør litt vondt, men ikke når det går over til direkte stikkende smerter i magen akkurat. Men liker det samtidig litt fortsatt. Doggy er det verste på dette. Det som gjør minst vondt hvis det først gjør vondt synes jeg er om han ligger oppå deg, men du har beina dine ned. Evt at han tar deg fra siden mens han ligger.

Anonymkode: 59fcc...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...