Gå til innhold

Vindu for å lære å ta flaske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noe vindu for når baby bør lære seg å ta flaske? Er det lettere jo yngre eller eldre de blir? Mini her har vært veldig vanskelig å få til å ta flaske, selv når jeg var helt desperat etter ammepause med store sår på brystvortene. Nå som det har gått seg litt mer til har jeg ikke pushet det for hardt, men vil jo gjerne ha det som mulighet, spesielt når permisjonen nærmer seg slutten (forøvrig er det relativt lenge til). Spør litt fordi smokk var greit de første ukene men nå blir alle spyttet rett ut. 

Anonymkode: 8a3dd...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det 😕 har et barn som alltid har tatt flaske og smokk uten problemer og nå en nyfødt som spytter ut alt. Tror ikke jeg har gjort noe annerledes på de.

Anonymkode: 087eb...789

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Min tok verken smokk eller flaske før 5 mnd. Hun tok både smokk og flaske på føden (traumatisk fødsel,fikk ikke melk før dag4) men etter vi kom hjem var det blånekt. 
prøvde bare,gav oss aldri og til slutt tok hun den :) aldri tvang da men prøvde bare litt avogtil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har tatt både pupp og flaske fra første start. Smokk begynte vi ikke med før litt senere og da kom den ut hele tiden, men vi fortsatte å tilby smokken for han begynte å ta tommelen og det var uaktuelt for vår del. Kan du tilby flasken hver gang om det så bare er litt sånn for å øve. 

Anonymkode: e2c6d...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, da stresser jeg ikke så mye med det men fortsetter å prøve litt innimellom! Ts 

Anonymkode: 8a3dd...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første tok smokk og flaske som nyfødt, ca 2 uker gammel. 

Yngste tok flaske og smokk etter bhg start, ca 1 år gammel🙈

Anonymkode: fcb18...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...