Gå til innhold

Hva må skje resten av 2020 for at dette året skal bli det beste i ditt liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At jeg får mulighet til å kjøpe meg mitt eget sted å bo.

Anonymkode: a8fcb...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har allerede vært et av de beste årene i mitt liv.

Men om det kunne blitt enda bedre, så hadde det vært om karantene varte ut hele året.

Anonymkode: 696ad...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg får god karakter på eksamen som ble innlevert på fredag og at operasjonen jeg skal ta faktisk går opp med studiene 

Anonymkode: 5eac3...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinne 100 millioner i lotto, finne meg en ny katt som er like fantastisk som den som døde i januar, like fin sommer som i 2018 og at alle mine nære holder seg noenlunde friske og i live.

 

 

Anonymkode: f2d71...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig i det å holde ut dagen, hittil i ny jobb har jeg hatt mest lyst til å forsvinne fra jordens overflate å slippe å dra dit. Var utbrent i fjor og er nok der igjen nå kanskje ikke helt bikka over men balanserer på muren for at alt raser. Så mitt mirakel må være at noe endrer seg enomrt i arbeidsmiljø og struktur på jobb, der har jeg et håp med ny styrer og rokkering på avdelinger eller at proppen mellom kollegaer løsner. Evt jeg vinner i lotto, en så stor sum at jeg kan si opp jobben. Siden jeg er mor har jeg et ønske for min sønn og det er at det går godt med han og forholdet til far, det hadde gjort året bra om de fant ut av ting og far begynte sette barnet først. For meg personlig-kun meg så hadde det jo vært rimelig fantastisk om jeg klarte bli forelska og det ble et forhold. I 10 år nå har jeg ikke klart å forelske meg så det ville virkelig vært et mirakel! Har og et håp at onkel blir frisk av kreft og at mormor på 87 fortsetter å leve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er allerde et godt år, får jeg fortsette med hjemmekontor og de nye oppgavene blir helt topp 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, PokemonGone skrev:

Hva snakker du om?

United kommer til å kjøpe Sancho. 

Anonymkode: 7feb6...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...