Gå til innhold

Kan noen se om jeg får den mannen jeg tenker på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, kan noen se i klarsyn eller spå i tatot om det er en fremtid for meg med denne mannen jeg har i tankene? Han vet nemlig ikke hvem jeg er, men jeg har et sterkt ønske om at han skal finne ut av det. Noen her inne som kan si noe om det? :)

Anonymkode: 978a6...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler du må vise deg frem og at det er en mening med at du ikke slutter å tenke på han. Soul connection

Anonymkode: 7aa3d...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke hvem du er? Nettopp der stopper det jo. Du må gjøre ham oppmerksom på deg, ta initiativ til en prat - da skal du se du kanskje "får" ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rant skrev:

Han vet ikke hvem du er? Nettopp der stopper det jo. Du må gjøre ham oppmerksom på deg, ta initiativ til en prat - da skal du se du kanskje "får" ham.

Jeg har sendt mld på face for lenge siden, den er ikke åpnet og jeg har funnet han på tinder, men ble ikke noe match. Kan hende kontoen er "inaktiv" ellers så liker han meg ikke. Men mer får jeg jo ikke gjort? 

Anonymkode: 978a6...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen fler ? 🙃

Anonymkode: 978a6...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjenert_jente

Jeg slenger meg med her. Hadde god kontakt med en fyr som plutselig forduftet for to år siden og tenker på ham fortsatt. Vil han dukke opp igjen om noen år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...