Gå til innhold

Liker røff sex - føler jeg er unormal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet egentlig at det er mange kvinner som tenner på å bli dominert i senga. Jeg elsker det. Helst vil jeg bli holdt fast, bundet fast, slått, bli tatt kvelertak på til jeg nesten besvimer osv. i senga. Jeg vil at han skal gjøre akkurat hva han vil med meg. 
Jo mer hardhendt han er, jo bedre. Det gjør selvfølgelig av og til vondt - men jeg liker det. Jeg liker å være full av blåmerker etter en heftig omgang.

Føler jeg er veldig unormal og rar som liker disse tingene. De fleste vennene mine ville aldri likt å bli behandlet slik under sex. Har også syntes det har vært vanskelig å finne en mann som er villig til å gjøre disse tingene mot meg. Jeg vil også at han virkelig skal nyte å gjøre disse tingene mot meg. 

Utenom sex vil jeg bli behandlet bra, da vil jeg bli kost meg, vil at han skal være kjærlig og forsiktig, men under sex vil jeg egentlig at han skal være litt voldelig. Tenker at det er noe rart med meg, at jeg har litt avvikende preferanser. Har fått høre at jeg har forskrudde ønsker. 

Er jeg veldig rar? 

Anonymkode: 92ace...2f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke direkte normalt med såpass ekstreme ønsker, men som du påpeker så er det ganske vanlig at kvinner liker å bli dominert i senga.

Hvordan var barndommen din? Tenker det kan være noe der, jeg. Har du noen problemer du sliter med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet egentlig at det er mange kvinner som tenner på å bli dominert i senga. Jeg elsker det. Helst vil jeg bli holdt fast, bundet fast, slått, bli tatt kvelertak på til jeg nesten besvimer osv. i senga. Jeg vil at han skal gjøre akkurat hva han vil med meg. 
Jo mer hardhendt han er, jo bedre. Det gjør selvfølgelig av og til vondt - men jeg liker det. Jeg liker å være full av blåmerker etter en heftig omgang.

Føler jeg er veldig unormal og rar som liker disse tingene. De fleste vennene mine ville aldri likt å bli behandlet slik under sex. Har også syntes det har vært vanskelig å finne en mann som er villig til å gjøre disse tingene mot meg. Jeg vil også at han virkelig skal nyte å gjøre disse tingene mot meg. 

Utenom sex vil jeg bli behandlet bra, da vil jeg bli kost meg, vil at han skal være kjærlig og forsiktig, men under sex vil jeg egentlig at han skal være litt voldelig. Tenker at det er noe rart med meg, at jeg har litt avvikende preferanser. Har fått høre at jeg har forskrudde ønsker. 

Er jeg veldig rar? 

Anonymkode: 92ace...2f3

Du sier at du vet at det at mange jenter liker det og så spør du om du er unormal? Hæ

Anonymkode: eeb2c...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du sier at du vet at det at mange jenter liker det og så spør du om du er unormal? Hæ

Anonymkode: eeb2c...1b6

Dominert ja, men kanskje ikke like mye som jeg. Jeg vet ikke. 

 

 

11 minutter siden, jabx said:

Det er vel ikke direkte normalt med såpass ekstreme ønsker, men som du påpeker så er det ganske vanlig at kvinner liker å bli dominert i senga.

Hvordan var barndommen din? Tenker det kan være noe der, jeg. Har du noen problemer du sliter med?

Jeg har hatt psykiske vansker, men er ganske stabil nå. Jeg har alltid vært veldig sjenert, hadde ikke sex før jeg var 25. Var veldig usikker og slet med dårlig selvtillit. Ble mobbet da jeg var yngre. Det gikk egentlig fra å ikke tørre å ha sex i det hele tatt, til å ville ha det hele tiden, og helst så "voldelig" som mulig. 

Anonymkode: 92ace...2f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn selv. Har bare ligget med en person og vi var sammen i fire år. Hadde fantastisk, røff sex med kvelning, dra i håret, bundet fast, slåing osv. Frykter det blir vanskelig å finne et som også tenner på det samme. 😕 Orker ikke noe pusesex...

Anonymkode: 2aa96...4ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg ville opprettet en profil på fetlife og diskutert dette der. Der et det større sjanse for å få svar som er til hjelp for deg, og kanskje til og med finne en partner som har samme tenningsmønster i senga men som likevel er en god partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er så unormalt som du tror.

Anonymkode: 84212...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig normalt. Grunnen til at det ikke føles så normalt er fordi mange føler skam rundt tenningsmønstrene sine og holder dem for seg selv. Når du kommer i riktig sirkler, som fetlife, vil du se at det faktisk er veldig vanlig å tenne på dette. 

Anonymkode: 1b4eb...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet egentlig at det er mange kvinner som tenner på å bli dominert i senga. Jeg elsker det. Helst vil jeg bli holdt fast, bundet fast, slått, bli tatt kvelertak på til jeg nesten besvimer osv. i senga. Jeg vil at han skal gjøre akkurat hva han vil med meg. 
Jo mer hardhendt han er, jo bedre. Det gjør selvfølgelig av og til vondt - men jeg liker det. Jeg liker å være full av blåmerker etter en heftig omgang.

Føler jeg er veldig unormal og rar som liker disse tingene. De fleste vennene mine ville aldri likt å bli behandlet slik under sex. Har også syntes det har vært vanskelig å finne en mann som er villig til å gjøre disse tingene mot meg. Jeg vil også at han virkelig skal nyte å gjøre disse tingene mot meg. 

Utenom sex vil jeg bli behandlet bra, da vil jeg bli kost meg, vil at han skal være kjærlig og forsiktig, men under sex vil jeg egentlig at han skal være litt voldelig. Tenker at det er noe rart med meg, at jeg har litt avvikende preferanser. Har fått høre at jeg har forskrudde ønsker. 

Er jeg veldig rar? 

Anonymkode: 92ace...2f3

NEI.

Det er du overhodet ikke, det er utrolig mange kvinner som virkleig tenner og nyter dette i virkeligheten.

Og enda flere som fantaserer og drømmer om det.

 

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet egentlig at det er mange kvinner som tenner på å bli dominert i senga. Jeg elsker det. Helst vil jeg bli holdt fast, bundet fast, slått, bli tatt kvelertak på til jeg nesten besvimer osv. i senga. Jeg vil at han skal gjøre akkurat hva han vil med meg. 
Jo mer hardhendt han er, jo bedre. Det gjør selvfølgelig av og til vondt - men jeg liker det. Jeg liker å være full av blåmerker etter en heftig omgang.

Føler jeg er veldig unormal og rar som liker disse tingene. De fleste vennene mine ville aldri likt å bli behandlet slik under sex. Har også syntes det har vært vanskelig å finne en mann som er villig til å gjøre disse tingene mot meg. Jeg vil også at han virkelig skal nyte å gjøre disse tingene mot meg. 

Utenom sex vil jeg bli behandlet bra, da vil jeg bli kost meg, vil at han skal være kjærlig og forsiktig, men under sex vil jeg egentlig at han skal være litt voldelig. Tenker at det er noe rart med meg, at jeg har litt avvikende preferanser. Har fått høre at jeg har forskrudde ønsker. 

Er jeg veldig rar? 

Anonymkode: 92ace...2f3

Nei, du er ikke veldig rar. Du er snarere normal og i overkant mer åpen om det enn mange av dine medsøstre. 

"Fuck me like you hate me" er vel den mest vanlige (blant de mest vanlige) fantasiene kvinner har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet egentlig at det er mange kvinner som tenner på å bli dominert i senga. Jeg elsker det. Helst vil jeg bli holdt fast, bundet fast, slått, bli tatt kvelertak på til jeg nesten besvimer osv. i senga. Jeg vil at han skal gjøre akkurat hva han vil med meg. 
Jo mer hardhendt han er, jo bedre. Det gjør selvfølgelig av og til vondt - men jeg liker det. Jeg liker å være full av blåmerker etter en heftig omgang.

Føler jeg er veldig unormal og rar som liker disse tingene. De fleste vennene mine ville aldri likt å bli behandlet slik under sex. Har også syntes det har vært vanskelig å finne en mann som er villig til å gjøre disse tingene mot meg. Jeg vil også at han virkelig skal nyte å gjøre disse tingene mot meg. 

Utenom sex vil jeg bli behandlet bra, da vil jeg bli kost meg, vil at han skal være kjærlig og forsiktig, men under sex vil jeg egentlig at han skal være litt voldelig. Tenker at det er noe rart med meg, at jeg har litt avvikende preferanser. Har fått høre at jeg har forskrudde ønsker. 

Er jeg veldig rar? 

Anonymkode: 92ace...2f3

Jeg syns ikke du er rar. Du har et tenningsmønster som alle andre. Det er ulikt hva vi tenner på, samtidig som det er mange som  tenner på det samme. Syns hverken du er avvikende eller rar. (Har forøvrig en kone som tenner på mye av det samme som deg) 

Anonymkode: 9e153...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Gorgonzola skrev:

Nei, du er ikke veldig rar. Du er snarere normal og i overkant mer åpen om det enn mange av dine medsøstre. 

"Fuck me like you hate me" er vel den mest vanlige (blant de mest vanlige) fantasiene kvinner har. 

Jeg er en voksen kvinne, og tenner mer på "Treat me like a lady, fuck me like a whore". Når soveromsdøra lukkes, vil jeg ikke bli behandlet med silkehansker lenger for å si det sånn. Opphissende med dobbeltrollen.... "De skulle bare ha visst" .... dette tenker jeg ofte om mine kolleger, der jeg jobber på mellomledernivå i en heller grå og kjedelig etat. De hadde fått sjokk, stakkar.

Anonymkode: 9dc25...ead

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved smerte utløses endorfiner som for enkelte aktiverer dopamin reseptorer i hjernen og de får en godfølelse. Spørreundersøkelser viser at mellom 5-10% liker smerte i kombinasjon med sex, og du er nok en av de. Ikke noe galt ved det.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, artigmedsex skrev:

Ved smerte utløses endorfiner som for enkelte aktiverer dopamin reseptorer i hjernen og de får en godfølelse. Spørreundersøkelser viser at mellom 5-10% liker smerte i kombinasjon med sex, og du er nok en av de. Ikke noe galt ved det.
 

Det er langt fra alle menn som behersker det lille herlige grenselandet mellom smerte og nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en voksen kvinne, og tenner mer på "Treat me like a lady, fuck me like a whore". Når soveromsdøra lukkes, vil jeg ikke bli behandlet med silkehansker lenger for å si det sånn. Opphissende med dobbeltrollen.... "De skulle bare ha visst" .... dette tenker jeg ofte om mine kolleger, der jeg jobber på mellomledernivå i en heller grå og kjedelig etat. De hadde fått sjokk, stakkar.

Anonymkode: 9dc25...ead

Tror nok mange har det som deg, så ikke sikkert kollegaene hadde blitt så sjokkert ;) sex preferanser er liksom ikke noe man deler i lunsjen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette.

Kragebein, adm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.6.2020 den 14.25, AnonymBruker skrev:

Jeg er en voksen kvinne, og tenner mer på "Treat me like a lady, fuck me like a whore". Når soveromsdøra lukkes, vil jeg ikke bli behandlet med silkehansker lenger for å si det sånn. Opphissende med dobbeltrollen.... "De skulle bare ha visst" .... dette tenker jeg ofte om mine kolleger, der jeg jobber på mellomledernivå i en heller grå og kjedelig etat. De hadde fått sjokk, stakkar.

Anonymkode: 9dc25...ead

Spot on, det er mange i den flokken, heldigvis 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personolig blir jeg litt ubekvem når jenter har sagt at de liker det så røft at det blir blåmerker etterpå. Jeg er redd for å krysse grensen.

Men tror det er helt normalt. Har vært borti jenter som ville kveles, "voldtas", at jeg skulle slå dem hardt mot veggen og knulle dem hardt i munnen. Spør du meg er damer sprøere i hodet enn menn.

Anonymkode: 948d8...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...