Gå til innhold

For gammel til å begynne med ridning når man er 20?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har alltid vært et ønske jeg har hatt, men har aldri tatt ridetimer. Fikk ikke lov da jeg var yngre. 

Anonymkode: a66d6...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, man er aldri for gammel til å starte en ny hobby! Hiv deg rundt og lær deg å ri!❤️

Anonymkode: 10d76...671

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er da aldri for gammel til å lære noe. Da jeg var på ridekurs som tenåring var det tannlegen min i godt voksen alder som hadde kurstimer før oss. Herlig kar.

Har du lyst og råd, kjør på!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ikke tenk på det! Bare gjør det. Så klart er man ikke for gammel til å dyrke interesser, hobbyer og studier. Gjør deg selv en tjeneste å ta ridetimer  🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke for gammelt! Dritkult at du har lyst til å prøve. Kos deg masse med en utrolig fin hobby.😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en gammel "tante" som alltid hadde drømt om å ri på fjellet. Da hun ble enke som 75 åring bestemte hun seg for å gjøre det. Tok ridetimer for første gang og rei over fjellet. Aldri for sent 😉

Endret av Kajo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen :) 

Anonymkode: a66d6...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det ikke er for gammelt, kjør på! 😁 livet er for kort til å gå å angre på alt man gjerne skulle gjort 

Anonymkode: efc47...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke for gammelt, du er jo veldig ung. Jobbet i rideskole før og hadde flere nybegynnere på over 50. 

Om du sier ca hvor i landet du bor kan du sikkert få tips til gode rideskoler for voksne. Ellers er det lurt å ta privattimer for god oppfølging og etterhvert bli fôrrytter på en hest. 

Anonymkode: 8c7ae...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...