Gå til innhold

1 meter oppheves. Men kun på skole eller overalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det var ikke det du skrev. 

Du skrev:

Altså uten forbehold

Jeg skrev: (du kan gjøre nødvendige ærender på matbutikk og apotek) hvis det ikke kan unngås. 

Altså med forbehold. 

Stor forskjell

Anonymkode: c0d5c...fff

Jeg må legge til at forbeholdet ligger i at det ikke finnes andre alternativer, som at noen kan handle for deg. 

Anonymkode: c0d5c...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var ikke det du skrev. 

Du skrev:

Altså uten forbehold

Jeg skrev: (du kan gjøre nødvendige ærender på matbutikk og apotek) hvis det ikke kan unngås. 

Altså med forbehold. 

Stor forskjell

Anonymkode: c0d5c...fff

Ok ser at det jeg skrev kunne tolkes annerledes, men vi mener det samme! Uansett var hovedpoenget at du ikke nødvendigvis bryter karantenereglene når du er i butikken! 

Anonymkode: d84da...728

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pearl2.0 skrev:

I slike fag foregår fortsatt undervisningen digitalt. De får leksjoner/oppgaver på Teams etc.

Men tenker de å fortsette med det også neste skoleår? En ting er nå som det har vært spesiell unntakstilstand, men å starte på et nytt skoleår med det? Gjør de f.eks. forsøk digitalt?

Anonymkode: e9e91...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pearl2.0 skrev:
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvordan de gjør det i fag der elevene er samlet på tvers av klassene, f.eks. fremmedspråk eller programfag på vgs...

Anonymkode: e9e91...765

I slike fag foregår fortsatt undervisningen digitalt. De får leksjoner/oppgaver på Teams etc.

Usikker på om det stemmer på videregående. I alle fall i 3. vgs der min ungdom går har de fysisk klasseundervisning i alle fag. De er forskjellige grupper i feks norsk, matte og fysikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvordan de gjør det i fag der elevene er samlet på tvers av klassene, f.eks. fremmedspråk eller programfag på vgs...

Anonymkode: e9e91...765

Hos oss er det fysisk undervisning, men de som hører til ulike klasser sitter i hver sin del av klasserommet med avstand mellom. 

 

Anonymkode: 5ef18...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2020 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Avstandsreglene er oophever innad i gruppene/klassene på skolen men opprettholdes på tvers av gruppene/klassene.

 

 

Anonymkode: c0d5c...fff

Det heter kohort. Dette for å markere at det er en «enhet» i forhold til smittevern.

Anonymkode: abd0a...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter kohort. Dette for å markere at det er en «enhet» i forhold til smittevern.

Anonymkode: abd0a...b3a

Du skjønte hva jeg mente, gjorde du ikke?

I såfall er hensikten oppnådd.

Anonymkode: c0d5c...fff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...