Gå til innhold

Tråden for oss som elsker sommeren🌞

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører titt og stadig om de som elsker sludd og snø og mørketid. Men jeg lurer på om det er flere enn meg som elsker sommer. Den tiden vi er i nå, med lange lyse deilige varme sommernetter?🌞😎

Ting jeg elsker med sommeren;

Lyset, og solen, varmen, Å ta seg en pikknikk med venner, grilling, øl i parken, å våkne og bare slenge på seg en tsjorte og shorts eller kjole istedenfor mange mange og alt for mange lag med ull. Jeg elsker sommermusikken, dyrelivet, blå himmel, jeg elsker bading både i saltvann og i små fjelltjern, jeg liker lukten om sommeren; lukten av nyslått gress og lukten etter en massiv fuktig tordenstorm. Jeg elsker sjømat ved bryggen og utehagen min, jeg elsker sommerferie og saftis og... vel jeg liker det meste med sommeren, til og med måkeskrik når jeg er ute i båt og fisker😁 

Jeg synes jo spm mange andre at hver årstid har sin sjarm men synes nok at vinteren kan være i 9 måneder, være alt for kald, fæl og mørk... 

Flere som meg? Som nyter solskinn og sommertempraturer...

Anonymkode: 84c87...5c9

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei du er sikkert den eneste som elsker sol og sommer 🙄

Anonymkode: bc151...a4b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du er sikkert den eneste som elsker sol og sommer 🙄

Anonymkode: bc151...a4b

Vel siden jeg så og si bare ser folk på kg som ikke kan fordra sommeren er det jo lov å undres... Men om du rett og slett bare ønsker å komme inn i en tråd for å spre litt gøgg på en fredag og derfor har litt lite å gjøre så sier jo det sitt. God sommer videre😉

• Liker 7
Skrevet

Ja, jeg elsker sommeren😇❤️

• Liker 4
Skrevet

Deilig med sommer. Kle seg i kjole og ta en utepils.

• Liker 4
Skrevet

Siden KG er stappfullt av sommerhatere var det fint å endelig finne en tråd hvor jeg hører hjemme.

Hadde det vært opp til meg hadde vi hatt sommer hele året. Alt er så enkelt om sommeren, bare en sånn ting som å slippe å kle på seg praktisk talt alt man eier for å hente posten eller gå ut med søppelposen. Det er bare på med en enkelt kjole og sandaler på føttene, så er man klar for å gå ut, til frokost på verandaen, stell i hagen, eller treff med venner på utekafe. Jeg elsker å kunne spise is i parken med tærne i vannet, å lese en god bok i hagen, å sitte ute hele dagen mens humlene summer rundt hodet mitt og småfuglene synger rundt huset. Elsker at det er varmt og lyst og lett og leve, og lukten av blomster og den lukten som kommer etter varmt sommerregn. 

En bonus er også at elgen sjelden kommer ned til bebyggelsen på sommeren, om vinteren har det hendt at jeg må ringe på jobb og si at jeg kommer når elgen har gått inn i skogen igjen 😅

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Godt å se flere som har det som plommen i egget når hele norge bader i sol. Det er så utrolig deilig🤗 sol og sommer er det alt for lite av, men så utrolig fantastisk når den lette gode tiden endelig er her.

• Liker 7
Skrevet

😊

AnonymBruker
Skrevet

Elsker sommeren jeg og, men vinteren har også sin sjarm, bare synd jeg alltid blir så deprimert på vinterhalvåret. Jeg er mye friskere psykisk om sommeren! 

Anonymkode: b27ba...7b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hater sommer 

Anonymkode: efc20...120

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg elsker sommer og sol.

Anonymkode: 33bb8...684

• Liker 2
Skrevet

Håper sommer blir fin og kan forlenge den med en Spania tur til høsten og en tur lenger sørover senere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 1.6.2020 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Hater sommer 

Anonymkode: efc20...120

Vel ok. Synd for deg.... da har du 9 andre måneder å kose deg på så jeg føler ikke akkuratt synd i deg nå, og når du ser overskriften på tråden vet du jo at denne tråden ikke er for deg🙄 

Fint vær, sol over hele landet så langt vi kan se på langtidsmeldingene. Nydelig...

Selv har jeg satt i parken, badet, hatt pikknikk med venner, grillet ogkost meg skikkelig... elsker dette været, elsker sommer, elsker varmen...  nesten 30 grader,må det være fortsette så lenge det går an🥰

• Liker 6
Skrevet

Deilig med sommer. Nyter hver dag og koser meg .  Godt å få luftet kjolene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt fantastisk. Særlig nå. Å bare kunne dra på seg en lett kjole, rusle rundt barbeint og ta morgenkaffen ute kl 7. Å kunne sove under et tynt laken i natt, med bris/gjennomtrekk på soverommet. Fatter ikke at noen klager over at det kan bli for varmt. 

Anonymkode: 26534...631

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg et veldig glad i sommeren(bortsett fra nå når jeg er gravid) , men misliker at det er så lyst lenge. Liker at det er mørkt på kvelden. 

Anonymkode: 76bba...c14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt fantastisk. Særlig nå. Å bare kunne dra på seg en lett kjole, rusle rundt barbeint og ta morgenkaffen ute kl 7. Å kunne sove under et tynt laken i natt, med bris/gjennomtrekk på soverommet. Fatter ikke at noen klager over at det kan bli for varmt. 

Anonymkode: 26534...631

Dette🥰 det er så digg å bare våkne, rusle lett og fornøyd ut døren i en lett sommerkjole, ikke fryse eller bruke en halvtime på å kle på seg all verdens med klær. Det kan aldri bli for varmt 😅

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg et veldig glad i sommeren(bortsett fra nå når jeg er gravid) , men misliker at det er så lyst lenge. Liker at det er mørkt på kvelden. 

Anonymkode: 76bba...c14

Jeg skjønner det vist en er gravid, det forstår jeg må være litt slitsomt  om sommeren.

Selv er jeg ulik deg og elsker at det er lyst så lenge, dog så jobber jeg stortsett på kvelden og således synes jeg det er oppløftende og deilig å nesten se solnedgangen når jeg går hjem fra jobb, og nyte soloppgangen en halvtime etterpå 😅 omtrent... Og de dagene jeg har fri liker jeg godt å sitte langt ut på kvelden i hagen med eller uten venner å bare nyte lyset..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det kan fort bli alt for mye av det gode!

De siste par dagene har det faktisk vært tjue eller tretti varmegrader. Helt begredelig.    

Anonymkode: 65dde...064

Jeg synes dette er helt supert😁det må nesten være såpass om det skal kunne kalles sommer synes jeg. Har satt ute store deler av dagen i sol, og sitter på bryggekanten til ut i de sene nattetimer *elsk*🤩

Men så er jeg også et menneske som fryser lett om høst og vinter og synes mørketiden er helt jævlig for å si det meget pyntelig og fint. Så her nytes det i alle bauer og kanter. De siste dagene har vært helt fantastisk🌞 

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vi er inne i den siste vår måneden så jeg plukker denne ned fra fjorårets hylle..

Snart sommer:sol:

Anonymkode: 8403b...423

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2020 den 18.41):

Jeg hører titt og stadig om de som elsker sludd og snø og mørketid. Men jeg lurer på om det er flere enn meg som elsker sommer. Den tiden vi er i nå, med lange lyse deilige varme sommernetter?🌞😎

Ting jeg elsker med sommeren;

Lyset, og solen, varmen, Å ta seg en pikknikk med venner, grilling, øl i parken, å våkne og bare slenge på seg en tsjorte og shorts eller kjole istedenfor mange mange og alt for mange lag med ull. Jeg elsker sommermusikken, dyrelivet, blå himmel, jeg elsker bading både i saltvann og i små fjelltjern, jeg liker lukten om sommeren; lukten av nyslått gress og lukten etter en massiv fuktig tordenstorm. Jeg elsker sjømat ved bryggen og utehagen min, jeg elsker sommerferie og saftis og... vel jeg liker det meste med sommeren, til og med måkeskrik når jeg er ute i båt og fisker😁 

Jeg synes jo spm mange andre at hver årstid har sin sjarm men synes nok at vinteren kan være i 9 måneder, være alt for kald, fæl og mørk... 

Flere som meg? Som nyter solskinn og sommertempraturer...

Tja. Jeg finner meg oppholdsplasser om vinteren. Om sommeren finner jeg ut at alle disse plassene er okkuperte av fremmede. 

så da er vel sommeren mest populær da? Er vel bare jeg som sitter på benker i regnet. Så kommer slike som deg når det er fint vær og jeg får sjokk over at slike som dere liksom bare befinner dere ute når det er fint vær. Når været yter absolutt null motstand. Kjedelig. 

Anonymkode: aef0d...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...