Jump to content
AnonymBruker

Kvinner mellom 30-39 er mest kåt

Recommended Posts

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan vell gi meg noen tips og ideer? 😜

Anonymkode: 43a8e...438

Hva tenker du på? 

Anonymkode: b9f8d...b72

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 29.5.2020 den 12.12, AnonymBruker skrev:

Forskning mener at kvinner mellom 30 og 39år var den alderen hvor de mest kåt. Det kan jeg skrive under på. Jeg er 33år og aldri vært så vill etter sex i tankene som nå. ;) Menn derimot i 30års alder er de minst kåte. Av en eller annen grunn.

Andre som også kan relatere? 

Anonymkode: 65b26...70e

Det er vel den biologiske trangen til å få barn som haster noe sykt, som gjør utslaget.

Anonymkode: 1990f...b02

AnonymBruker
På 30.5.2020 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Er så og si aldri kåt.Attraktiv dame på 35.

Anonymkode: e8989...ab5

Men da har du helt klart aldri vært det heller da. Ts

AnonymBruker

Forskning mener at kvinner mellom 30 og 39år var den alderen hvor de mest kåt. Det kan jeg skrive under på. Jeg er 33år og aldri vært så vill etter sex i tankene som nå. ;) Menn derimot i 30års alder er de minst kåte. Av en eller annen grunn.

Ble mer vill og eksperimentell fra jeg var 29😅 Er nå 31 år gammel. 

Anonymkode: 8dea3...c7c

Expandable86

Menn i 30-åra er minst kåte?

Mann på 34 som absolutt ikke kjenner seg igjen. Ingenting er annerledes her enn da jeg var 20.

Mann88
1 hour ago, Expandable86 said:

Menn i 30-åra er minst kåte?

Mann på 34 som absolutt ikke kjenner seg igjen. Ingenting er annerledes her enn da jeg var 20.

Mann 32 samtykker. Aldri vært så kåt i mitt liv, eller rettere sagt vært super kåt hele livet og i Korona tider har det toppet seg.

Annonse

AnonymBruker

Signerer!! Startet da jeg var 29. Er 34 nå og det blir bare mer og mer intenst for hvert år. Håper det varer mange år til, ikke bare fem.

Anonymkode: 4a915...5df

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel den biologiske trangen til å få barn som haster noe sykt, som gjør utslaget.

Anonymkode: 1990f...b02

Kan ikke stemme for alle. Jeg er ferdig med å få barn, men er jo kåt fordi. Husker den gangen jeg ikke var ferdig med barn, og ble kåt av mannen som sa «mmm.. jeg skal gjøre deg gravid» underveis.. men nå er det bare turnoff. Likevel, mye mer kåt nå enn da.

Anonymkode: 4a915...5df

AnonymBruker

Ja.

Selvom jeg er singel og ikke hatt sex på en god stund så er jeg kåt som f... onanerer så og si daglig og tenker mye på sex( ser jo ikke bort fra at jeg tenker mye på det mtp at det er en stund siden da)

Jeg er også tryggere på meg selv og kroppen min enn hva jeg var før og skal jeg ha sex igjen så kommer jeg til å være mer "delaktig" og tørre nyte mer samt tørre si hva jeg vil ha og hva jeg godtar/ikke godtar mtp sex.

Anonymkode: 66003...371

AnonymBruker
På 29.5.2020 den 15.06, Warrior skrev:

Alder har nok ikke så mye å si der. Noen er like kåt hele livet. Noen blir mer jo eldre de blir og noen mindre.

Menn minst kåt i 30 årene? Den var ny🤣

De er kanskje ikke minst kåte da men det er ofte da de begynner å bli mindre kåte.

Menn er liksom overkåte i ungdommen/20 årene og etter det går behovet ned. Ikke behovet for å ha sex i seg selv, men mer det at flere runder/spennende sex osv ikke er det samme som før og han orker mindre.

AnonymBruker
På 30.5.2020 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Heh. Samboeren var et villdyr da hun var 25. Nå, ti år senere, så er det mer en daff veps på tampen av sesongen. 

Ingen regel uten unntak, tydeligvis. 

Blir helt matt av å lese om alle dere hvor sexlivet yrer. Det finnes jo så mange av dere, hvorfor måtte jeg ende opp med en som ikke bryr seg! 

Anonymkode: 0ea73...435

Skal ikke si at dette er grunnen, men hos de jeg kjenner så mister kvinnene lysten fordi sexen ofte blir rutine..ofte er det på hans premisser og mannen gjør kun "innsats" med kyssing etc når han vil ha sex og aldri ellers..mange savner det å bare kunne kose uten at det MÅ bli sex eller at han viser romantikk i hverdagen og ikke kun når det er forløper til en runde i senga..

Det er også blitt spurt om dette og vært noe "forskning" på grunner til at kvinnene ikke "gidder" sex. Ofte er det sånn at hun er i et forhold der det står dårlig til med sexen og hvis hun finner seg en ny så er sexen 0 problem. Da er det jo ikke sånn at hun misliker sex, men at den sexen hun har hatt ikke ga henne mye.

Også er det dette med hverdagen da. Kvinner trenger av og til å være i "humør" til det og hvis de føler de har mye som må fikses ift hjemme/jobb kan sex fort bli bare enda et punkt over gjøremålene hun har den uken. Dette skriver jeg ikke for å være kjip/legge skyld på mannen, men hvordan ting ofte er for oss.

Kommunikasjon er key og man må snakke om det og finne løsninger sammen. Også må det være kompromisser fra begge parter. Skal dere snakke om dette så må det være uten "du vil jo aldri" og andre angripende setninger for det skaper bare irritasjon og føle at man er den som er den kjipe. Bruk ordet vi og be om ærlighet og deretter må du tåle ærligheten som kommer uten at du blir sint/furten..man får jo alltid det o store rådet om å snakke sammen men sannheten er at ofte blir det bare prat og/eller at den ene tar seg nær av noe selvom det er ingen grunn. Feks sier hun at hun ikke er helt fornøyd med sexen= han tror hun mener at HAN er kjempedårlig i senga og vipps han man en krangel fremfor å komme til en løsning sammen.

Man må tåle å høre sannheten selvom den er litt tøff og skal man snakke om noe så må man ikke være anklagende eller gå i forsvar med en gang.

La oss si dama di har lagt på seg og du mister lysten, er det da riktig å si "du er blitt så feit og tenner ikke på deg lenger"? Nei, du begynner heller med å spørre om alt er ok og om det er noe du kan gjøre for henne. Overvekt kan skyldes mange ting og det er som oftest et issue bak det. Så fortsetter samtalen med at du vil dere skal finne på noe sammen ift trening og grunnen trenger ikke å være "fordi du er feit" men at man får det bedre som par av å trene sammen og lignende..så må man heller ikke glemme at mange kan gjerne ha et kritisk blikk til andre men glemmer seg selv. Hun har kanskje gått opp og blitt feit men hva med deg? Har du samme kroppsform som da dere møttes? Holder du deg fremdeles godt? For det er litt fake å mene dama skal trene/slanke seg og ikke en selv.