Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Jeg trenger meninger fra dere menn!!!!

Recommended Posts

AnonymBruker

Koselig høres jo litt kjedelig ut. Men jeg synes ikke du skal spørre han noe om dette. Det får være opp til han om han vil kommentere sexen. Det kan jo hende det er forbedringspotensiale, og da trenger man vel ikke analysere så mye hvordan første gangen var. 

Anonymkode: eb145...529

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

Min erfaring er at mann som er interessert ikke er redd for å mase.. eller at de ihvertfall svarer med en gang og er tilgjengelig for deg, fordi de bryr seg.

De som svarer kort eller ikke tar noe initiativ er ikke interessert, garantert.. for selv om de er redd for å mase så tar de seg alltid god tid til å svare når de faktisk bryr seg.

Anonymkode: 991f5...87e

Helt enig. De maser selv når man sier ifra at det er for mye. Menn er IKKE redd for å virke masete, jeg har datet en hel haug og selv introverte lar seg ikke stoppe av å ta kontakt om de er interessert. Mindre kontakt etter sex har vært negativt i 100% av mine tilfeller. De gangene mennene virkelig har vært interessert og de gangene det har endt i forhold har de tatt MER kontakt etter sex. 

Anonymkode: 7fbfe...8b4

Hr. Aktiv

Jeg skriver melding ikke lenge etter. Det klør jo for å skrive så mye mye mer, men man må bare være litt rolig i starten. :P

Bente1234
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev at det var koselig, men blir jo veldig tilbaketrukket når han ikke sier noe og han ellers har vært veldig på. Fuck dating og menn. 

Anonymkode: 57f05...211

Opplevd det samme d gjorde sykt vondt i sjela😊

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva bør en tilbakemelding på sex bestå av da? 

"Takk for i går 😉

Anonymkode: 7621c...303

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. De maser selv når man sier ifra at det er for mye. Menn er IKKE redd for å virke masete, jeg har datet en hel haug og selv introverte lar seg ikke stoppe av å ta kontakt om de er interessert. Mindre kontakt etter sex har vært negativt i 100% av mine tilfeller. De gangene mennene virkelig har vært interessert og de gangene det har endt i forhold har de tatt MER kontakt etter sex. 

Uff ja det blir nok sånn denne gangen. Jeg kommer ikke til å ta noe mer kontakt med han. Helt tydelig en annen intr og tone nå. Vel vel, sånn gikk det. 🙂

Annonse

AnonymBruker
11 hours ago, AnonymBruker said:

Menn er forskjellig. Jeg er sjenert og hater å mase, og kjenner mange som er sånn.

Anonymkode: 7f525...5e5