Gå til innhold

Jeg trenger meninger fra dere menn!!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Under en datingfase, hvor mye gir dere av dere selv mtp tilbakemelding etter dates og slik? Jeg har datet en fyr og hadde sex på tredje date..jeg føler meg mer sårbar nå enn før naturlig nok, men angrer ikke da det var naturlig at det skjedde nå. Men jeg er vandt til at menn gir litt tilbakemelding etter overnatting mm på første date, og det har jeg ikke fått nå.. Jeg lurer på om han fader meg ut. Jeg vet ikke hva jeg syns om han enda, det er for tidlig å si. Men hadde jo ønsket meg en tilbakemelding av noe slag. Er dette innafor å forvente? 

Anonymkode: 57f05...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Boron skrev:

Ga du han tilbakemelding da?

Jeg skrev at det var koselig, men blir jo veldig tilbaketrukket når han ikke sier noe og han ellers har vært veldig på. Fuck dating og menn. 

Anonymkode: 57f05...211

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boron
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev at det var koselig, men blir jo veldig tilbaketrukket når han ikke sier noe og han ellers har vært veldig på. Fuck dating og menn. 

Anonymkode: 57f05...211

Okei. Så du forventer tilbakemelding selv om du ikke gir han noe eller inviterer til det, og velger derfor å bli forbannet både på dating og menn?

Noen gir tilbakemelding, noen gjør ikke det. Det kan være mange grunner til hvorfor. Kanskje gikk det ikke så bra, ifølge han? Kanskje gikk det veldig bra, men han har ikke som vane å uttrykke dette? 

Hva med å ta initiativ selv? Spør han hva han synes, hva han mener og hva han vil, samtidig som du selv snakker om det. Dette tilfellet har ingenting med "dating og menn" å gjøre, det har med deres misskommunikasjon og skjulte forventninger til hverandre.

Begge har munn og hode, jeg anbefaler dere å bruke det mer sammen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har sagt at det var koselig, jeg føler det er en tilbakemelding? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte han ikke på meldingen om at det var koselig?

Anonymkode: ae8a3...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Boron skrev:

Okei. Så du forventer tilbakemelding selv om du ikke gir han noe eller inviterer til det, og velger derfor å bli forbannet både på dating og menn?

Noen gir tilbakemelding, noen gjør ikke det. Det kan være mange grunner til hvorfor. Kanskje gikk det ikke så bra, ifølge han? Kanskje gikk det veldig bra, men han har ikke som vane å uttrykke dette? 

Hva med å ta initiativ selv? Spør han hva han synes, hva han mener og hva han vil, samtidig som du selv snakker om det. Dette tilfellet har ingenting med "dating og menn" å gjøre, det har med deres misskommunikasjon og skjulte forventninger til hverandre.

Begge har munn og hode, jeg anbefaler dere å bruke det mer sammen ;) 

Hun skrev jo tilbakemelding?

Og helt ærlig så er det jo sånn at hvis en mann ikke tar kontakt etter date så er de som regel ikke interesserte.

Anonymkode: ed5ef...1c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boron
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev jo tilbakemelding?

Og helt ærlig så er det jo sånn at hvis en mann ikke tar kontakt etter date så er de som regel ikke interesserte.

Anonymkode: ed5ef...1c7

"Koselig". Var dette den store tilbakemeldingen dere refererte til, som det måtte komme en respons på? 

Kanskje han var uoppmerksom på ordet "koselig". Kanskje han ikke er en som gir slike tilbakemeldinger, eller kanskje det er en grunn til at han holder igjen. Kanskje han ikke synes daten var no særlig, eller følte på den store kjemien. Da uteblir ofte tilbakemeldinger. 

Jeg mener enda at TS bør ta kontakt med han å snakke med han om det. Man må gi for å få. At dating og menn er så vanskelig fordi hun ikke har fått tilbakemelding på ordet koselig er litt i overkant dramatisk, spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Og helt ærlig så er det jo sånn at hvis en mann ikke tar kontakt etter date så er de som regel ikke interesserte.

Vel, som mann kan jeg fortelle at dette ikke er tilfellet for min del. Jeg kan bli superivrig, nesten så jeg kjennes hodestups forelska ut, og jeg kan legge lokk på det ved å ikke umiddelbart ta kontakt etter en date for eksempel. Gi litt avstand, redd for å vise hva jeg føler, redd for å skremme bort, redd for å være masete.

Verden er dessverre ikke så enkel at menn er sånn, mens kvinner er sånn.

Mennesker er ulike.

Anonymkode: 1a9bf...ef2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde fått høre at gårsdagens date som endte i sengehalmen var "koselig" - og ikke noe mer, så hadde jeg tatt det som at kvelden var særdeles lite interessant, og at den nok ikke vil gjenta seg.

Anonymkode: 1a9bf...ef2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig hørtes ikke ut som en bra tilbakemelding på sex. Delen etterpå kan være kos, men du får ordlegge deg litt annerledes ellers vil mannfolka bli fornærma. 

Anonymkode: 7efa6...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du føler deg sårbar og usikker nå 😏 Vil anbefale deg å blir bedre kjent før du tar steget til sex en annen gang. Er det en mann som er verdt å satse på, så venter han på deg. Sex tidlig i et bekjentskap, kan ødelegge et potensielt fremtidig forhold.

Anonymkode: 5729b...c96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Svarte han på meldinga? 

Han skrev at han selvsagt syns det var koselig. Men jeg merker når menn blir mindre ivrige.. Og jeg er vandt til at menn tar opp tråden og gir en tilbakemelding etter en overnatting, det er jo å ta ting et steg lengre. Dette anser jeg som normalt igrunn, og de fleste vet jo at jenter har en tendens til å bli litt sårbare etter sex. 

Ang å vente med sex så hadde det ikke spilt noen rolle følelsesmessig, jeg blir jo enda mer knyttet om jeg venter lenge, og nedturen blir desto større om en blir dumpet eller fadet ut etterpå. Det sksl sies at han har ringt i etterkant, men samtalen dreide seg ikke om daten eller noen tilbakemelding i etterkant av det. 

Jeg føler ikke på noen sommerfugler eller gnist, men dårlig magefølelse allikevel når kontakten dabber en del av. 

Anonymkode: 57f05...211

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Boron skrev:

Okei. Så du forventer tilbakemelding selv om du ikke gir han noe eller inviterer til det, og velger derfor å bli forbannet både på dating og menn?

Noen gir tilbakemelding, noen gjør ikke det. Det kan være mange grunner til hvorfor. Kanskje gikk det ikke så bra, ifølge han? Kanskje gikk det veldig bra, men han har ikke som vane å uttrykke dette? 

Hva med å ta initiativ selv? Spør han hva han synes, hva han mener og hva han vil, samtidig som du selv snakker om det. Dette tilfellet har ingenting med "dating og menn" å gjøre, det har med deres misskommunikasjon og skjulte forventninger til hverandre.

Begge har munn og hode, jeg anbefaler dere å bruke det mer sammen ;) 

Men det blir ikke oppfattet som masing om jeg spør hva han vil da? Etter tre dater? Vil ikke bli oppfattet som pågående, men samtidig greit å vite litt hvor landet ligger på en måte. Jeg vet jo at jeg selv må jobbe med min egen usikkerhet etter sex mm, det er ikke hans oppgave å trygge meg slik. Vi legger nok ikke det samme i sex. 

Anonymkode: 57f05...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at du føler deg sårbar og usikker nå 😏 Vil anbefale deg å blir bedre kjent før du tar steget til sex en annen gang. Er det en mann som er verdt å satse på, så venter han på deg. Sex tidlig i et bekjentskap, kan ødelegge et potensielt fremtidig forhold.

Anonymkode: 5729b...c96

Jeg har ikke den samme oppfatning, ei heller erfaring. Jeg tenker at om du liker noen så er ikke sex avgjørende for veien videre med mindre en oppdager at man har helt ulike behov og ikke matcher seksuelt. Jeg tenker at det er greit å finne ut av sånn på et tidlig tidspunkt, fordi det er viktig i et forhold at dette, blandt mye annet funker. En grunn til å drøye med det er jo min egen usikkerhet i etterkant, men den ville dukket opp usnsett tidspunkt. 

Anonymkode: 57f05...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Koselig hørtes ikke ut som en bra tilbakemelding på sex. Delen etterpå kan være kos, men du får ordlegge deg litt annerledes ellers vil mannfolka bli fornærma. 

Anonymkode: 7efa6...adc

Hva bør en tilbakemelding på sex bestå av da? 

Anonymkode: 57f05...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hva bør en tilbakemelding på sex bestå av da? 

Anonymkode: 57f05...211

Hvis man skal gi tilbakemelding på det, så må det jo være noe annet enn å si "koselig", det er ikke en tilbakemelding som er lett å forstå hva som egentlig ligger i det.

Hvis du har tenkt til å gi tilbakemelding på sexen, så kan man si at den var god, at man ble kåt, at man likte konkret sånn og sånn, at man hadde det godt sammen i senga. "Det var koselig" kan liksom referere til halvtimen på sofaen før senga, det virker så ullent, så diffust at jeg ville blitt meget usikker av tilbakemeldingen. Overfladisk.

Anonymkode: 1a9bf...ef2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boron
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det blir ikke oppfattet som masing om jeg spør hva han vil da? Etter tre dater? Vil ikke bli oppfattet som pågående, men samtidig greit å vite litt hvor landet ligger på en måte. Jeg vet jo at jeg selv må jobbe med min egen usikkerhet etter sex mm, det er ikke hans oppgave å trygge meg slik. Vi legger nok ikke det samme i sex. 

Anonymkode: 57f05...211

Det kan potensielt oppleves som masing. Men du ønsker jo veldig å få en tilbakemelding ;) 

Hva med å bare senke skuldrene og fortsette som normalt, og ta det som det kommer? Gi litt faen. Det som skjer skjer, det som ikke skjer skjer ikke. Tipper du finner situasjonene enklere å håndtere da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at mann som er interessert ikke er redd for å mase.. eller at de ihvertfall svarer med en gang og er tilgjengelig for deg, fordi de bryr seg.

De som svarer kort eller ikke tar noe initiativ er ikke interessert, garantert.. for selv om de er redd for å mase så tar de seg alltid god tid til å svare når de faktisk bryr seg.

Anonymkode: 991f5...87e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...