Gå til innhold

Negativ test, så positiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Mensen min er nå 1 dag for sen, og det finnes ingen tegn til at den skal komme. Jeg hadde stikninger i siden av magen i går og trodde mens hadde kommet, men det var den absolutt ikke..

Jeg har gått rundt med vondt smak i munnen i fler dager, stikninger i magen og er på dag 3 med kraftig hodeverk...

Er ekstremt trøtt og sover ekstremt masse.. 

Tok en test 5 dager før forventet mens som viste negativ.. Om jeg tar en i dag, tror dere den vil vise negativ nå også da?.. Var det trygt og ta den 5 dager før forventet mens?

Jeg brukte RFSU sin stav test.. :)

Håper på svar! :) 

Dere som skal si «vi vet ikke om du er gravid, ta en test» trenger ikke svare :) Det vet jeg. :)

Ønsker å høre om noen har vært i samme situasjon og vært gravid/ eller om mensen er alt for sen..

Min syklus pleier å være veldig stabil og til å stole på, det har den vært LENGE.

Ha en fin dag! 🙂🙂 

Anonymkode: 4a10b...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å ta en test 5 dager før forventet mens er ganske tidlig 😊 det å bli gravid og teste seg er en tålmodighetsprøve. Det er også forskjell fra person til person, graviditet til graviditet. Du kan ta en test i dag og den kan vise negativ, svak eller sterk positiv. Eller du kan vente, da kommer enten mensen, testen viser svak, negativ eller sterk positiv. 

Jeg ville tatt en test i dag 😊

Lykke til! 

Anonymkode: 268ff...32c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg en test senere i dag. Vi er ikke prøvere enda, men gjør ikke noe for å ikke bli gravid. Vi hadde samleie 3 dager før jeg var fruktbar med sjanse «middels til høy sjanse for graviditet». 
Jeg klarte og sovne med sæden inni meg, det gjør nok ikke noe at jeg gjorde det. Den kan jo leve inni i 5-7 dager har jeg lest.  Har ikke brukt prevensjon på over 1 år😅  

Tusen takk, og tusen takk for svar! 🌻

Anonymkode: 4a10b...f48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med testen :) 

Anonymkode: 4a10b...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til med testen :) 

Anonymkode: 4a10b...f48

Bra du ønsker deg selv lykke til, ts. :fnise:

Men fra spøk til alvor, jeg fant ut at jeg var gravid igår. Jeg tok ikke test før forventet mens, og ventet seks dager over forventet mens. Det var hardt å drøye så lenge, men gleden var desto større! 

Jeg har hatt lite matlyst, masse murringer i rygg og mage og trett. 

Jeg ville kanskje ventet til i morgen tidlig med å ta testen, ta den på morgen urin for da hadde jeg vært helt sikker på resultatet. 

Lykke til! 

 

Anonymkode: 00833...823

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra du ønsker deg selv lykke til, ts. :fnise:

Men fra spøk til alvor, jeg fant ut at jeg var gravid igår. Jeg tok ikke test før forventet mens, og ventet seks dager over forventet mens. Det var hardt å drøye så lenge, men gleden var desto større! 

Jeg har hatt lite matlyst, masse murringer i rygg og mage og trett. 

Jeg ville kanskje ventet til i morgen tidlig med å ta testen, ta den på morgen urin for da hadde jeg vært helt sikker på resultatet. 

Lykke til! 

 

Anonymkode: 00833...823

Hahahah, eg måtte bare skyve tråda😂😂

Gratulera så mye!!🤩🤩

Gruer meg til testen, skal kjøpe 5pk, så tek ei i dag og ei i morgen tidlig😅😅

Regner med den er negativ med min flaks, men håpa litt på positiv test altså😅

Lykke til videre!!

Anonymkode: 4a10b...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahahah, eg måtte bare skyve tråda😂😂

Gratulera så mye!!🤩🤩

Gruer meg til testen, skal kjøpe 5pk, så tek ei i dag og ei i morgen tidlig😅😅

Regner med den er negativ med min flaks, men håpa litt på positiv test altså😅

Lykke til videre!!

Anonymkode: 4a10b...f48

Du skriver forresten også at det ikke er noen tegn til at mensen skal komme, men hos meg var alle tegna der for at den skulle komme. Faktisk så klare tegn at jeg har hatt i tampong flere ganger. :fnise:

Men alle opplever det jo forskjellig. Vi er prøvere da, men jeg var sikker på at denne prøveperioden skulle ende i mens også, så kan hende hodet mitt var mer innstilt på mens enn det ditt er. Ikke vet jeg! 

Du får oppdatere når du har fått tatt en test. :skya:

Anonymkode: 00833...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg går med tampong inni nå, eg også 😂 Vi er jo ikke prøvere, så tror jo testen blir negativ.. Men er hele tiden på hugget for at mens kan komme 😂👌

Skal oppdatere da testen e tatt!😁😁

Anonymkode: 4a10b...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå la jeg det til, tenker at dere kan slutte å kommentere dette nå. Ha en fin dag.

Anonymkode: 4a10b...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det, TS? 😊

Anonymkode: 3de84...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var negativ.. Tok i ettermiddag.. 😕 

Kanskje ta en i morgen tidlig også da jeg står opp? Skal vell egentlig taes ved morgen urin?.. :) 

Anonymkode: 4a10b...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den var negativ.. Tok i ettermiddag.. 😕 

Kanskje ta en i morgen tidlig også da jeg står opp? Skal vell egentlig taes ved morgen urin?.. :) 

Anonymkode: 4a10b...f48

Skal ikke ha noe å si etter ikm, den ville blitt positiv om du var gravid. 

Anonymkode: dcdb0...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Den var negativ.. Tok i ettermiddag.. 😕 

Kanskje ta en i morgen tidlig også da jeg står opp? Skal vell egentlig taes ved morgen urin?.. :) 

Anonymkode: 4a10b...f48

Etter IKM er de vel over 99% sikre eller noe sånt - men det skader ikke å ta en til på morgenurin om du vil være helt helt sikker. Og forhåpentligvis kommer mensen snart og dere kan prøve på nytt igjen neste syklus. 

Anonymkode: 3de84...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter IKM er de vel over 99% sikre eller noe sånt - men det skader ikke å ta en til på morgenurin om du vil være helt helt sikker. Og forhåpentligvis kommer mensen snart og dere kan prøve på nytt igjen neste syklus. 

Anonymkode: 3de84...b02

Er ikke prøvere :)

Anonymkode: 4a10b...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader ikke å teste igjen. Jeg fikk ikke positiv test før 5 dager ETTER ikm

Anonymkode: f489d...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...