Jump to content
AnonymBruker

Nettbrett eller PC?

Recommended Posts

AnonymBruker

Min PC har startet å streike. Jeg har dårlig råd nå, så vurderer om nettbrett kan fungere like bra. Bruker PC til forumer, Facebook, lagre og skrive ut bilder, og eller bare finn, nettbutikker og lignende. Så tenker at jeg kanskje ikke trenger PC for kun den bruken. Tenkte på nettbrett til rundt 1500 kr, vil det duge?

Anonymkode: bb379...8cf

Fortsetter under...

Pillarguri

Jeg bruker begge deler, men foretrekker å bruke PC. Bedre å skrive på og bedre å klikke med mus enn å tappe på alt.  Kan ha noe med vane å gjøre, men i mitt hode er PC klart best.

AnonymBruker

Jeg foretrekker pc.

Anonymkode: ccefa...947

Baker Harepus

Utskrift av bilder (hjemme) er vel kanskje det eneste som blir en utfordring. Selv synes jeg nettbrett med tastatur erstatter PC til det aller meste: forum, Facebook, netthandel, netflix osv. 

AnonymBruker

Nettbrett kan kobles til ganske mange skrivere, men sjekk at det virker først hvis du har en skriver fra før. Du kan bruke bluetooth-tastatur med nettbrettet.

Anonymkode: 1002c...687

Lokus

Høres ut som ett nettbrett skal fungere fint med unntak av det med bilder. Er du avhengig av å koble til printer med kabel kan nok dette by på problemer. Har printeren mulighet for å motta jobber trådløst er det mer håp for at det skal gå fint.

Annonse

AnonymBruker

Takk for svar. Bruker printeren kun trådløst, mener jeg har fått skrevet ut bilde fra mobilen og.

Anonymkode: bb379...8cf