Gå til innhold

Har fått vite at jeg er trang neden til og syns menn at dette er sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er trange og "tørre" selv om de er kåte og klare... Men glidemiddel kan jo være et tips..

Anonymkode: d5b4a...3d9

Hvilke glidemiddel anbefaler du i fra apoteket ? ;)

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv etter å ha fått barn så sier min nye samboer at det er bra jeg blir så våt, ellers hadde han ikke fått den inn. Før jeg fikk barn var jeg trangere og det var ikke noe ålreit for noen parter. En mellomting er fint. 

Anonymkode: a9c7b...8b9

Har ikke barn 

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Whistler skrev:

Enten så får dere varme opp med litt fisting, eller så får du finne deg en fyr med mikropenis. 

Forresten så er det sånn at sist jeg hørte om noen som brukte ordet "nedentil" (det er en samskriving og skal ikke skrives i to ord - noe osm tyder på at du er ung) så var det et menneske på over seksti som kom med uttalelsen.

Det er sykt mye gnål her om kukstørrelser og vide og trange damekjønn.  Alt er normalt!

Grunnen til at jeg spør er fordi at vi har ikke hatt sex på mange mnd og nå ønsker jeg å gjøre noe med dette. Derfor spør jeg om råd her inne. 

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke glidemiddel anbefaler du i fra apoteket ? ;)

Anonymkode: e0a14...df2

Kan ikke anbefale siden jeg ikke bruker det... men vil tro alle gjør jobben fint.. Spør på apoteket.. Eller bruk fra RFSU, de er vel flinke til alt sånt.. Om du vil ha smak eller ikke..

Anonymkode: d5b4a...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke barn 

Anonymkode: e0a14...df2

Før jeg fikk barn så sleit jeg også med å bli våt, vet ikke om det var fordi jeg var så trang. Kanskje jeg ikke var kåt nok på partner. Hvert fall så etter barn og ny partner så er jeg som en foss. Selv etter barn og med samme partner så er det ingenting som nå. Kan være at jeg er over 25 og at det + selvtillit hjalp. Det kan være så mange grunner. 

Jeg brukte alltid glidemiddel før. Kjøpte diverse fra erotiske butikker, litt for å prøve ut alt mulig. Ta en som gjør at du føler deg varm nedentil så kommer du lettere. 

Anonymkode: a9c7b...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke glidemiddel anbefaler du i fra apoteket ? ;)

Anonymkode: e0a14...df2

Apoteket har hele rekka fra RFSU. Jeg liker Magic Glide. Blå tube.

Anonymkode: 8159b...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Apoteket har hele rekka fra RFSU. Jeg liker Magic Glide. Blå tube.

Anonymkode: 8159b...465

Takk for tips :) 

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt glidemiddel fra Kondomeriet, det funket veldig bra og smakte pasjonsfrukt

Anonymkode: d5b4a...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du TS?

Anonymkode: 83967...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du TS?

Anonymkode: 83967...7fe

32

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2020 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Liker mannen og er forelsket. Har problemer med å bli våt.

Syns ikke at sex er ekkelt fordi jeg har blitt fingret,brystene har blitt masert,brystene har blitt sugt på. 

Har lyst på sex. 

Anonymkode: e0a14...df2

Hvis du ikke blir våt, er det ikke rart mannen din ikke klarer å få penis inn i deg. Jeg har født barn, og er antagelig litt videre enn før, men har ikke sjans til å få inn en penis uten å være våt. Prøv glidemiddel! 

Anonymkode: d8c97...c6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2020 den 8.44, AnonymBruker skrev:

Mannen sier at han klarer ikke å komme helt inni meg og at det gjør vondt siden kjeden min er for trang. 

Anonymkode: e0a14...df2

Mange som er "trange" er egentlig bare ikke våte nok. I tillegg spenner man musklene når man er stresset, noe du sikkert blir av å høre at du er for trang, og da blir de enda trangere. Du sier selv at du sliter med å bli våt, så der har du nok forklaringen. Jeg er veldig trang når jeg ikke er våt, jeg syns det er ubehagelig/vondt å sette inn tamponger, men har null problem med å ha sex med samboer som er godt utstyrt. Forklaringen er selvsagt at jeg blir veldig våt når vi skal ha sex, mens jeg overhodet ikke er våt når jeg skal sette inn en tampong. 

Anonymkode: 56448...ee0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2020 den 8.20, AnonymBruker skrev:

Har fått vite at jeg er trang neden til av mannen og syns menn at dette er sexy? Føler meg lite sexy og problemet er at mannen ønsker ikke å komme inni meg når jeg er trang så føler meg helt udugelig på den fronten  😔

Hvordan løser dere dette med å ha sex?

Er det andre som er trang neden til ? 

Derfor ønsker jeg å høres andres mens sine synspunkter om dette. 

Anonymkode: e0a14...df2

Hva har det å komme inni deg med tranghet å gjøre?

Edit: Ah, penetrere, ikke komme (få orgasme og sprute). Jeg trodde du mente at han ikke liker å avslutte inni fordi du er så trang.

Kanskje han rett og slett har stor tiss?

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brudd på seksualrommets retningslinjer, spekulasjoner og svar til dette.

Monstrum, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...