Gå til innhold

Har fått vite at jeg er trang neden til og syns menn at dette er sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått vite at jeg er trang neden til av mannen og syns menn at dette er sexy? Føler meg lite sexy og problemet er at mannen ønsker ikke å komme inni meg når jeg er trang så føler meg helt udugelig på den fronten  😔

Hvordan løser dere dette med å ha sex?

Er det andre som er trang neden til ? 

Derfor ønsker jeg å høres andres mens sine synspunkter om dette. 

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten så får dere varme opp med litt fisting, eller så får du finne deg en fyr med mikropenis. 

Forresten så er det sånn at sist jeg hørte om noen som brukte ordet "nedentil" (det er en samskriving og skal ikke skrives i to ord - noe osm tyder på at du er ung) så var det et menneske på over seksti som kom med uttalelsen.

Det er sykt mye gnål her om kukstørrelser og vide og trange damekjønn.  Alt er normalt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Whistler skrev:

Enten så får dere varme opp med litt fisting, eller så får du finne deg en fyr med mikropenis. 

Forresten så er det sånn at sist jeg hørte om noen som brukte ordet "nedentil" (det er en samskriving og skal ikke skrives i to ord - noe osm tyder på at du er ung) så var det et menneske på over seksti som kom med uttalelsen.

Det er sykt mye gnål her om kukstørrelser og vide og trange damekjønn.  Alt er normalt!

Nå var det tanke om mitt utstyr og ikke hans utstyr. Oppdaget det nå at jeg skulle ha formulert meg på en annen måte. 

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å være trang nedentil en trang i topplokket. Det ene løser seg med trening, mens forholdene i topplokket er beviselig stabilt. 

Anonymkode: 31272...339

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bedre å være trang nedentil en trang i topplokket. Det ene løser seg med trening, mens forholdene i topplokket er beviselig stabilt. 

Anonymkode: 31272...339

Hva kan jeg gjøre ? 

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fått vite at jeg er trang neden til av mannen og syns menn at dette er sexy? Føler meg lite sexy og problemet er at mannen ønsker ikke å komme inni meg når jeg er trang så føler meg helt udugelig på den fronten  😔

Hvordan løser dere dette med å ha sex?

Er det andre som er trang neden til ? 

Derfor ønsker jeg å høres andres mens sine synspunkter om dette. 

Anonymkode: e0a14...df2

Ønsker ikke å komme inni deg fordi du er trang? Forklar...

Anonymkode: 19a83...592

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker ikke å komme inni deg fordi du er trang? Forklar...

Anonymkode: 19a83...592

Mannen sier at han klarer ikke å komme helt inni meg og at det gjør vondt siden kjeden min er for trang. 

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gjøre ? 

Anonymkode: e0a14...df2

Det finnes seksuelle hjelpemidler som brukes for å utvide og trene opp kvinners underliv. Apoteket kan bestille til deg. Snakk med en farmasøyt. Søk og finn.

Anonymkode: 31272...339

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vagina tilpasser seg. Dere føder tross alt barn. 
 

du får fortelle mannen din at han burde bli flinkere på forspill da.

Anonymkode: 17abc...9db

 

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.
Monstrum, mod.

Endret av Monstrum
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det motsatt. Samboeren vil helst trenge inn før jeg er klar, for når jeg er så trang at det nesten ikke går an da virker jeg så ung, sier han.

Anonymkode: 313a6...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes! 

At du er trang, er iallefall det minste problemet her! Han får bruke ekstra tid på forspill, samt evt glidekrem. Du bør sjekke at du ikke har vaginisme, slik at du spenner deg unødvendig og gjør det enda trangere (for han) og vondere for deg selv. Prøv å slappe av mest mulig, og ikke la han komme til med penis før du er skikkelig kåt. La han gjerne teste med en finger eller tre før han prøver med penis. 

Er trang selv, og har bare fått komplimenter på det, gutta virker å elske det, selvom de må jobbe litt mer... 

Anonymkode: 5c805...f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

trang

 

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vagina tilpasser seg. Dere føder tross alt barn. 
 

du får fortelle mannen din at han burde bli flinkere på forspill da.


Dette må være troll... hjelpes. 

Anonymkode: 17abc...9db

Bare vær oppgitt du.

Greit at vi skal føde barn,men vi har bestemt oss for å ikke få barn av en privat grunn. Er ikke noe trolletråd. 

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det motsatt. Samboeren vil helst trenge inn før jeg er klar, for når jeg er så trang at det nesten ikke går an da virker jeg så ung, sier han.

Anonymkode: 313a6...05b

Burde kanskje gi et lite vink til Kripos her

Anonymkode: d5b4a...3d9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes! 

At du er trang, er iallefall det minste problemet her! Han får bruke ekstra tid på forspill, samt evt glidekrem. Du bør sjekke at du ikke har vaginisme, slik at du spenner deg unødvendig og gjør det enda trangere (for han) og vondere for deg selv. Prøv å slappe av mest mulig, og ikke la han komme til med penis før du er skikkelig kåt. La han gjerne teste med en finger eller tre før han prøver med penis. 

Er trang selv, og har bare fått komplimenter på det, gutta virker å elske det, selvom de må jobbe litt mer... 

Anonymkode: 5c805...f91

Hva mener du med tre?

Har du noen tips og ideer på hvordan jeg får slappet av? 

Føler meg iallfall at jeg er udugelig😔

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med tre?

..............

Anonymkode: e0a14...df2

Det refereres nok til 1 finger, eller 2 fingre eller 3 fingre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Whistler skrev:

Det refereres nok til 1 finger, eller 2 fingre eller 3 fingre. 

Takk for tips 🤗

Får prøve å mjuke opp og masere litt der for å se om det kan hjelpe til :) 

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker du mannen din? Er du forelsket? Du høres ikke kåt og klar ut. Er sex ekkelt? 

Anonymkode: 5e7e0...32f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker du mannen din? Er du forelsket? Du høres ikke kåt og klar ut. Er sex ekkelt? 

Anonymkode: 5e7e0...32f

Noen er trange og "tørre" selv om de er kåte og klare... Men glidemiddel kan jo være et tips..

Anonymkode: d5b4a...3d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv etter å ha fått barn så sier min nye samboer at det er bra jeg blir så våt, ellers hadde han ikke fått den inn. Før jeg fikk barn var jeg trangere og det var ikke noe ålreit for noen parter. En mellomting er fint. 

Anonymkode: a9c7b...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker du mannen din? Er du forelsket? Du høres ikke kåt og klar ut. Er sex ekkelt? 

Anonymkode: 5e7e0...32f

Liker mannen og er forelsket. Har problemer med å bli våt.

Syns ikke at sex er ekkelt fordi jeg har blitt fingret,brystene har blitt masert,brystene har blitt sugt på. 

Har lyst på sex. 

Anonymkode: e0a14...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...