Jump to content
AnonymBruker

Hva er det kleineste en mann/kvinne på 40+ kan finne på?

Recommended Posts

AnonymBruker

Hvilken kvinne er det som IKKE får høre at hun ser yngre ut enn hun er? De som spør om leg på butikken er ofte de som gjør det med alle, enten fordi de er nye og/eller vil være veldig nøye. De andre som skal gjette alder går gjerne litt ned og under det man egentlig tror for å være hyggelige. Man vil bare ikke tråkke i salaten der. 

Anonymkode: 2d280...0e9

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 6/7/2020 at 8:41 AM, AnonymBruker said:

Utrolig kleint med godt voksne folk i som snuser/røyker og som bruker joggebukse og ser slaskete ut forøvrig. Som snakker nedsettende om nav, utlendinger, skatter osv 🙈

Anonymkode: 757f3...54a

Høres mer ut som du misliker arbeiderklassen enn at det har noe med alder å gjøre. Kos deg med Prosecco og bokklubb, men du trenger ikke se ned på allmuen

Anonymkode: 9162a...d3e

AnonymBruker
På 4.6.2020 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Kvinner på 40-50 år som går med pinekorte miniskjørt og tror de er så unge og sexy ennå. 

Anonymkode: f5eda...c51

Ja, og som prøver seg på menn i 25 - 30 årene. Opptatt eller ikke, spiller ingen rolle.

Anonymkode: 6fc42...c74

AnonymBruker
På 7.6.2020 den 8.06, AnonymBruker skrev:

Gå på arrangement rettet mot unge voksne. Når de når den alderen kan de holde seg til danseband-konserter etter min mening.

Anonymkode: f09a6...252

Herregud, må jeg begynne å høre på danseband? Skyt meg heller... Jeg var på samme konsert som sønnen min på 20 for et par år siden, hvorfor i alle dager kan jeg ikke gå på konsert med band jeg liker? Nå var ikke den konserten rettet mot noen spesiell aldersgruppe da, der var folk i forskjellige aldre. 

Anonymkode: 1da0a...f87

AnonymBruker

Bruke elektrisk sparkesykkel

Anonymkode: 1d32d...f28

Cinnamondiva

Synes egentlig folk får være seg selv uansett alder så lenge man ikke skader andre og seg selv, 

Annonse

AnonymBruker

Lager drama i vennegjengen

Anonymkode: 4d3db...be9