Gå til innhold

Hva er det kleineste en mann/kvinne på 40+ kan finne på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kalle seg for "jenter" eller "gutter". Det er man frem til man blir myndig.  Da er man kvinne eller mann,  frem til man blir 60 og er kjerring enhet gubbe. 

Anonymkode: 54dee...c5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å begynne med skating. Nå vet jeg ikke om hun er fylt 40, uansett så har hun store barn har jeg sett. Flere ganger i uken er hun og skater med den ene sønnen sin. 
Tror dere ikke hun har fått med seg en annen mamma også? Begge disse damene skater hver gang de følger barna i skateparken. 

Anonymkode: 716a4...16f

Det er jo helt klart kult! Tenker du det samme om folk som jogger eller spiller fotball også?

Sorry, men her er det du som er dust.

Anonymkode: 8bcaf...f5d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kalle seg for "jenter" eller "gutter". Det er man frem til man blir myndig.  Da er man kvinne eller mann,  frem til man blir 60 og er kjerring enhet gubbe. 

Anonymkode: 54dee...c5f

Jeg har lest kontaktannonser i ukeblader tidligere, der menn har omtalt seg selv som "Sporty gutt på 65 år, søker slank og leken jente mellom 25 og 45 år". Noe mer patetisk går det vel ikke an å bli.

Anonymkode: 26959...086

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en lokal uteplass der en mann i 40-årene prøvde seg på unge russejenter. De bare lo av han. Jeg ble flau på hans vegne...

Anonymkode: 6a694...0fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på arrangement rettet mot unge voksne. Når de når den alderen kan de holde seg til danseband-konserter etter min mening.

Anonymkode: f09a6...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå på arrangement rettet mot unge voksne. Når de når den alderen kan de holde seg til danseband-konserter etter min mening.

Anonymkode: f09a6...252

Man endrer ikke musikksmak selv om man blir eldre. Liker de danseband som voksne har de mest sannsynlig hatt denne musikksmaken i yngre dager også.

Anonymkode: 74248...a3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting er kleint, bortsett fra én ting: Caps bak-frem for alle over 25.

Da er det tydelig er det fortsatt er en stund til man mentalt fyller 14.

Anonymkode: a179f...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danse på bordet på utesteder, være for fulle og uanstendige, være frekke og rasistiske fordi dette var ok da de var unge, ha snusleppe, legge an på mye yngre folk. 

Anonymkode: dd440...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/4/2020 at 11:37 AM, Isambard said:

Å bry seg om hva unge synes er kleint. Det er kleint å snakke nedsettende om "boomers" når man selv er 50. Det er MENINGEN at de unge skal synes vi er akterutseilte og pinlige. Vi må bare kjøre på med 80-talls dansemoves og pappahumor. Gi ungdommen det de vil ha.

SPESIELT synes jeg kvinner over 40 bør gå i sexy skjørt.

words!

(eller er det kleint når jeg på over 40 skriver det....?) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tiuren skrev:

words!

(eller er det kleint når jeg på over 40 skriver det....?) 

Det er word, ikke words! 🤦‍♀️

Anonymkode: dd440...7f2

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kleint med godt voksne folk i som snuser/røyker og som bruker joggebukse og ser slaskete ut forøvrig. Som snakker nedsettende om nav, utlendinger, skatter osv 🙈

Anonymkode: 757f3...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med meg som er 39 og blir tatt for å være mellom 25-30 år da? Jeg har ikke rynker, er lav med petite kropp. Jeg kler meg akkurat som jeg vil og tenker ikke over at jeg er for gammel. Viste legitimasjon sist jeg kjøpte vin også, så tror ikke folk bare lyver til meg når de sier jeg ser yngre ut. 

Anonymkode: 46101...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva med meg som er 39 og blir tatt for å være mellom 25-30 år da? Jeg har ikke rynker, er lav med petite kropp. Jeg kler meg akkurat som jeg vil og tenker ikke over at jeg er for gammel. Viste legitimasjon sist jeg kjøpte vin også, så tror ikke folk bare lyver til meg når de sier jeg ser yngre ut. 

Anonymkode: 46101...8d9

Hva er spørsmålet ditt 😅 ?

Anonymkode: 757f3...54a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå på arrangement rettet mot unge voksne. Når de når den alderen kan de holde seg til danseband-konserter etter min mening.

Anonymkode: f09a6...252

Danseband-musikk har med sosiokulturelt miljø å gjøre, ikke alder. I mitt miljø har alle alltid hørt på klassisk, jazz, folkemusikk eller progrock, både mine foreldres omgangskrets og min.Danseband tilhører helt bestemte miljøer.

Jeg synes ingenting er kleint, bortsett fra folk som oppfører seg teit, men det gjelder alle aldersgrupper.

Anonymkode: 826a0...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er spørsmålet ditt 😅 ?

Anonymkode: 757f3...54a

Beklager, litt tidlig på morgenen her så mulig jeg formulerte meg dårlig 🤭 Jeg lurer jo altså på om er det virkelig så kleint om jeg bruker ungdommelige klær når jeg er 39, men ikke ser 39 ut. Jeg har faktisk aldri tenkt på at noen skulle synes at jeg er klein fordi jeg kjøper fila disruptor sko feks. Jeg vet mange synes de er stygge, men det er jo en annen sak. Jeg driter i om noen synes jeg er klein også, men jeg må si jeg synes dette var nytt for meg og jeg synes det er litt komisk at så mange bryr seg om dette. Jeg kommer aldri til å få grått hår og permanent 🤭

Anonymkode: 46101...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er kleint at folk bryr seg om hva som er kleint. Uavhengig av aldersgruppe. 

Hurra for pappahumor, diskomoves på byen og at folk tørr å være seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2020 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Kleint når de fortsatt tror de er ungdommer. Både klesstil og væremåte.

Ofte når de er på byen en gang i jubelåret og tror at tiden har stått stille.

Anonymkode: f09a6...252

Men tiden har jo stått stille :ler: 

Anonymkode: 063ef...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig kleint med godt voksne folk i som snuser/røyker og som bruker joggebukse og ser slaskete ut forøvrig. Som snakker nedsettende om nav, utlendinger, skatter osv 🙈

Anonymkode: 757f3...54a

Kleint å snuse eller røyke? Så det gjelder ikke de under 40 da? Er det kult da eller? Dust

Anonymkode: aec03...fa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kvinne er det som IKKE får høre at hun ser yngre ut enn hun er? De som spør om leg på butikken er ofte de som gjør det med alle, enten fordi de er nye og/eller vil være veldig nøye. De andre som skal gjette alder går gjerne litt ned og under det man egentlig tror for å være hyggelige. Man vil bare ikke tråkke i salaten der. 

Anonymkode: 2d280...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...