Jump to content
Sign in to follow this  
Cappuccino

Trådtitler

Recommended Posts

Cappuccino

Synes moderator(er) er strenge ved stengning av tråder de mener har manglede tittel. Hvor lang og beskrivende må titlene være for at de skal godkjennes? Formuleringen er vi anbefaler gode titler. Tråder med tittelen hjelp o.l. slettes. Er det for lite med et ord som trådtittel når innlegget omhandler det som er angitt i trådtittel? Kan dere si noe om dette? Eller blir min tråd også stengt pga. manglende tittel? 

Fortsetter under...

Anki

Heisann, jeg mistenker det er nettopp pga mine ryddinger dette spørsmålet kom. Og som jeg forklarte i den andre tråden med lignende tema stengte jeg nå flere tråder da tittelen i seg selv ikke var beskrivende nok for innholdet. Jeg har latt flere tråder med korte titler stå da de forklarer innholdet godt nok mtp tema, men TS har som også beskrevet i stengemeldingen muligheten for å sende meg en PM med en mer beskrivende tittel, og da vil tråden bli åpnet igjen, dette har ikke vært ett problem tidligere på tråder som TS vil beholde og ha svar på.

Anki, mod

Cappuccino

Ja det stemmer, for det virker som du av og til er veldig ivrig med å stenge tråder og jeg ser ikke at de andre moderatorene gjør det samme. Så jeg lurer jo på om du er litt vel streng siden det som nevnt står at det anbefales å lage gode titler. 

Denne for eksempel, tittelen sier jo absolutt noe om innholdet. Hvorfor mener du at den er for lite beskrivende? 

Anki
20 timer siden, Cappuccino skrev:

Ja det stemmer, for det virker som du av og til er veldig ivrig med å stenge tråder og jeg ser ikke at de andre moderatorene gjør det samme. Så jeg lurer jo på om du er litt vel streng siden det som nevnt står at det anbefales å lage gode titler. 

Denne for eksempel, tittelen sier jo absolutt noe om innholdet. Hvorfor mener du at den er for lite beskrivende? 

Hvilken mengde de andre moderatorene stenger tråder pga trådtitler har jeg ingen oversikt over. Jeg var tidligere moderator på seksualitet, og der stengte jeg så og si ingen tråder da alle tittlene ga gode forklaringer om hva trådens innhold var. Andre forum jeg har hatt tidligere har jeg ikke stengt noen i periodene mine. Nå ble det nok ekstra mye da jeg normalt er innom flere ganger i døgnet, mens jeg ble forsinket pga jobb denne gangen og det gikk dessverre litt for lang tid før jeg fikk lest, og dermed ble det noen tråder som ble stengt da det var fire sider jeg gikk over. En av trådene ble også stengt pga andre regelbrudd.

Jeg stenger som sagt om jeg føler tittelen ikke inneholder en god nok beskrivelse for innholdet. Hva som burde være tittel er jo opp til trådstarter, men vi prøver å unngå i størst mulig grad ett-ords titler. Jeg har som sagt stengt noen tråder på seksualitet pga dette, og i de aller fleste tilfelle fikk jeg PM med ønsket tittel, byttet denne også ble trådene åpnet igjen, de andre tilfelle opprettet TS ny tråd :)

Anki, mod

Guile
Posted (edited)

Er det veldig vanskelig for dere moderatorer å bruke tretten sekunder på å redigere en tittel der det trengs? I stedet for å stenge tråder? 

Det virker bare så slapt. 

Edited by Guile