Gå til innhold

Deres syn på muslimsk id markering på nrk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Drizzt skrev:

Dessverre finansieres den med alles skattepenger. Da må statskanalen være maksimalt nøytral, noe den ikke er. 

Verken julen eller id er nøytralt. Folk må lære seg å akseptere hverandre. Hvis de ikke gjør det så kan man holde munn.

Anonymkode: 6e3c9...a2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når våre barn ikke skal få synge julesanger, kalle ball for juleball osv...men de skal få gjøre som de vil i beste sendetid på TV? Da håper jeg de måtte bytte ut ordet eid med feks vår? Siden vi må bytte ut jul med vinter.

Anonymkode: 88333...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når våre barn ikke skal få synge julesanger, kalle ball for juleball osv...men de skal få gjøre som de vil i beste sendetid på TV? Da håper jeg de måtte bytte ut ordet eid med feks vår? Siden vi må bytte ut jul med vinter.

Anonymkode: 88333...2b6

Hvor har de sluttet å kalle juleball for juleball? I ukesvis før jul er det stappfullt med juleprogrammer på tv'en, så det skulle bare mangle et muslimene som er den største minoriteten utenom kristendommen får litt oppmerksomhet. De betaler skatt muslimene også.

Anonymkode: 88a9e...339

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket så mye til det for jeg ser ikke på nrk.

Anonymkode: c1813...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når våre barn ikke skal få synge julesanger, kalle ball for juleball osv...men de skal få gjøre som de vil i beste sendetid på TV? Da håper jeg de måtte bytte ut ordet eid med feks vår? Siden vi må bytte ut jul med vinter.

Anonymkode: 88333...2b6

Og dette tror du muslimene står bak? 

Det er ikke det ser du.. de fleste muslimer i Norge markerer jul i tillegg til ramadan. Jesus er nevnt i koranen som en stor og viktig profet.

DEn eneste religionen som er imot "jul" er Jehovas vitner .

Og så har man noen overivrige ledere i skolestyrer som vil "please" alle og gjøre nesten alt nøytralt

Anonymkode: e3bec...dfc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt og ekkelt. Måtte skru av TV'en og løpe fort på do for å kaste opp. Skjønner ikke at vi tillater dette i landet vårt? De hadde halshogd oss i hjemlandet deres bare for å være der. Tenk hva de hadde gjort hvis vi hadde bygd kirke og feiret og markert våre høytider offentlig.

Islam = Ondskap.

Anonymkode: 9a5bc...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har NRK aldri like stor oppmerksomhet mot høytidene til andre trosretninger til for eksempel buddhister, samisk tro eller hinduisme?          

Anonymkode: 74d83...744

 

Har nok sammenheng med antallet i Norge som bekjenner seg til de ulike trosretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...